det var lika mycket ditt fel som mitt


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

tack för orden mamma, vild och vacker.

Bara någon bild jag tog förut, vet inte riktigt varför. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, och försöker svara till alla som skriver på msn och facebook. Ikväll blir det nog tv för min del, och datan ska se om det finns något bra på tv. och sen kanske ett samtal från Emma väntar, och Emma se till att bli frisk nu.

Imorgon blir det skola igen, undra vad som händer då.
har ni haft en bra dag?



Kommentarer

har frågestund i bloggen, så kika in & fråga på :-)

- bra! vad gör du? :D

Japps:D Mätt som en plätt eller inte haha.

Du? då pratar du gotländska?:D

fint halsband :)

Hey fiiin blogg!! :)

ha det gött! :)

tack du:D

sv yes, va gör du ? (:

Jag vet faktiskt inte. Har inga planer än så länge :) Men det kommer väl :)

hihi åhh jag som älskar gotländska:D<3

går de bra med kommentarer?<3

Hihi :D:D

- jag med! händer imorgon då? :D

Gulligt :)

okej. Inte snackig mer el?;/

du svarade helt kort:/

vad tänker du på tjejen?<3

Varsegod!

SV; Japp :D

Okej

awww snuttan då;D gillar du han fortf?<3

Sådär nu är det en sån här tråkig kväll..

Har du också tråkigt ? Lägg gärna till mig på min blogg-msn på [email protected] alltså ingen "privat" msn ! Så lägg till mig så kan vi skriva, du kan fråga frågor som nu kommer snabbare när ni vet att jag är inne på chatten ! :)

SV; Hihi:)

Göra ikväll då?

Oja, det kan jag lova att det var :D<3

ad var de som gick fel igen då?<3



Gjorde ni de eller?<3

Jättefin bild!

Hur mår du? :)

Hej :D Jag har startar en frågestund på min blogg så du får gärna fråga en fråga så att jag får in några styckna iallafall (a) :P

Okej, ja men vad vill han? vill han vara mer än vän med dej då?<3

Tack! :D



Allt bra??

utan ni gick rakt på sak typ;P ?

HAHA MEN BRA BEA ;) tsss.

Hur länge va ni tillsammans asså när ni väl va de?:D



ska snart ut med vovven min så du vet<3

Så bra :)

Samma här. Vad gör du?

Både bra och dåligt kanske:)

Man kan ju tänka att gjort är gjort, ;) de ska inte hända igen ellerhur?<3

svar: jag med :( men det är bara för vi är så snygga, haah host

kan man kanske få din msn så man kan snacka där? :D



kram

Vad ser du på??

Jag ser också på tv.

vad gör du? :)

nää:O asså de är as svårt, :S GAAAH !

Men gör de som känns bästa:* de hade jag gjort.



vad ska du göra ikv?<3

ska ut med hunden nu<3 KOMMER SEN<3

Jag är uppe i 80 kommentarer nu<3

samma:D men du ger inte upp detta?<3 vi ska satsa på att komma dit upp va?<3

Snygg bild!!

svar: ja, men nu mular dom oss för vi är snygga! ;) okej, har addat dej nu :)

sv: jaa visst var dem! :D vill ha ;D

Gud vad fin bild!



Sv. Varsågod. Allt bra i dag? :)

sv: tack :)

:pPPppPPpp <3 <3 <3 :)

Yes jag har haft en bra dag! :)



kolla gärna in kläderna jag har lagt upp på min blogg & säg vad du tkr! :)

Okej, jag ser på kvinnor som mördar :P

hihi jaaao <3 ^^

Vad gör du? :D

hur mår du idag sötnos? :)

sv: nja, det tror inte jag <3

har du ngn pojkvän btw? =) <3

och föresten :) jag tänkte fråga dig om du kunde förklara lite snabbt hur du får bilder i menyn. Tacksam för svar :) Och du behöver inte förklara något specificerat. Och om du har hittat det på typ, designadinblogg.se så är det bara att skicka en länk.



Kram på dig :)

sv Jooda :D

Haft en bra dag?

sv: haha okej!:P

Hihi :D)))))

Sv. Varsågod! Vad bra. Allt är också bra med mig.

Vad ska du hitta på i kväll då?

hehe :)

Vackra ord!



Det låter ju super bra :)

Något bra? :D

Näe jag svarar på kommentarer hehe :P

sV: haha hittar aldrig mina kommentarer här.xD

okej :) hur länge va ni tsm då? =)<3

TILLBAKA NU<3

Sv. Okej! Jag ska kolla på TV :D

hahah tror jag ej:D eller jo jag kommer nog hinna 5 men inte med 100 kommentarer i de sista?<3

oj de va ju jättelänge :O <3

Javisst är hon söt. :D

vilken fin blogg du har :))

du är sjukt duktig på att ta kort om du inte redan visste det? :D hihi!

Tror du verkligen de :) ? Tror inte jag. Där är väl en massa som är aktiva idag bara för jag är de;) ?

okej va bra :D

HAHA JAG KOMMER FÅ SINNE :P<3



dududu`? vi måste ses i sommar, typ i sthlm?<3

hur är det med dig idag då? :)

sv: haha jaa!½ Superfin bild oxå! saknar min kamera :((

Ha en bra kväll :D

dagens fråga, skulle du välja spara eller slösa på ankelbootsen i mitt senaste inlägg? kram

Tack! :)

Varsegod :)

sv: jadå :) själv?

hihi ja:D <3 men när blir du 18?<

SV: det är bra, lite trött bara :)

jätte fin blogg!:)

skulle bli jätte glad om du tittade in ett av mina sångkipp här,

http://www.youtube.com/watch?v=6Cq6vvRHi88

släng gärna in en kommentar på youtube eller bloggen!

kram!

Okej:D men jaaa, de fixar sej <3 hihi är du en fest människa?<3

Gå in ock kolla om det var du som vart dagens blogg.

Om inte, så kanske du vinner nån annan gång ! :)

Vinnaren i Dagens blogg är pressenterad!

Vad det du som vann ?

Om inte kommer ny chans i morgon :) kram

sv typ inget tråkar :)<3

va görs?

okej, kollar på film :)

jag har haft en bra dag idag, :) hur har din dag varit? <3

För mina släktingar bor i sthlm, så boende är inga problem:) Sen så kan vi dra ut med min mamma kusin, han fixar in dig lätt som en plätt på uteställen<3



Om du vill? annars sitter vi och festar tillsammans bara du och jag?<3

sv: haha ja wow när du godkännde fick du 70 kommentarer tur ja sa nåt;) xD

älska bilden!



min har har varit bra + sugit! haha

hur har din dag varit? :)

skitsnygg bild ;D

Var med i dagens blogg!

Anmäl dig --> http://majtjejen.blogg.se

Jag har frågestund på bloggen, så du får jätte gärna ställa en fråga! :)

Jag har frågestund på bloggen, så du får jätte gärna ställa en fråga! :)

sv aww :( se en film ?<3

Vilket fint smycke! :D

HAR DU FÖRSVUNNIT?<3



tänk så är de så, att du kommer hamna där och inte jag:P

sv:

jaa,hihi :)

<3

Jättefin bild!

Btw, jag har invigit min Dagens Outfit kategori idag! Hur gick det enligt dig? :D

Vild o vacker, gillar´t :D

sv: härligt härligt de :D

sv: tack:D<3

Väldigt fin bild :)

Fint smycke! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback