En äkta vän, som man kan lita på

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Elin Sandelin
Kamera: Nikon, skolans.

Sitter i skolan och Elin gick för ett tag sen, jag hade inte tänkt sitta vid datan hade faktiskt tänkt göra något annat så länge jag väntar på bussen.. Här får ni se en bild på Elin som är tagen idag, super söt tjej. Fler får ni se senare, när jag fixat alla bilder.. Annars har jag inga planer för kvällen, men får se det kanske händer något super roligt! Hör av mig när jag kommer hem, runt fem tiden. Och tack till alla mina underbara läsare. vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Vad söt hon är :) Riktigt fin bild.

okejokej, samma här typ ;p

Helgens blogg har påbörjat hos mig :) Anmäl dig!

- Det är bra här. Vad gör du idag då?

Vad gör du då?:)

Jag gör inte så mycket, e hemma och är sjuk, så tar det mest bara lite lungt! :)

Du då?

SV; Ja :d!

Fin bild på din kompis :D

- ja aboslut =)

fin bild :)

-

några regler:



1. ni som redan är medlemmar på båda hemsidorna om vill gärna vara med på tävlingen kan ju alltid göra ett till konto, fast ni inte använder det? för tävlingen går ut på att ni ska bli medlem på någon av hemsidorna.



2. ni får gärna kommentera flera gånger med att ni är med, det ökar chansen att vinna!





kör på de :)

Tjo, härlig blogg !

Hoppas allt är bra ? =)

jag ska nog mysa med pojkvännen, vad ska du göra? :)

sv. va roligt! :)

sv: härligt !

ja jag med :)

Det hade ju vart så himla kul att ha en vän som kunde fota!! :) Tänk vad många fina bilder man skulle kunna ha!

:)

fin blogg :)

sv: yes :) händer ikväll då?

Hej, hur mår du idag? :)

sv: aw hihi tack! :D

Fint

du är riktigt duktig på att ta bilder!

Om du vann en miljon vad skulle du göra då? :D

fin bild :)

hur e det med dig idag? :)

Ikväll ska jag nog städa, plugga och äta. Bara vanliga saker liksom :)

sv; tack :)

fin tjej och fin bild!

Sv; Det kan ju vara gött det med ibland! :)

är sjuk .. så finns inte så mycket att göra<3

ikväll blir det träning! :)

själv? :)

söt bild ;D

Hej! Läs min blogg: http://vagentillanorexia.blogg.se här kan du läsa om min kamp till att bli så smal som möjligt. Kram.

vsg :)

Jag gör inte så jätte mycket, vad händer själv? :)

Fin bild!=) Ikväll händer inte mkt här=)

SV: hehe :)

jappjapp:)

FIN RUBRIK, men själv anser jag att man inte kna lita på någon :(

allt bra finaste?

Gött att höra! Med mig är det bara bra.

Händer nåt kul idag? :)

Sv :D

idag är det tyvärr skit.... min lärares fel som truck ner mig helt i skorna idag. :/

Frågestund på bloggen , släng gärna in en kommentar & gör mig glad ! :)

Kram Ida

Vad gör du ? <3

Fin bild! :D

sv: hehehe ellerhuuur :D

Hoppas att du har haft en underbar onsdag! :-)

as snygg blogg

och du är sjukt fiin!

tack gumman:D

härlig blogg, fina foton tar du också :)

:P

tack så mycket :)

Hej fin blogg du har :)

Tack ska du ha :}.

Hoppas du haft en bra dag!

Kikar förbi, allt bra idag? / Linda

det är bara bra ;D

Din header är sjukt snygg :)

SV : inget <3

de är bara bra med mig också :)

bara bra här med mig , sitter och softar hos en vännina =)

sv: allt bra? :)

Varsågod.

hur är det med dig ??

yes :D

Vsg söntos:)

Jo, den har varit okej. Gillar inte att ha huvudvärk..

vad göru :) ?

det är viktigt med riktiga vänner! :D



sv: Det är bara fint idag :D halva veckan har ju gått och snart är de ju helg igen! :D hehe

Sj?

Varsågod :)

allt bra?

sv; Hehe oki :D borde börja göra mat här med, magen börjar kurra :P

händer ikväll då:)?

sv: ja :) vad gör du?

Sv; Jorå, det är bra. Några planer inför morgondagen? :)

Nu kan ni anmäla er till dagens blogg!

Jag väljer ut en vinnare senare ikväll, komentera i dethär inlägget om ni är med!



http://fridamittliv.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment



Lycka till!

Ni får spama hur mkt ni vill, fast i en och samma komentar tack!

Vilken nikon har din skola?

Kul att vara med ;)<3

gör du i kväll då sötnos?

okej=) ska se film!

Oja :D

tack! :D

Jadå! :P



Planer för kvällen då?

Hej!

Allt bra? =)

Tänkte ge dej ett tips!

Ser att gillar och blogga å undrar om du vill tjäna pengar? Bli medlem på nattstad som jag är =)

Enkel sida där alla bloggar är samlade och har dom mest skvaller...

Länk: http://www.nattstad.se/register.aspx?r=684539



Ha en underbar kväll Kram

http://www.nattstad.se/ialwayssurrender

nej men bäst så egentligen<3

typ inget...ska nog bara dega resten av dagen.

Jag mår bra.

Händer i kväll då ??

mysigt! (:

ska du göra i veckan då? (;

Sv; Skolan här med...

sv: okej :) ne sånt som märks..

Hej! allt bra med dig sötis ? :) kram

sv: hehe okej! :)

sv: Hihi japp :)<3

sv. Vad kul! :D Väntar med spänning! :D hehe

Hejs!

Nu har jag lagt upp en tutorial på hårrosetten som jag gjorde! Have fun, watch and learn! :)

KRAM - http://lindshe.blogg.se -

Fin blogg (;

Håller med dig i rubriken :)

nice blog..and nice girl tooo























Follow my on Bloglovin







Trackback