bilder säger mer än tusen ord!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

fler bilder som jag fixade igår kväll, vad tycker ni?

sitter i skolan och har just ätit mat, innan har vi inte alls gjort så mycket. Eller vi har gjort en hel del, men vet inte hur jag ska förklara det. Nu efter maten vet jag inte vad vi ska göra får se..

här har vi några bilder som sitter uppe på min vägg, har ännu flera. Men tog inte kort på allt innan, jag skulle iväg till skolan. Nu är mitt rum fullt med bilder, och jag är typ med på varje bild. Känns lite ego, men det är ju minnen som hänger på mina väggar och det gillar jag.

vi hörs efter skolan, när jag är hemma.

Kommentarer

sv, Gött! Det är bara fint. Är bara sjukt trött här på jobbet :P

sv: härligt :) jo same here :) händer idag då? kram

Morrn morrn :) Hoppas du får en superbra tisdag!! :D

heeeeej det var inte igår!! jag minns när du var med på topplistan för längesedan och jag följde din blogg sen när du försvann därifrån och jag fick en ny dator tappade jag bort dig men nu är du återfunnen efter långt sökande, välkommen! hur är det? :):) kram en efterlängtad läsare!

sv; Tack så mkt :D Vad är dina planer för dagen då? :)

Allt bra idag? :D

http://www.tradera.com/auktioner/CarolineA-



Här säljer jag kläder och annat från bland annat JC, HM och Gina Tricot! Titta gärna och se om du hittar något som passar just dig.

Sv; japp det har jag :D den levererades till pappas jobb så han kommer hem med den ikväll :D

Jag skulle bli så glad om ni ville rösta på mig här http://madeinjapan.nu/2011/january/nominerade-til.html Det enda man behöver göra är att skriva novembersara i en kommentar! Om jag vinner kommer jag att lotta ut en goodiebag i min blogg!! Jag skulle bli så glad!



Hihi, okeej :)

sv: hihi, galet fina bilder btw, väldigt snygga!:-)

fina bilder

sv: Japp ^^,

Vad går du för något? ^^,

SV: Åh, tack snälla!

Kul att sätta upp bilder som du tagit på väggen!

Jag har redan sagt det men jag säger det igen: DU ÄR GRYM PÅ ATT FOTOGRAFERA!!

sv: Åh, roligt? :D

Jag går djurvård på en naturbruksskola ^^,

Vad fint! :D

hahah visst var historien rolig, om än lite äcklig. xD Om du har en rolig historia så får du gärna skicka till min mail - [email protected]. :)

jag länkar såklart alla bidrag. ;)

jaa :)

Hihi, jodå :D

Hoppas att du får en riktigt härlig dag! :)

Sv: Tack så mycket :)

Tack så jättemkt :D

Sv: Vad hittar du på nu då? :)

sv: nice!

nja ska duscha! duda ? :)

Sv: Okej, vad hittar ni på i skolan då? :)

Svarar just nu på kommentarer och straxt ska jag lägga mig i soffan och mysa med killen min ;)

sv. gud vad roligt, jag har saknar dig!!! <3 tack, jo det är bra hur är det med dig då? sötnos!!<3



svar: jag har saknar dig med!!! åh vad roligt. ska vi följa varandra igen haha?:D skönt att höra ligger i sängen med hjärnskakning, annars är det bra, kram sötnöt!<3

sv. gud vad roligt, jag har saknar dig!!! <3 tack, jo det är bra hur är det med dig då? sötnos!!<3



svar: jag har saknar dig med!!! åh vad roligt. ska vi följa varandra igen haha?:D skönt att höra ligger i sängen med hjärnskakning, annars är det bra, kram sötnöt!<3

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

Sv: Bara bra med mig.

Hittar du på idag då ?

Hihi, sötis :D <3

Haha, duja :D

svar: SÅ GLAD ATT JAG HITTAT DIN BLOGG IGEN!!! kanon, lägger till dig nu, åhh skolan suger så lider med dig! :/ ha det bra kram!!!!<3 :D

Skönt :D jo absolut!

Fint med bilderna<3

Det blir så fint när man gör så :D

Sv. ja ok.. Ingen lektion ?

Inte mkt- Ska fixa lite här hemma nu.

Hehe :) vad gör du?

JAG BLIR svartsjuk. ;) Vill oxå. :P HAHA!! :P

Vad gör du annars då?

Fresh blog! =) Kom gärna in och lyssna på vår nya låt. Ha en kanondag!



/78

Sv: Okej!

vad händer efter skolan då? :)

sv: :>

Vad brukar du göra på fritiden? ^^,

Hej! vad har du för dig?^^

hihi :D

Sv: Vsg, och tack! :D

Fin header! :)

så fina bilder

Hej hej sötis!

Vad ska du göra idag då?



Ha en riktig bra och rolig dag<3

svar' yes, allt är bra med oss.

hur är de med dig ?

Sv: Okej :) jag tror Urban outfiters och Top Shop!

God dag! :)

Sv; Nu sitter jag och skriver på den! :D så grym :)

Fina bilder! :D

- yes, hur är det idag? :D

nej vad fina bilder, speciellt den när du håller i bebisen <3

Haft en bra dag? :D<3

Hur är det med dig idag då??

Hehe ja!

Haft en bra dag?

åh jag ska träna en hel del.. som alltid :P

Sen ska jag plugga och lite såå..

Men idag är det en extra bra dag, fick tillbaka min tenta och fick högsta betyg VG så är super nöjd!

sv; är du utbildad fotograf? eller ?

Så bra, samma här. Vad gör du idag då?

SV: Ok ok .. :P

Okejokej! Det är bra!

Måste minsann fixa mig en fotovägg här på mitt rum!

Hur är läget då? :)

sv: Okej, jag ska kanske dra till mina kusiner idag lite senare..

sv: jahp<3



men hur kommer man med i mest aktiba listan?

- det är bra med mig, super fina bilder :)

så underbart fin blogg du har :)

Tack ska du ha :)!

Fina bilder beatrice :)

tack :D

sv; ah okej :)



fina bilder förresten :)

allt bra idag? =)

Gillar din design :)

Hej, nu har jag en frågestund på min blogg.. kan du tänka dig att ställa några frågor? :)

Vad ska hända i dagdå ?

Jag håller med dig, bilder är underbara!

sv; ok, men du vill?

Jag ska ta ett bad & sen laga mat :)

Fina bilder:)

men härligt! :) ska du hitta på ikväll då? :)

inget allt bra?

sv: jaha okej :) nej ska träna :p haft en bra dag då? kram

Ja!

vad har du för dig nu då?

sv: varseeee:-)

nja haha har väldigt ont i magen men annars äre helt OK!:) <3

fint gjort :)

åå vad kul :D

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag tjänade

ca 90 spänn på en timme dessutom!:)

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Tack, kram!



tack söta du! ;)

god eftermiddag. allt bra?

SV: tackar:-)äter lite just nu så jag mår nog bättre snart haha, var nog bara väldiiiiigt hungrig. <3

fina bilder!)

Vad fint det blev :)

Fint :)

hittar du på då hjärtat ?=P

tack du:D

Thank God! haha :) vad gör du?

DAGENS BLOGG PÅ MIN BLOGG NU! va gjärna med!:)

gud vad fina bilder! :)

SV: jatoppen <3

nja sådär...träffar min kurator en gång om dagen nu...så pass illa är allt.. :/ Hon tycker att jag ska sjukskriva mig från skolan men det kan jag fan inte göra! :O göres?

Hur mår du idag? :)

Svarar på alla underbara kommentarer :D

Trevligt! Jag väntar på att en polare ska komma typ :) , vad gör ni då? Puss!

Hej händer:)??

SV: :) Vad gör du dÅ? <3

Sv; varsågod, det är så snyggt med foton på väggen, personligt också!

SV: Trevligt, ska snart på behandlinghemmet på möte <3

Hej :D Allt bra idag ? kram <3

jätte snyggt tycker jag :)

hur har din dag vart ? (;



kram

Vad gör du och elin då? :)

- fina bilder!

sv ; tack detsamma! :)

Fina bilder

Fin bild! :) Älskar bilderna, du är en grym fotograf ;) titta gärna in på min blogg :) Kram

Sv: Händer typ inget:)!!!<3<3<3

Allt bra med dig? :)

sv: jaa:) haha har dock inte blivit av med den ännu!

Så fint med bilder på vänner :)

Hej, hur har din dag varit? :) <3

sv bättre än igår iaf.. <3

själv? <3

vad gör du? :)

sv: härligt att höra <3

jo jag mår super lite trött bara men.... <3

sv; :).

Hur får du typ kommentarer () saken stor ? <3<3

har du en egen studi0 ? :)

trevligt! :) Vad ska du göra ikväll?

Snyggt :)

Du verkar inreda skitbra ;d

sv: härligt. jo, det är rätt bra :D

men gör du designer? <3

Vill du ha snygga och ovanliga smycken??

besök då: www.designbyclaudiaa.blogg.se

Klicka på "december 2010" och "januari 2011" för att se alla smycken som jag har tillverkat :)

sv härligt<3

händer ikv då sötis? <3

sv: okej :)

synd, din är superfin i alla fall <3

kom precis hem från skolan själv då?:D

kom precis hem från skolan själv då?:D

allt bra med dig? :D

SV: vadå just nu ligger jag på listan ? ;)<3

hihi ingen orsak :D Allt bra idag? :D

Superbra med mig! <3

SV: jaha! Men asså knappen/ texten kommentar () är jätte stor, asså inte kommentarerna utan.Den man trycker på är jätte stor hur får du så ? :o♥♥♥

sv plugga blir de nog<33

SV: okej <3

vad har du gjort idag då? :)

superfint, måste också fixa med bilder till väggarna (:

Sv; okej, jag är hos mormor :)

sv yes <3

va görs?

sv: jaa:/hoppas du har det bättre<3

Sv: Jag mår inte så jättebra..

Sv: Bara bra, bara lite förkyld, själv?

Föresten snyggt namn ;)

allt bra idag? :D

Sv; härligt, jo jag mår bra :D vad gör du då?

du frå visa en störer bilde på hela rummet :)



PUSS

sv: okej, skolan och kompisar :)

sv; jo det är sådär :/ kul att du är med iaf! :)

sv oj redan? xD

ja fixar lite :)

jaha va kul :) ja ska va me ebba :)

Var med i min dagens blogg tävling? :) du förlorar inget!

sv: okej vad bra ^^

Jo men den har varit hel okej <3

Sv; tar det lugnt :)

Aa :D

SVAR; Haha ja :)

Sv; tar det lugnt :)

jodå, det är allt bra :D

Vad skulle du välja på frågan då ? :D I min blogg :)

sv yes<3

va gör du ?

SVAR; :D

Sv: Bara bra :)



Tack :P

sv samma här :)<33

okej skötn det också ;D

Okej, varför? : )

sv: vsg!:)

sv. yepyep :D

sv: hehe, allt bra med dig då?:D<3

sv: haha ja jättesöt! :)



Måste bara fråga om du svarar på alla dina kommentarer du får? Haha, är inte det jobbigt? Jag tycker till och med det är jobbigt om jag får fyra kommentarer att svara på, blir liksom helt stressad.. haha, är nog inte bloggtypen tror jag.. ;)

sv: Tack detsamma sötnos!

va jätte fin blogg!;D:D

snyggt !

sv; härligt, jo jag har också haft de super bra:D<3



så sjuukt snyggt, så där vill jag också ha! men min vägg ser ba kaotisk (?) ut(a)

hehe aja okeej :) nja inte så mkt! slappar mest nu inför kvällen! händer annars ikväll då?

Vad gör du idag då? (:

Fina bilder :)

Fint :) :)

Tyckte det blev mycket fint!























Follow my on Bloglovin







Trackback