billy´s pizza


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

det ser kanske inte så gott ut, men det var det!

Nu har jag handlat med min bror och ätit mat, det är det första jag äter på hela dagen. Jag vet att det är viktigt att äta, men inte haft lust att äta. Nu väntar på på att Emma ska ta och komma så vi kan planera vad som händer ikväll. Skriver mer senare när jag vet något, kommer godis bilder sen bara så ni vet. (aa)

vad ska ni göra ikväll, för er som inte svarat på frågan kan göra det?


Kommentarer

SV: haha aa, ;)



fin bild!<3

SV: Åh vad gott :)

sv: händer ikväll då? :)

okej :D nej inget bestämt än

härligt ^^

Det låter det :)

Jag ska nog se lite på tv.

sv; jo bara bra här också :D

kollar på scrubs.

SV; härlig :) Jo rå bara bra här!

sv; :D , gjort idag då ? :)

Min dag har varit toppen! :). Ska du "lördagsmysa" idag då heheh ? :)

Smaskigt :P

vad händer ikväll? :)

Mums med billys xD

Vad gör du nu? :D

så jävla god pizza! :D Äter du original pizzan eller?

åhh det va länge sen, så gott

sv; nt så mycket:)

SV; aa :) Vad fin design du har :D söt blogg

sv; ja :)

om du är intresserad av följa våran blogg :)

gör gärna det <3

Allt bra? :)

svar: okej, jag gillar inte varma frukter på pizza x)

Ska inte göra nått speciellt..Mumms vad gott!

svar: nej nej, det är jätte gott :D men inte varm ananas på pizza eller liknande, äter hellre direkt ut burken :D

allt bra annars?

SV Tack :) skulle vara gukllit att följa oss på blogglovin <3

svar: ja :D riktig ananas kan jag inte äta :(

Sv; Ja juste, va dum jag e:P

svar: den som gissar rätt på frågan :)

Jo bara fint ;) Göru?

- Mums!

Allt bra? :)

Nice blogg!

Okej :) Typ inget, slöar :P

jo det är ok. känner mig seg dock.

sv; så lite så :)

/;

Haha jag tycker den ser sjukt äcklig ut men billys är så sjukt gott!

Fina bilder i din header förresten... =0)



Händer ikväll då (om jag inte redan frågat, haha)?

svar: yes, vill du vara med i tävlingen eller? :) <3

Sv:Mm:)

sv: Tack så mke gumman :)

SV ; Vad bra :)

älskar billys panpizza, det är SÅ gott! :D

Det är bra med mig :)

Gjort idag? :D

:)

Sv; Åh lycko dig! Vi har jämt läxor och prov.... :(

sv: tack så mycket! :)

sv: härligt! Varit med pojkvännen ;)

svar: tack :)

sv: hehe aah :))

Gott :)

sv; de ser du i nyaste inlägget;D

gott med billys !

sv så lite så! :)

jag spelar haha :P därför jag svarar lite segt ibland ;D

åhh så himla gött :) ikväll ska jag träffa en vän jag inte sett på evigheter och jag ska försöka mig på att göra mig en latte också, hehe :)























Follow my on Bloglovin







Trackback