en skön dag i skolan


Bilder på min vän Elin ♥ hade lite tråkigt i skolan, så att jag tänkte att jag skulle göra om lite bilder.

I 29 dagar kan ni läsa något roligt om mig, för er som vill. Jag kommer berätta olika saker, och jag bestämmer inte vad det är för saker jag ska berätta för er. Men ni får se senare vad det blir för något, dag ett är iaf att jag ska skriva lite om mig så håll koll i bloggen.

Idag i skolan har det var rätt lungt, känns som jag gjort mycket men om man tänker efter har jag inte gjort något. Men det är så fredagar ska vara eller hur? Imorse när jag skulle åka bussen var vi 6 stycken på en hel buss (vi har två bussar som kör till våran skola) så vi fick gå över till den andra bussen och åka den. Men när vi skulle åka hem kom båda bussarna vi satt 5 stycken på den andra bussen. Medan den första var full, men skönt med bara fem personer på en buss.

hur har eran dag varit, och vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Ikväll skall jag mysa med Alexander :).

Okej, då har du nyss kommit hem då? :D

allt bra ? (:

sv; ja:$

SV: :D gör du dÅ?

sv; härligt att höra! :D samma här :)

Skönt att vara hemma? :D

sv; yess! :) händer ikv?

Sv: oki



ps. va med!



Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

Kika in vad det är men priset är värt 249:-!



http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

Hehe. Vad gör du nu för något då? :P

sv: Tack :)

Det blir så fint när man fotar på morgonen :)

sv; ja :D.

Vad ska hända ikväll då?? :P

Jag läser bloggar.

Bli helgens prinsessbloggare - klicka den in här och var med! ;)http://eemwas.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment

Ha en underbar fredagkväll:D

Fin blogg :)

Anmäl dig gärna till veckans blogg.

Du hittar en knapp till inlägget på bloggen.

Och följ mig gärna om du gillar min blogg :) kram

/Hny.

sv; :D.

sv: Aa, brukar du göra det ofta?

sv; :).

sv; Tack, detsamma :D.

Jaha ja, fast känner du för att göra något speciellt? :D

Följa varandra ;D?

jätte härlig blogg! allt bra?:)

Okej. Tagit några bilder idag?

Söööt är du också :D

sv; mysigt de med ju! ska till en kompis :)

Stressar snart iväg på after work :D

Ska bli kul att hänga med lite folk och äta gott.

vad hittar du på ikväll då??

Min dag har varit bra! och ikväll kommer en kompis också har jag lovat mina brorsor att spela monopol med dom :)

Skönt med så lite på en buss! Det är jag dock van med eftersom jag bor på landet, åker alltid typ själv :p

sv; det låter bra det! Skall du göra något speciellt :)?

Blev förpackningen bra? :P

sv: Man gör det inte så ofta, tyvärr.

Brukar du göra det?

nice :D

sv: okej great :) jodå de funkar ramla i skid backen och gjorde illa benet men annars är de skit bra :)

Kul att du också ska göra 30dagarsutmaningen :)

sv; Jag med! Men ALexander kommer hit :).

rtackk <3

Det lät det, vad ska du göra med den nu?

SV; - Samma, men kollar också på tv :) hur mår du då! :)

hej vilken fin blogg du har! undrar om du vill vara med och tävla om att bli vekcnas blogg? du får också rekklamera mej på din blogg! du kan väll besöka min blogg? :) kram<3

sv; oja! :D

Hänt idag då? :D

sv; ja :D.

sv: jora är bra här:)

sv: jora är bra här:)

Hihi, jag har inte gjort någon ju :P

sv: Ja de kan jag vell :)

Följa varandra på bloglovin? :)

Om du med 3 ord fick beskriva mobbning?

Vad skulle du säga då?

Fin blogg!

Förresten, älskar din design!

sv: :) Roligt

sv; va kul o höra :) hoppas att allt är bra med dig!

kram

Ikväll klockan 18.00 dyker det upp en fredagsöverraskning på min blogg. Kika in! :D

Vad fin blogg du har!! =D

SV: okej, vad gott. Vad gör du ? <3

Taack:D

så snygg blogg du har sötis !

Sv: Okeej :)

hur ee det?

Hemmakväll för mig:)

Ha en mysig fredag :)

Hej, vill du bli dagens blogg? Kika in på min blogg bara och skriv bara jag är med?

Kram ;)

http://pinklaadyyw.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-3.html#comment

sv: härligt! Vänner betyder allt! jaadu, jag vet inte riktigt.. är så varmt här, men kanske bio ikväll (:

allt bra med dig ? :D

vad söt elin är :)

Du har gjort bilden så coolt! Hur beskär man valfritt, dvs på t.ex. en människa? det finns ju bara att man beskär fyrkanter :O























Follow my on Bloglovin







Trackback