en underbar klass!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D

Nu är jag hemma efter en foto dag med klassen i Visby. Det har vart riktigt kallt att vara ute och tagit kort, men det har blivit många fina bilder med. Här är några av bilderna som är på några i min klass..

Först när vi kom till Visby skulle vi gå och ta kort på dörrar och fönster och andra saker. Det gick bra, men kallt var det men det får gå. Sen åt vi mat, super skönt att få komma in i värmen och god mat var det också. Efter gick vi till ett bibliotek där vi skulle se på böcker och kolla lite bilder.. Senare, gick vi vidare till en kyrka och skulle ta kort super mysigt. (bilderna får ni se sen)

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Hej hej!



Besök gärna min skönhetsblogg och lämna en kommentar! :) www.choni.blogg.se



Kram! :)

Härliga bilder:)

vad göru då? :D <3

Allt bra med dig idag sötis? :) Kram

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

japp:)

sv kom just hem :d sj ?<3

sv; okejj :)

Ja det kan man säga :)



Hur mår du idag då?

Ohja :D

sv; haha, vad heter din msn då:$?

Sv: Härligt! :) Jo, det är bra, men är bakis haha. Kram

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

Vilken lyckad dag det verkar ha varit!

hej hej allt bra då ? :d <3

Bara bra:)

Hej, vill du bli dagens blogg? Kika in hos mig! Kram

http://pinklaadyyw.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-2.html#comment

sv :d allt bra? <3

härligt det ser ut :)

sv okej va härligt :) jag mår bra!

typ jag med :D

sv; hittade den nu;D

sv: ja allt är bra här :) själv då?

japp vgd?

sv:

hihi vad bra då sötnos :d <3

jo ja mår fint faktsitk , fast lite förkyld !

sv; umeå, själv då? :)

sv' jadå! sj? :)

hihi tack!

allt bra idag? :)

jag är med ;)

va kul ni verkar haft :D

:)

ja (:

Som fan :(

okey musik,msn och ändra lite bakgrundsbild på min dator

Jättefina bilder! Ser härligt ut!



Ang. smileys: du mste ju vara konsekveeeent hahahaha. närå, för mycket smileys är bajs!

sitter äter lasange och svarar på komentarer ;) planer inför helgen? :D<3

SV: Tack finis!!! :)

sv:

hihi åhh taack :d <3

God dag på dig! :)

Hejhej! Nu är dagens blogg avslutad! Kolla in och se om det blev just DU! :)

sv ja är oxå trött mst plugga med ..<3

Sv; Va bra :D jo allt är super!

Gud vad fint det är på gotland :)

ser ut som du har haft en härlig dag :)

kramis <3

Hej! Just nu pågår det en bloppis på min blogg med mängder med kläder som ska bort så snabbt som möjligt!

Klicka vidare på länken här för att komma direkt till inlägget:

http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html



Hoppas du hittar ngt!

Kram

sv: skönt att höra =) vad gör du då? :D

vad bra :d händer idag?

sv: åh tack så jätte mycket! :D

mm

Hur är det? :D

Vad fina bilder! Verkligen :)

sv:

hihi hur har du haft denna veckan hittils då ? <3

tack så mycket, så söt du är :D

SVAR:

juu,

aa, bajsa på läxan x)

Najs bilder :)

sv; killen nere i vänster hörn var sjukt snygg,

haha:$

Vill du ha ovanilga handillverkade smycken??

Besök då: www.designbyclaudiaa.blogg.se :)

Sv; Ja, hänt idag då? :)

Jag ska till min kompis fest sen så kommer min pappa och min bror från egypten :)<3

Händer idag?

Jag vill också lära mig att fota :)

sv:

hhihi ojjj så bra ! :D

mjoo sådär xD <3

allt är super bra själv?:)

tack du:)!

Mysigt! Håller på och gör vid mej nu! (:

vad ska du hitta på ikväll då?

Det låter bra :)

Jo här är allt bara fint :)

Händer ikväll?

Fin blogg :D

Några planer inför helgen eller ? :)

Kram!

jätte gullig blogg :D

allt bra med dej? :)

japp vad gör du i helgen då? du får kolla in sen

Oh, great photos. The fourth is best! :-)

händer i helgen?

Så bra! :D

Det är bra här med. Vad gör du??

Skolan:)

:P

härliga bilder :)

Mm:)

ok :), roligt

Hej! Jag säljer just nu kläder och skor för billiga priser, kika gärna in =)

Ha det bra!



http://lillaems.blogg.se/2011/january/saljes.html

inget planerat

Allt bra? <3

Vad blir det för mat? :)

härligt :)

Nu ska jag börja göra naglar! Följ min vardags blogg och nagelblogg!



www.elinsnaildesign.blogg.se

www.elliinns.blogg.se



Allt bra med dig idag? KRAM!

Hejsan! Vill bara tacka för att du röstade på mig i Veckans blogg hos Sofia. Pga att du och många andra röstade så vann jag och jag är grymt tacksam för det!



Du har nu blivit länkad i min blogg och återigen, Tack!

här hittar du inlägget med länkningarna; http://saviourtonight.blogg.se/2011/january/honesty-is-one-of-the-most-important-things-b.html#comment



Ha en trevlig torsdag!

Massvis med kramar

http://saviourtonight.blogg.se

Jätte fin blogg hörru :P haha♥























Follow my on Bloglovin







Trackback