facebook, mååånga bilder

det här är bara några av mina album på facebook, kanske borde rensa bort lite men nej. jag gillar att ladda upp bilder på facebook, vet inte varför man alltid roligt att ha bilder där. Just nu har jag laddat upp några bilder från dagen, som även kommer upp på bloggen sen. Nu ska jag nog ta och fixa lite mat, med mina små syskon.

 

Men som sagt statusen och bilderna är något jag måste kolla när jag kollar facebook.Alltid roligt att se lite bilder från andra, vad dom har gjort. Jag får inte glömma att jag är kung på att puffa folk!

 

har ni många bilder på facebook, eller album?


Kommentarer

sv: samma :)

sv: samma :)

ja det är det. var ju på bio i går kväll då började jag mår dåligt

synd:(<3

omg vad söt du är!!

Ofan va mycket bilder!

japps<3

nu ligger ju du först med kommentarerna:D

mm

Allt bra?:)

Ja visst är hon gullig=D

hahah nääe;)<3 får typ inga kommentarer ju.

men du?asså du kom upp på mest aktiva på lovet? du kom upp dit efter ngn dag va?<3

sv: hihi :D

men när kan du då? :DD

vi kan ju fota och lite så <3

sv: superkul att du är med i dagens blogg :D har precis öppnat en webbshopp :) kika in!

kul med mkt bilder ju :)

skön mdedhelg snart?

Japp de kan jag tänka mej:)<3

jajemänsan:D<3

skönt med sovmorgon.

okej :) snackar med en kompis på skype ;p

sv. hur äre med dig sötan?

Sv. Okej jo de är fint, Va görs? :) <3

herregud!

Allt bra idag? :)

ja ;D

ja hon är sööt:D det är min kusin hihi.

ALBA heter hon<3

sv: tack :)

sv: :DD <3

ehm.. jag åker ju till norrland på tisdag och kommer inte hem förens på lördag :/

men antingen i helgen eller näst nästa vecka? :) <3

sv: tack så mkt :)

Min favoritläsk är ofc vanilj-cola ! Så fruktansvärt gott ;) Som att stoppa vaniljglass i cola, MUMS! <3

Och den jag ogillar mest måste nog vara fanta, har väldigt svårt för apelsinsmak i både dryck och godis! :)

KRAM - http://lindshe.blogg.se -



ps jag har svinmånga bilder men bara några album ;D

Sv. Okej jo samma här :) <3

ja de är hon verkligen:D<3

JAG vill ha en lillebror:D

Sv; härligt, jo tack jag mår bra! :)

blir det nån lung helg för dig?

sv: näst NÄSTA ;) <3

sv. härligt :) det är bra"!

sv: ja eller hur :D <33

hur många syskon är ni sammanlagt?<3

Sv. Hihi (a)

jävlar:I haha ! hihi

vad heter dina riktiga syskon då:D?

Sv; vad gör du då? :)

haha det var många bilder!:)

Hejsan tjusig blogg! =)



Jag kan gå rakt på sak, jag skriver en kommentar för att få fler läsa/följa min blogg via bloglovin! eftersom det är roligare med fler läsare eller hur?



Det tycker jag :) därför tänkte jag beskriva min blogg lite snabbt så du får en inblick ifall du är intresserad av en ny blogg att läsa :)



Min blogg handlar om mig kristin kallas kristinis i bloggvärlden, jag är en tjej på snart 20år som bloggar om min vardag, hur det är att vara tillsammans med en känd pojkvän, ni kommer säkert fråga vem det är så länkar till hans singel han o en vän gjort: http://www.youtube.com/watch?v=X61uxaYFmWM , sen även till hans nuvarande musikkanal: http://www.youtube.com/elovtube



Jag skriver också om senaste musiktipsen, modetipsen, sminktipsen och anordnar tillsammans med mina sponsorer flera tävlingar i månaden! :)

just nu delas tamponger och försvarssrayer delas ut till väldigt billigt pris!



Låter min blogg intressant? följ mig gärna via bloglovin, säg till så följer jag dig med :)



// Kristinis



Obs: får ursäkta ifall du ej godtar reklam!

det beror på just nu ahr jag inget planerat men det akn komma något emellan

awwee:* hihi såå sötttt

Sv; jag tar det bara lugnt :)

Sv:haha shiet!vad gör du då?:)

men gud är ni ngngång alla ungar på 1 och samma ställe?:D

:P

Sv. :D <3

vad många bilder du har tagit

Sv:Försöker bli klar med lite läxor haha!

men alla dem andra syskonen då:D?

Nu är svaren på frågestunden ute! så check it out!

http://emmmaliiinnea.blogg.se/

du tar fina bilder :)

ställ gärna en fråga i min frågestund :)

Nej inte så många :) Profilbilder, mobiluppdateringar, foton från LA, foton från Hawaii, bilder på mitt lag :) typ det :)

jadå.. för många ;p

:D

jaha:D jag trodde du var äldst:D<3

omfg älskar din blogg!

svar typsikt tjejfilmer som jag har köpte gillar kärleksfilmer. har du sett nån av dom?

samma sak här :)<3

sv:ja:D

ja, fast inte lika många som du har :Ox)



om du hade tillrekligt med pengar och det inte var farligt, skulle du skönhetoperera dig då ?

sv: :D:D:D:D:D <333

hihi jasså:D<3 du är 18 va?

aha okej

hehe :P

hihiih ja:D<3 jag fyller 20 i juni:D

:D

hihi jajemän:)<3 får ju gå på systemet;)<3

Vad gör du?

Yes :)



Va med å gissa vad som gömmer sig i paketet vettja!

JA D ÄR JU DE :) haha snart är man fan 30;) eller inte.

Nu ligger du LÅNGT FÖRE MEJ MED KOMMENTARER JU:I<3

vad händer i helgen då? :)

vad haru för dej då:D?

sv haha :)<3

ja har jätte kt bilder ja med<3

HAHA JA och de är rättså mkt:O<3

hihiih jo din lilla skitunge<3

Det är kul att kolla på folks alla bilder på fb :D.

hihihihi sööötnosen

Absolut :)

sv hihi<3

va gör du nudå sötis? <3

hihhihi vad gör du nu?<3

ska alldeles snart käka:D<3 TACOS:D

då ska du få fruktsallad?

Fin blogg du har :)

sv musik o tar d lugnt bara :)<3

ÄT FÖR MEJ OCKSÅ DÅ VA:D?

superduper :*

- hihi vad har ni ätit ikväll?

Hejsan! Jag tänkte bara berätta att jag startat upp filmbloggen www.filmster.se och där finns det nu massor av filmtips! Det vore i alla fall jätteroligt om du ville spana in den och säga vad du tyckte :) Du kanske tycker något saknas och då vill jag så klart veta det :)

sv jadå :d<3

va görs iikv då? nåra planer kanske? <3

okej ;) ska vara med min pojkvän ;D

sv: tack :D



Många bilder du har på fb hehe

ja :)

Heeej !

Allt bra ? :D

hemmagjord eller beställd?:D

sv: ja haha

ska du göra ikväll?

svmusik<3

va finns på teve då? <3

Fin blogg !

Frågestund på bloggen, du kan ställa hur många frågor du vill och får 100% ärliga svar på alla dina frågor !

Tryck på länken för att komma till det inlägget

http://hejsanemme.blogg.se/2011/january/fragestund.html#comment

vet du någon bra film? ;D

sv va :o

vae det? xD<3

ja många bilder ju ;)

aww de kan va rätt gott de med<3

sv; ja visst är den bra :D

sv jaaha är det bra? <3

ska snart kolla på en film,sms och skickar ett mail.

:)<3

självv är jag riktigt dålig på att lägga upp på fb _:(

Roligt med mycket bilder :D

haha orkar aldrig lägga upp bilder där :s tar sån tiiid ;D

vilka tycker du suger?<3 du behöver ej göra detta synligt<3 & jag gör ej ditt svar synligt























Follow my on Bloglovin







Trackback