dagsen fråga!

svar: jag tar kort, och är med mina vänner.

Kommentarer

sv okej härligt<3

Vad gör ni då??

Sv: Okej trevligt! :) Mja, får se vi åker in till stan till en vän. :)

Mitt svar på dagens fråga: kompisar dator & fotboll :D<3

Svar:

japp,

hur gammal är sötaa du?

okej :)

sv på dagens fråga: kompisar, fota och shoppa m.m :)

jag fotar, är med vänner, lyssnar på musik mm..:)

ja älskar å shoppa å sola :p

Tränar mina småtjejer och umgås med vänner + pojkvän :).

Okej, vad bra:) Jo, här med, hihi:)

Jobbar, tränar och är med vänner! :)

vad härligt! :) kul att du bor på gotland, älskar gotland! så himla fint!

hej, vad ska du hitta på för kuligt ikväll?:P

Förlåt för sent svar!!!!

Hoppas du får en bra lördag ^^, kramis! :D

konståkning :)

Jag sitter och fixar lite med design :)

Vad gör du?



Jag har ny blogg pga av personliga skäl som jag inte vill tala om så kommentera på den :)

(tidigare fotobysandra.blogg.se)

sv; Är förkyld, men annars bra :D



Dd?

Syr, är med kompisar och familj =D

Jag gör desamma! Fotar och träffar vänneer :)

Jag sitter vid datorn och är allmänt dryg på min fritid! :D

Jag spelar fotboll, sj? :D

Musik, musik, musik, musik, musik, musik, musik.

Haha, skulle ju kunna vara med vänner med men jag väljer musiken:D ska vara mer med vänner på sommarlovet.

sv; haha han inte rösta innan du vann! ;-)



på fritiden gör jag för mycket saker ...

haha, vettigt svar jag gav!!

Jag är mycket med vänner, tränar, bloggar, hittar på massa knasiga saker:D

Ja du, jag spelar fotboll, fotograferar, är med familj & vänner! ♥ Det är nice.

jag fotograferar, är kompisar, pojkvännen och tränar! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback