du får mig att lee


Bilden är tagen igår kväll när jag och Elin satt vid min webcamera.

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Just nu ligger jag och sover, efter som jag är ledig. Men som sagt, jag ska ta och gå upp om bara några timmar. Annars idag blir det att åka in till stan med Elin sen ska jag träffa Emma och sova i visby. Senare mot kvällen vet jag inte vad som händer men något händer säkert. Dagens blogg kommer ut senare i bloggen, ha koll!

Tänkte bara ta och säga att jag älskar Elin, vi hade det super roligt igår!
ha en bra dag i skolan, på jobbet eller hemma.

Kommentarer

haha japp :)

Sv: Händer idag då ?

sv: Det är jättebra här, tack :)

godmorgon, allt bra :)?

jag blev en av finalisterna här, så snäälla snäälla rösta på mig!!!

alla som röstar på mig (nr 3) får en länkning i min blogg!! pusss o kram! http://ffredrikaaa.blogg.se/2011/january/och-dom-tre-finalisterna-ar.html

Vilka fina bilder du har tagit i bloggen :)

Har inte bloggat på några dagar, därav sent svar.



Sv; :D

sv. allt bra sötan? :D

söta :)

sv: hehe ja samma :) händer idag då? kram

Cha, nu drar jag igång dagens blogg anmäl dig om du vill :P

maaaaaac :D ha en fin onsdag :D



PUSS

allt bra med dej ? :)

Okej, så skoj :).

Skola och lite mer plugg tror jag!

hehe joda :)

Händer idag då? :)

söt bild på er :)

sweet, inget spec..skola som vanligt :) läget annars?

härligt med en tur till stan :)

godmorgon=)

så himla söt bild :D

sv: japp:-) fin bild!

vad mysigt att sova borta :)



Vad händer i helgen då?

cool blogg!

hoppas du också få en bra dag! :)

det är bra :D

Jadå :}.

Hoppas du fåren bra dag!

Jag sov som en stock:)

sv: jadå :-)allt bra med dig? <3

hehe okej :) Blir att fara och kolla på en lägenhet tillsammans med pojken! :)

härligt, jo med mej äre toppen:)

Ny början på min bloggen! ♥



Kolla din mejl ^^

Ha en bra dag! :D <3

Vilken fin blogg du har :)

Söt bild

Vad roligt att du ville vara med i tävlingen, vinnaren utses på måndag! Hur mår du idag då?

vilket är ditt favoritmotiv att fota:)?

Själv fotar jag med en olympus och tycker om att fota djur! :)



Missa inte att rösta på gamla outfits på min blogg! :)

HEJ!



Jag sitter just nu och kollar igenom vilka som läste min gamla blogg, http://mandyego.blogg.se och jag hittade dig nu.



Jag vill bara berätta att jag nu bloggar i en ny blogg på den bloggportalen jag nu själv är med och driver, scenbloggen.com -> http://amandarieem.com



Kika in och ge feedback på den nya bloggen och Gilla mig gärna på facebook och följ mig på bloglovin!



KRAM // Amanda Rieem

söt bild :)

SV: SKa äta lite nu, sen göra mig iordning.

Vän värd att ta vara på :)

Fina bilder du har i bloggen! :D



Jag gillar din bloggdesign :)

Heej!^Fin blogg;) Just nu har jag ett erbjudande på hårförlängning, om man nu gillar sånt^^

Annars kan du kika in i bloggen som många tycker är annorlunda,Min filosofi Ta ingen skit, och kör ditt race:D



Ha en fin dag, mvh Missbill!

Svar: Hej! Ursäkta sent svar men har haft en paus..

Allt är bra här, hur är det själv? :)

fin blogg du har ;) och lyllos dig du fick stå med i aktiva listan på blogg´.se!

Sv: Okey :)

Vi satt mest och myste i soffan ;)

hej titta gärna mina vinterbilder

svar: så lite.

sv: Tack sötnos! :)

Hoppas du får en riktigt underbar dag!

Åh sötnos! Älskar dig med <3

Hoppas du får en bra onsdag! :)

ikväll ska jag fixa grejs till plugget typ, :)

Slitet hår? kolla in för en massa super enkla tips för bättre hår! <3



hur har din dag varit annars? :)

sv: nice ^^,

Hänga med polare, fota & musik ^^,

hoppas du har en skön eftermiddag!

Hehe :)

sv: hihih ja definitivt!

Kolla in de senaste hårtrenderna på min blogg just nu, ha en fin fin dag :)



http://modekillen.se

hehe jadå :D

Hej! Jag vet att sådana här kommentarer inte brukar gillas, men just nu har jag chans att bli årets favoritbloggare på bloggfesten jag är bjuden på. Om jag vinner kommer jag att lotta ut en goodiebag till någon utav alla som röstat på mig. Det tar bara ett par sekunder, det enda du behöver göra är att skriva "Jag röstar på Novembersara" i en kommentar här

http://madeinjapan.nu/2011/january/nominerade-til.html#comment



Du skulle göra mig jätteglad om du ville hjälpa till!

Hur har dagen varit än så länge? :)

haha verkligen ;D

Så.. hur är det idag? :)

SV! Tack snälla rara du!!!

vad bra då :)

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

verkligen super awesome header och blogg ! :)

sv: varsegod :)

svar: haha ja :O

okej :) <3

sv: Vissa saker är ju ofrånkomliga så att säga ^^,

vad gör du? <3

sv: jadå allt är bra med mig! har dock ont i tänderna då jag spände min tandställning idag och fick massa annat skrot i käften haha! men men :D hur har du det idag då? :)

Sv; jorå allt är bra med mig! <3 själv?

Bara bra med mig :)

Själv oxå hoppas jag?

Allt är bra med mej :) Ja, om man räknar bort från lite plugg ;) Hur e det med dej då?<3

KVÄLLENS BLOGG HOS MIG!! :*

ANMÄL DIG VETTJA! :D

svar: bara fint, sj

sv: okej, vaddå för fest? :)

sv: Japp allt är toppen! :) Hur är det med dig då? :)

sv: Det är bra förutom att jag är hur sjuk, hehe. Själv då? :D

AHAHA Bra =)























Follow my on Bloglovin







Trackback