dagens blogg, ge inte upp!

Nummer ett som vinner en länk är en tjej som är vädligt söt. Följer henne via blogloving, och skriver med henne lite då och då. Super trevlig tjej, och väldigt söt. Kolla in hennes blogg, hääär

Nummer två som vinner en länk är en tjej som har en underbar blogg med text och bilder. Älskar det hon skriver i sin blogg, super söt tjej! Kolla in hennes blogg, hääär

Nummer tre som vinner en länk är en tjej som har vädligt fina ögon. Första gången jag besökte hennes blogg, och jag kan inte säga så mycket. Men det jag sett är ju bra, Kolla in hennes blogg, hääär

Nummer fyra som vinner en länk är en tjej som är född 1994, super söt och snäll. Har kollat in hennes bloggar några gånger, men inte allt för mycket. Men en super bra blogg, Kolla in hennes blogg, hääär


Anmäl dig igen om du vill, vinna en länk. Ge aldrig upp, snart blir det din tur tro mig.

Kommentarer

jag är med :D

Jag är med!:D En gång till:P

jag är med ! :D:D:D

är med :d

jag är med ;)

jag är med ;)

vi är med! :)

Ha en bra lördag!

Jag är med! :)

åh va roligt att jag blev en av länkarna! :D

och mkt sött de du skrev, sånt gör mig så glad!

kram

re; Tror inte jag har blivit länkad här förr...mitt minne är dock som en guldfisk.



Men jag är med ! :D

Jag är med :)

jag är med :)

Vi e med ^^

jagär med !<3<3

jag är med!

jag är med ;-)

Jag är med!

jag är med!:)

jag är med :D

Jag är med!

Jag är med :D

Jag är med :)

jag är med :)

Jag är med :)

Jag är med såklart :)

Jag är med! :)

jag är med

Sv: Jo det är väl okej med mig! Jag är med :-)

Beaaa jag är med igen!!! ;);) <3

Jag är med!

Jag är med !

jag är med! :D

jag är med!! :D

vann tyvärr inte, men jag är med igen ! :)

Jag är med!

Jag är med! :)

Jag är med :D

sv: jag är med :)

skit snygga bilder i inlägget ovan!

Jag vill vara med! :D

Kram :D

Jag vill vara med! :D

Kram :D

Ja va kul med fler gotlänningar i cybern!



Jag är gärna med, om det inte är för sent.

jag r med :D

jag är med igen då :)! hihi

Jag är med! Igen:P Har en liten fråga också! Det är ju väldigt många som kommenterar att de är med, tittar du på allas bloggar??? Ha det bra:)

Jag är gärna med... =0)

jag är med :)

Jag är med! :D

jag är med

jag är med! ;)

jag är med :D fast jag aldrig vinner såna här tävlingar haha :(

Jag är med!!

jag är med! =)

hejsan! :) jag tänkte bara tipsa om tre stycken pågående tävlingar på bloggen just nu.



tre stycken bloggsvars invite's;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-om-bloggsvars-invites.html#comment



ett kitt med sexleksaker från lustjakt.se värde ca 1050 kr:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-amorspilarse.html#comment



och en om en brun utan sol sponsrad utav rosenserien.se;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-om-100-ml-brun-utan-sol-i-sam.html#comment



hoppas någon utav dem föll dig i smaken, annars ber jag om ursäkt för att jag störde. puss & kram



PS. JAG ÄR MED!

jag är med igen! :D

Jag är gärna med! :)

jag är med!

jag är med ^^

jag är med :)

Vi kör väl igen dåå :)

JAG ÄR MED :D

jag är med :)

Jag är med!! :D

jag är med :)

Jag är med :D ♥

Hej! jag är absolut med!!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback