färger säger mycket!

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D +28-80mm

God eftermiddag mina läsare och besökare♥ Jag vaknade för ett tag sen, och har sovit hur gott som helst. Sov ni gott inatt? Idag är den den 3 januari, snart blir det säker juni med. Det kommer gå så snabbt sen är det redan jul igen. Idag har jag inga planer, jag och Moa vet inte vad vi ska göra. Just nu ligger hon och sover så jag kan inte planera något med henne. Men vi kanske ska vara med Andree och Marcus.

Här bjuder jag på en bild på nagellack så länge, min lillasyster samlar verkligen på nagellack. Jag tror jag har två stycken eller något, är inte så mycket för att måla naglarna.

Vad har ni för planer idag?
har ni många nagellcack och hur ofta målar ni dom?

Kommentarer

Sv: Ja! Vad gör dudå? :D

Neej då försvinner hela dagen :P

ja :D

har du några planer för dagen :)?

Jag har också den kameran :D Såg den i din header men var inte säker på att det va den .. :) den är grym!

jajemänsan:D vad gör du sööötan?

sv: Hihi ;)<3

Åh, härlig bild! :D<3

SV: :) fina färger :)

ska på stan med syster. :)

Sv; heheh aaooo :)

fint :D

jag har typ brun gröna xD

jag åt nyss :)

Många nagelack :D

- Ja!:)

SVAR: Ja, visst var de snygga? ^^

- jadå:D

sv. jag minns ändå ganska mkt, det är bara några saker man inte minns haha!

sv; Jaa! :D

Hur har din jul varit då? :)

Hih :) gör du nu då? xD

jag sitter vid datan , och slappar & slöar. Ska fixa lite på rummet faktist. Duu? Hur många besökare har du om dagen nu när du ligger på mest aktiva:D?

Varsågod :D

Ohja :D

Jag älskar nagellack! ^^

SV: Vad bra, det är bra här med :D <3

sv: okej, vet inte riktigt :)

allt bra idag?

Hej, allt bra?

naaaajs, :D hihi Känns de bra eller , ? hihi

Vad äter du? :P

hehe ja..xD



åh, ibland önskar jag verkligen att jag inte bet på naglarna...fan va mycke snyggt man skulle kunna göra då! :P

Jag avskyr nagellack pga. av en anledning- det håller sig aldrig haha. Jag har väldigt långa naglar,och de håller sig en dag sen är färgen borta på spetsarna.. :/

Sv: Tack :D

SVAR: Ja, haha ^^

hejsan. har du lovat nånting inför 2011? :)

- ja x)

SV: jag med :)

- målar typ alltid mina naglar, känner mig så tom utan :D

jag målade nyss mina naglar ;) :D

Jag gillar att måla naglarna, men det blir inte fint : D

sv:hehe ;)

hehe jo tyvärr så. :P

Vad är det då? :P

sv; min var också bra! ;D fick du några fina julklappar då? haha ;)

ahh de är sant , ! :) Men ja kul att ha testat på att ligga där ialf, :) jag tyckte de va skit kul när jag låg där. Men man kände så mkt press eler jag gjorde de :(

Därför brukar de få bli franskmanikyr :)

- ok, ahah!

sv: idag ska jag packa, pussla klart oc hsen åka till stockholm :) börjar bli lite nervös, har du varit i stockholm? :)

några nyårslöften alltså? :)

En av mina planer är att lacka naglarna idag! ;)

japp ;) många nagellack du har :o

jadu ;)

Tack :D

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! kolla in om det var du som vann :D Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen, då kanske du får chansen att vinna :D

sv: ja:)

förlja varann me bloglovin?:D

Mimii Hagstedt, mimiihagstedt.blogg.se :)



btw, underbara färger :)

Vad gör du? :)

yupp ! vad ska du göra idag då sööötnos?

Okaj heeh xD gott?

Jag har inga planer för idag, sova tydligen!

Jag har ocksÅ många nagellack!

jag ska hem till morsan, själv då? :)

jag har fan en massa nagellack, men jag använder bara några när jag målar naglarna, när jag känner för det :)



svar: jag hade tänkt ta en dusch med pojkvännen ^^

sv: heeh nice ;D jo det är kanon här :D<3

sv har precis käckat

SV: Tack! :D

Sv; hehe(:

Älskar din blogg! :)

nej nu ska vi snart åka. :) kramis!

SV: Hittar du på idag då ?

sv; ja typ kläder, presentkort och pengar ;) <3 m.m

vad ska ni göra då:D?

Önskar att jag kunde äta fil :(

finblogg,ska vi följa varandra via bloglovin :D?

föresten http://matildac.blogg.se/2011/january/hjalp-migni-som-ar-smarta.html#comment :)

Anmäl dig till Dagens Blogg nu!

direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment

Kram!

Hihi, tack sötnos :)<3

ja vakna nyss :D

göra idag?:P

sv: hehe, hur länge har du lov då?:D<3

- vad har du gjort idag?

Visst är dem :)

jag har faktiskt inte kommit fram till nåt nyårslöfte än :)

höres sen sötnos! syrran börjar bli klar nu. pussis!

jag har typ 6-7 som jag använder :D

svar: haha ja :D

Tål inte mjölk :P

svar: ja, fast nu blev det inget duschade med pojkvännen, han får duscha själv, haha :)

jag har runt 10 st och jag går ALDRIG utan nagellack! känns naket .. (a)

Kram!

Jag ska försöka samla in pengar till en systemkamera :D tycker fotona blir så fina då :D

- har fotoa, så jag skla städa och sen lägga upp bäösta bilden efter det!

sv: aha okej, vart bor du? :P<3

vad gör du? :)

Gillar du hårprodukter? Kika då in tävlingen som är igång.--> http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling.html#comment

Annars får jag önska dig en trevlig dag! KRAM

jävla optimist jag är som tror att syrran är klar! :O hon har bara BÖRJAT göra sig klar.. :/

hejjsan fin blgg där :)

gör du bloggdesigner? kan du hjälpa mej i menyn lite bara? <3

SVAR: Ja, visst! ^^

- Kul att du är med i min tävling, hör av mig när vinnaren är utsedd!

Allt bra? kram

som fan! :O men nu börjar hon ropa på mig. :)

Hur mår du idag söntnos?:)

snygga färger :)

Haha :D

Vad ska du göra i veckan :D

- ja!

svar: haha njae, men han har inget balsam hemma hos sig, och jag måste ha det till mitt hår, så jag duschar hemma istället :)

Jag som älskar yoghurt liksom :P

svar: :)

sv: jaha okej :P hehe <3

jag ska bege mig till affären nu:D

Svar: Hehe okej :) Hur mår du idag då? :)

svar: ja, då slipper mitt hår bli slitet så min moster måste klippa av jätte mycket nästa gång jag ska klippa mig :)

hejsaannn :D

fiin blogg :):):)

vad gör du?

Har cup påå torsdag. I Gävle. Så vi ska typ sova över på hotell - hela laget - för att annars måste vi gå upp kl. 05.00 på morgonen på torsdan ;)

Kul med massa olika färger :)

Härligt:)

Jag sitter ju här med en chipspåse så jag kan inte må annat än underbart ;)

tack vare syrran missade vi bussen. yeeey va kul och vänta YTTLIGARE en halvtimma..! :O

ska börja fixa mig nu :)

underbara färger :D

sV: okej tack endå <3

ja, som fan! :O

fin blogg du har <3 titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker :) god fortsättning på året !

Vad gör du då? :)

hur mår du idag ? :)

jag har inga speciella planer för idag :P

ja färger säger mkt (: <3

kika gärna in på min blogg och kommentera eller bara besök den, så blir jag jätteglad!

fin blogg btw.

- åh vad skönt, samma här :)

händer de något kul idag?



har du lust att rösta på mig här?

http://feliciaaulen.blogg.se/2011/january/rosta-pa-din-favorit-finalist.html#comment

jag är nr ett och skulle verkligen uppskatta det! =)

(säg till om du lägger en röst, kram!)

sv; jaa! :D

Jag räknade mina nagellack för några månader sedan och då hade jag 30 stycken.. Rensade för någon dag sen så har nog bara 20 kvar nu ;) Hehe! Det är roligt att måla naglarna tycker jag! :)

sv: ja de hoppas jag med :D

varse:D

- ja de är de! :)

Sååå himla grymt fin blogg du har! :D Hur är läget? ♥

SV: Samma här, haha :)

sv: härligt, nja fortfarande sjuk :/

vilken är favoriten ?

Det ska va en data dag för mig idag nog :)

Har inte suttit vid datan så mycket sista tiden.

Kan lova att det är baa också:D

SV: Japp :)

Jo tack, det är bara bra! ♥ :D

SV: Ska fika, vad gör du ? :)

sv: härligt, det är bra:)

Oja, verkligen :D

Vad gör du?:)

japp.

Sv: SKa snart ner och åka skridskor, själv? :)

allt bra idag? :D

Hejhej !

vad har du för planer för veckan ? :)



/Destiny

aa <3

damn vad mycket färger o.0

Hehe :P

Va gör du? :D

Vilken är din favolåt just nu?

Sv: Hihi jaa! :)

Har du något bra tips på hur man tar fina frost bilder? Så man ser själva stjärnan tydliggare..?! :D

chacha!! <3

va händer..? kommentera gärna min blogg! herrå!:)

- låter trevligt!

jag ska bara vila, mår lite halv kasst :) kram

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

SV; Hihi:)



Jag målade förut om naglarna kanske 3 gg i veckan men nu har jag "en liten paus" för att naglarna ska återhämta sig. :D

Den är bra :D

Aha okej =/ vad gör du nu då?

svar: allt bra annars då ? <3

hur mår du idag?:)<3

sv: hahaha ja!

sv; Jag ska vara med kompisar vad gör du då? :)

sööt blogg!

jajemän:D vad gör du nu?

eller hur:D

Min pojkvän kommer hit ikväll och nu på dagen ska jag bara kolla på skidor och så :)

Okej ;D något bra?

Nej inget hehe

Okejokej, sitter och sjunger lite ^^



Visst är det...

sv :

vabra :) <3

- japp ;).

sv; inget sitter vid datorn hihi hur mår du ?

Depends nagelack är bra , fin blogg ;)

ska snart ut & träffa min älskling :*

har du kille?<3

HAHA, men har äntligtn fått ordning på håret nu ^^

:D

sv: Ja men ellerhur! :D<3

så lite så ,hur mås det ?

Hehe :P

Vad ska du göra mer idag då?

SV: Aha, har du något bra låttips då? :)

hihi men de kommer , :* hihi

vill säga att jag diggar din nya design skit mkt, :D jag ska också göra om min ikväll, :D

hihi men de kommer , :* hihi

vill säga att jag diggar din nya design skit mkt, :D jag ska också göra om min ikväll, :D

- Hihi♥

sv: jodå bara toppen :D

Va har du hittat på idag då?? :)

SV: Haha okej vad synd :/

hihi <3

SV; Jopp, det är det:D

Sj då?

Jaaa jag har fixat asså själva designen. Den är i stuk med din nu när jag tänker efter ! , :) Är så trött på den jag har nu :/<3

händer imorgon då?:)

sv :jag med :)

vad ska du göra idag´då?

Yepp :D

jag har det rosa (a)

- svarar på kommentarer, själv?♥

okaaaaj!:) samma här. hihi

sv:

jaaa, känns som de va 100 år sen ! <3

Hehe okej :P bara sitta här?

vad gör du nu? <3

SV: Japp :)

U gotta dance med Da Buzz är bra också :D

jaaa sant, :D man får fixa & trixa helt enkelt. Jag gillar ju att göra de så:D hur lång tid tog de för dej att göra din:D?<3

sv; Jadå :D

Spännande :D vad blir det om?

Jag håller faktist på och fixar klart med ett ;D <3

härligt (; jo det är okej ;p

SV: It´s gonna rain med Eric Saade också haha :D

jag räknar med din röst! :)

kul att du röstade :)

Ja verkligen! :D

SV; Jopp:)

Haha.. jaa :D <3

Okej :D vadkul!!!

Hoppas du är klar snart :D

SV: Haha japp ;D

Har du spotify? :) Kan du inte skicka din lista isf? :D

- ok vad tycker du om min bild?

- allt bra! har du gjort headern själv? =)

ja ;D

Sv:

Jaa, de äre ju.. <3

Blir det inge i vinter eller? "/ <3

Jag ser det inte :(

Fortfarande nagellacken :(

jag har en hel del nagellack! dock är dom flesta i olika nyanser av rosa! rosa naglar funkar alltid :D målar dom på alla mina tråkiga lektioner i skolan hah!

Idag ska jag se på film och bara slappa. ;)

Jag har kanske runt 20 nagellack, men jag målar dom inte ofta. Jag kör på lösnaglar! Målar du dina ofta? :D

okej, inget.. typ fb å lite mer .. ;)

har du mascara-tips?

kolla gärna mitt inlägg på bloggen då :)

o ge mig tips!!!



kramar :)

Såå många =)

Det är ju roligt med nagellack, dock brukar mina stå och torka för jag är så dålig på att använda dom :P



SV: Allt är bara fin fint! ;P

Än själv då?

För typ ett år sedan var jag besatt av att måla naglarna och dekorera med massa små diamanter och sånt, haha. Nu målar jag dem någon gång ibland och jag har nästan 20 st. :) Det känns som att de aldrig kommer ta slut ;p

Jag har typ 15 tror jag men målar dem kanske varannan vecka! :) och föresten gud vad du är fiin :)

jag är galen i nagellack, räcknade de för ett tag sen och då hade jag 97 men nu har jag köpt massa nya så det är väl kanske kring 120-130, har alltid mina naglar målade :-)



SVAR: haha men det är inte så konstigt för jag har bytt blogg och namn sen dess ;)

























Follow my on Bloglovin







Trackback