en snygg jacka

den här kommer från junkyard.se

Godmorgon, mina blogg läsare och besökare ♥
Just nu ligger jag nog och sover efter som jag är ledig idag, och då har jag inte lust att gå upp tidigt för att lägga upp ett inlägg. Men jag vet inte alls vad jag ska göra idag, men något blir det nog, hoppas ni får en bra dag på jobbet, hemma eller i skolan.

Satt och kollade på jackor igår, den här var riktigt cool tycker jag. Men 800 kr, nej den jackan behöver jag inte men det var riktigt snygg tycker jag. Surfa in på deras sida så kanske du hittar något du gillar.

Kommentarer

händer i helgen då? :)

Sv; okejokej,. joodå allt är bra med mig..

Till helgen blir de fest och kompisar:)

sv: blev bara så förbannad <3

Sv: Japp! Hur mår du idag? :)

snygg jacka.

SVAR jo, absolut. det var mysigt ^^<3

Det är bra med mig :D Själv då?

Fin blogg!

Allt bra? :)

SV: Nä inte jag heller.. Får se vad som händer.

hehe jäklar vilken snygg jacka :)

Hej vännen! Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Den var riktigt nice :D

SVAR ja, kanonfint! vad hittar du på idag då? :)

Helt okej jacka, har lite problem med det där materialtet.

hehe joda :D

Planer inför i helgen? :)

SV: :)

Gör du då ?

Har du problem med att komma in på Facebook ?

Har du inte skola idag? :)

Haha jaa jag är nog fan de ;)<3 men jag fattar lixom inte hur:P ?!

GODMORGON :)

hoppas du sovit gott?



VILLE BARA SÄGA ATT JUST NU PÅGÅR EN TÄVLING HOS MIG DÄR DU KAN VINNA TANDBLEKNING,GÅ IN OCH TA EN TITT VETTJA? :)

SV: Kollar på tv..

hmm ok.. för jag kommer inte in. Får inte ens upp sidan.. =/

Jaja...

åhfan, perfekt dag att vara ledig på! :D

Sv: Ah ok.. Jaja.. :) Får väl se om jag kommer in om en stund .

haha åh, gött det låter! :D

HAHA JAD <3 men ja de känns väl helt okej<3

SVAR: Tack ;)

jaha okejs:D

oh va snygg jackan var :D

SV: Ok.. Jag har fortfarande inte kommit in.. =/

SVAR jag har inget planerat idag jag heller, förutom att pojken min ska komma hit efter jobbet! :) <3

sv: härligt!

Jo jag har sovit jätte gott :)



åh tack snälla du!

Klart du ska vara med, vita o fina tänder kan man ju inte tacka nej till ;)

jajamänsan:D<3

SV: hmm.. Men jaja.

Görs?

händer idag då?<3

Sv; oh tackar gumman :d det värmer... :D spec då jag inte är så bekväm i flätta :P

SVAR nja, det vettefan alltså! :) haha, hatar att inte ha några planer <3

skolan, ;) sen ska jag bara slappa idag. Är sjukt ledsen på min pappa har längtat att komma dit men nu skickar han att jag ej kan komma

sv: haha<3

vad har du för dig? <3

Sv: Inte mkt jag heller.

Funderar på att ta en dusch.

hehe okej :) Nja inte här heller :D

SVAR jo jag vet -.- samma gamla visa, varje gång! <3

ja bull:(<3 får tröst äta godis eller ngt

ja jag får väl göra de <3

tack gumman :D

ska nog ha det ,) ska bara försöka inse att jag passar idet :D haha kram

VILL TRÄFFA DEJ<3

SV: Hehe ok.

sv: låter skönt :D

nej, jag sitter och knarkar musik&kaffe ;D <3

sv; fick en kommentar nyss om att det tydligen var 8e mars ;P

hehe joda :D

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)

ja snutt:D

hehe okej :) Lägger till dig nu :)

sv; ja verkligen ;P

sv: haha ja :D

bättre kan det inte bli ;D <3

Hej !

Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt smycket ifrån Calli.se.

Kanske till dig eller till någon du tycker om ?!



Skriv vad du vill vinna här: http://moonzanna.se/2011/january/vinn-ett-valfritt-smycket-fran-callise.html#comment



och du är med i tävlingen !

Kram Sanna

brabra :)

Gjort i veckan då? :)

jajemän<3

sv; haha ;D

sv: haha ja, nu när jag börjat blogga klokt igen så är det alltid kul med tävlingar och så ;) <3



btw, du är så grymt duktig på att fota. dina bilder är SJUKT fina <3

Nu ska jag strax bege mej till skolan ;) sjukt drygt men nu äre helg, och de älskar jag<3

Superfin jacka och superfin blogg :) <3 Titta gärna in på min blogg och skriv en kommentar :)

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Okej, tack :)

SKönt att vara ledig idag!

IKVÄLL SKA DU UMGÅS MED MEJ:D<3

sv: haha ;)



jag är bara ärlig <3snön, träd, buskar, blommor inomhus, smycken, porträttfoto osv :) du hittar nog något skall du se <3

Nej inte just nu iaf, är sjuk :/ <3 dudå?

sv: Dock har jag inte den kanalen när ja åker hem till Jkpg igen -.-' haha så då duger minnsan halv åtta hos mig väldigt bra :)

jajemänsan:D iihihi<3 .

<3

Ja ganska bra, iaf :) <3

nice :D Nja skola tisdag onsdag torsdag och idag ;P Ananrs inte mycket alls :)

haha nu kommer jag ju ligga as mkt minus med kommentarer<3

sv: Japp händer ikväll?

snygg jacka förutom att den är rosa;)

fin header :)

sv: ja ;)

haha vad har du för planer för dagen? :)

jo tyvärr.. :P

ja sant bebe.. nu sticker jag hörs sen<3

haha ja :D Jag går IT-media så jag sitter typ vid datorn hela dagarna ;p

SV: Hehe...

Fan kommer fortfarande inte in på FB.. =/

sv:

Hehe!

Tack så mkt! :)

Snygg jacka btw! ;)

sv: allt bra idag? :)

Allt väl? :)

jajemänsan:D<3

sv; tack för att du deltar! :) Meddelar dig när vinnaren är utsedd!

sv: det lät inte som en dum idé :)

nej, jag skall ut och gå sen tänkte jag sola solarium :)

Bra blogg :)

hihi :) jo bara bra :) dudå? <3

SV: Näää :(

Börjat tröttna nu..

precis vad jag också tänkte ;) alltid kul att förnya garderoben :D

Superfin jacka! :D

sv: haha ja ;D <3

Sv: Kommer inte ens fram till inloggnings sidan.. :/

sv; ja verkligen! :D

yes, händer i helgen då? :D<3

Sv: Ahh ska testa..Tack för tipset.=)

Hej, jag undrar ifall du kan hjälpa mig med en ska. Vi säger att man har en engångskamera, och man har fotat upp den. Hur länge kan man låta kameran/fotorullen ligga innan den blir för gammal? :)

jaha okej:)

sv; ja verkligen :)

sv: btw. den där jackan var sjukt snygg :o

Sv: Nä, funkade inte med ett annat internet heller.. =/ Hmm skumt det här..

sv: Verkligen! :(

Sv: Vi har bara en...

Åhh va irriterande!! hahaa

sv: jovars, vann den av Emma :) Har inte riktigt haft orken eller lusten att göra om den själv (a) haha Men denna är fin, dock klantade ja mig en aning när ja ville fixa arkiven så den ser ganska ofärdigt ut... Men de fixar sig väl ikväll hoppas jag. :)

okej, så bra :)

Det är bra här med! =)



var gärna med i dagens blogg!

sv: du är fin! <3

Den var riktigt snygg faktiskt om man ska träna! :)



Jag skulle inte kunna få gästblogga hos dig btw? :)

Lust & följa varandra via bloglovin ? :)

Om ja, så säg till när du har lagt till mig så lägger

jag till dig meddetsamma. Kram!

Skulle bara tipsa om dagens blogg hos mig!

Ursäkta om du inte godtar reklam...

http://ettass.blogg.se/2011/january/vinnaren-ar.html#comment



kramar

as fräsch jacka!

herregud vad fint ;o

ja den va fin!























Follow my on Bloglovin







Trackback