efter två år!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Så här blev det när pappa hade hjälpte mig, finns ännu mer att göra om jag vill. På den tredje bilden finns det en stor grej med många bilder, den ska jag nog flytta men annars blev jag super nöjd. Efter snart ett eller två år är tavlorna uppe för första gången det var på tiden, känner mig duktig!

Just nu gör jag inte, väntar på att min kära bror ska komma hem från jobbet. Kom till stan runt sju tiden, men när klockan typ var halv nio då kunde internet funka för mig. Fick gå runt i hela huset för att se vart det ville funka, lite små drygt.

vad tycker ni blev det snyggt?

Kommentarer

<3

haft en bra kväll?<3<3

fint det blev <3

baaah villll sova

ska du med nanna?<3

vsg.

sv: okej, :P

haft en bra lördag? :)

sv ja :d<3

va görs+

nej fyfan :( värsta på länge..

Det där blev sjukt snyggt! :D

godnatt du<3

ska nu sova :P

de gör vi snutttiiiis<3

fint! nu ska jag sova ;) godnatt :D

svar: skulle också vilja ah en tavla med en massa minnen från min student! :D

God natt <3

sv typ inget<3

hur måru då sötis? <3

Fin blogg! :)

sv helt okej<3 uttråkad, :/

svar: en stor ram med en massa ganska stora/små bilder från min och pojkvännens student :D

sv: Varsågod! :)

Allt bra?

svar: ja, precis :)

sv de ska ja med<3s

;/

sv: Jo då det är la okej, vad gör du då ? :)

svar: det kan jag göra hemma också, morsan har en sån där skrivare så man kan skriva ut såna där kort man spara i fotoalbum :D

snyggt!

sv: Jag ska nog också sova :)

mycket fint! :D

godnatt

Godnatt, sov gott <3<3

sv: Godnatt!

fin blogg :)

Tusen tack för ditt svar! :D Det var nog det bästa svaret hittils! :)



Men kan man liksom bara svara på på samma bloggare eller måste man kommentera nya hela tiden?

Förlåt att jag frågar så mycket, men är så nyfiken på hur man kommer med på listan. xD

- fint !

Sv: Jag mår bra :D

sv: tack så mycket :D va fint det blev :) färgerna på väggarna är jättesnygga _:D

Svar:

Tack så mkt ^^

Svar:

Måste säga en sak..haha..glömde göra det i mitt förra svar att..gud så snyggt det blev med tavlorna ^^ gillart!

Sv:Okeej :)

Sv: Det var det oxå :)

) vad gör du?



du har nu chansen att fråga mig vad du vill puss<3

Sv: Japp vad händer idag då? :)

vad bra:)

sv: härligt, jara allt e najs :D

Svar:

så lite så ^^

Men som det sägs..bättre sent än aldrig :D haha..

Superkul att du är med på dagens blogg! :D

sv: okej fint iallafall :D vad gör du idag då?

Sv: Okeej spännande, ska träna senare i eftermiddg/kväll annars vet jag inte vad som händer ♥

jag måste bara säga en sak från hjärtat



tycker att du är skit snygg tjej dina bilder är så vackra

du bloggar om allt mellan himmlen till jorden

likosm hur skön tjej är du?<33

du ser snäll gullig ut på alla sett ändå om jag inte känner dig direkt så bra men du är så underbaaaaaar

varje gång jag sitter och tråkar.då vet jag vad jag ska göra vet du vad? sitta och kolla på din blogg då jag är riktig glad hahha

puss love u

Tack :D Detsamma ^^

jaa såklart :) hur blir din dag då?

okej :D

sv: tack finis ((:

hahah älskar dig med <3

dina ord är tusen vackrare gumman

Häftigt :D man vill ju vara där ^^

sv: va kul! vad ska ni hitta på då?

Snyggt! :D

dagens blogg vinnare är uppe!kika gärna in & kolla om du blev den som vann.

om du inte vann har du fortfarande chansen att vinna!:) här har du länken:

http://emmyysfoto.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-vinnare-ny-dagens-blogg.html#comment

sv: ska spela gitarr och gå promenad med hunden tillsammans med några andra hundar/ägare :)

va snyggt det blev :)

Sv: Japp :)

Sv: Vad sa du ja till att det är snyggt eller? :)

Hihi mm :)

Sv: Det tycker jag med :)

hur många besökare har du om dagen? :)

jätte snyggt! :)

jättefint! (y)

Det blev jätte fint :)

Åh! Vad fint! Kan du inte lägga ut bilder på hela ditt rum? Hur länge har du fotat? Kan du inte ha en frågestund!

Det blev jättefint. Det där collaget med foton ser läcker ut.

vad fint! när man har kort åsånt blir det så personligt :)























Follow my on Bloglovin







Trackback