en underbar vän!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En bild jag har gjort om, i photoshop.

Sitter och skriver med en underbar kille, vid namnet Dennis. Om man tänker efter så har vi känt varandra i tre år, det kan man inte tro. Och det var jätte länge sen vi lekte, måste bli bättre på att hitta på något. Vi går i samma skola, så där träffs vi men det räcker inte. En underbar vän, går inte att beskriva hur bra han är! vill ni se hans blogg? Tryck här då

Snart ska jag äta frukost som jag inte gjort ännu och sen borde jag fixa mig så Elin inte behöver vänta på mig för länge senare under dagen.. Ska bli roligt att få träffa henne, så sjukt glad!

Vad har ni för er då, tar ni det lungt idag?

Kommentarer

aaaaaaaaw <3

jag vi måste verkligen leka snart <3

sv: :)

Hehe, Okej. :D

Ha du några fototips? :D

jaha haha ok..xD

asså när jag trycker på kommentera knappen, tar de 20år innan den kommer fram

svar: yes, ska bara äta frulle :D

Allt som går. :D Hur man får fina "rörelsebilder kanske"? :D och fina "blickbilder"? :D

sv: det är bra med mig :)

haft en bra helg då?<3

KRAM

SV: Japp :D

sv: okej (: jag gör inget speciellt, men ska nog snart plugga. ;D

Sv: japp :D

är din också så:S?

jaaa de hoppas jag fan:S

Sv; På tisdag kommer den :) Längtar himla mkt :D

Härligt:D

Bara bra här med, dock har min fot somnat så den kommer göra jätteont när jag ställer mig upp...

hehe jag är så seg..xD

undra vars fan alla är! :O Det är söndag men det är inte lika många online som det brukar vara.

sv: Jag gör inte så mycket, sitter och lyssnar på musik och tar det lugnt, sj ?

hahah ja jag märkte också de , :D JÄVLA blogg.se

sv: japp (; hahah ;D

Ha en bra dag <3

Tack! Åh, underbara vänner är härligt du :)

fast på söndagar brukar de flesta bara på ändå.. :P

Bra då rökar jag & duschar <3 hihi skriv när du är tillbaka

tackar så jättemycket gumman :D

sv: Ah :D

svar: min frulle står på bordet nu, bra pojkvän jag har :D

sv städar hha<3

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

härligt! :) Jo det är bara bra med mig ♥

svar: jo :)

FIM BILD! och najs blogg.

heh jo.. :P

sv: tack (;

Ja, nu gör det skitont :(:(:(:(:(<3

Hoppas jag överlever ^^

vilket coolt foto! vad har du för kamera?

SV; japp :) vad gör du i veckan? :) händer det ngt roligt? :D

sv haha<3

görs? <33

Trevligt:)

ja verkligen! börjar bli nervös! :(

jajemän:D<3

nyss kommit hem från en match =P



allt bra?

du är typ alltid med på mest aktiva:)

VAD ska du göra där?:D

tack ♥

japp =)



vad ska du hitta på en söndag?? =)

Hihi jag med ^^<3

Okej, :D men ska du upp i 100 kommentarer först el?

japps:D asch jag tar de som de kommer med kommentarerna, jag skiter i om jag åker av listan. :) Nu har jag ialf vart där:D

japps:D asch jag tar de som de kommer med kommentarerna, jag skiter i om jag åker av listan. :) Nu har jag ialf vart där:D

japps:D asch jag tar de som de kommer med kommentarerna, jag skiter i om jag åker av listan. :) Nu har jag ialf vart där:D

det betyder att du måste ha ganska mycke läsare osv:)

sv: ska du hitta på något speciellt idag då? :D<3

sv. inget fortsätta städa<3

Sen är de mkt med skolan nu<3 så bloggen tar en massa tid om man ska vara kvar på listan<3

vars fan är solen då!? :O Vill fota men då vill man ju ha fint väder. :(

jag mår kanon:) haft en bra helg än så länge? ^^

sv: kul (; jag ska bara vara hemma och ta det lugnt <3

Sv; Ja!

Vad snäll han är :)

jaaa men what to do lixom:D<3

jajemänsan<3

sv härligt<3

hur mårs? :)

Nu är tävlingen du anmält dig till igång!

ett tips till dig är att be så många som möjligt att rösta på just dig, för att ha en enklare chans att vinna, har du ingen ork till det, då får vi hoppas att så många som möjligt av mina underbara läsare röstar på just dig.



( I bloggen står det hur många röster var och en har )



Lycka till!

sv: jaoo :D<3 men ha en bra dag (;

svar: har ätit frulle nu, ska bara hitta bra bilder att låna :D

tack du:)

SVAR; tack detsamma :)

Ha en mysig söndag :)

ja, jag vill foooota! :(

SVAR; Så lite så :)

jaaa<3

sv helt okej<3

sv: hihi :)

God eftermiddan hoppas du mår bra<3

härligt :D

ska snart köra min egna träning sedan öva på en baluppsättning jag ska göra på en i sommar :D

sv: skönt:)

vad göru då :D?

fin bild :p myysigt att prata med en vän :D

tack sj :D

haha ja :D

sv :d<3

hur mår dudå sötis ?<3

sv; händer idag då:)?<3

fuskigt! xD

men jag ska nog ta och sjunga jag.. :P

JAAA SÖTNOS

:D vad gör du?

sv hihi sötis <3

planer inför imorn? <3

HEJDÅ GUMMAN

hehe, Okej. Ja jag hoppas jag kan få riktigt fina bilder på min vovve. :D Haha. :D

Nu har jag en tävling den slutar i kväll så kicka gärna in

fin bild!!!:D

fint halsband (:

fin bild! :)

Fint armband :)

fina bilder du tar! duktig fotograf :D

fint! :)



sv. hehe tack tacK!

Skit fina bilder du har ! gillar dem starkt !

puss på dig :)

fin bild!

Fin bild :)

Vacker bild :)

Helt sjukt underbara bilder!!!

Älskar halsbandet <3 :D var köpte du det? ^^

SV; Jaså ^^ men den va jättefin iaf (:























Follow my on Bloglovin







Trackback