fotodag med klassen


Foto & redigering: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Elin Sandelin
Kamera: Nikon, skolans.

Godmorgon, mina underbara läsare & besökare ♥ Idag är det torsdag och det betyder att det är snart helg, känns inte det sköönt? Idag ska vi åka till Visby och ta lite bilder, det kommer bli super bra så när jag kommer får ni se fler bider här på bloggen. Ikväll har jag inga planer alls, blir det vanliga fasnar vid datan och sitter och skypar med några vänner.

Det här är en bild, med olika efekter..
Jag har gjort om dom i photoshop, och ändrat lite olika saker..
Vi hörs senare på dagen, ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

fin blogg ! =)

Sv: varsågod!

Godmorgon :)

snyggt! :D



allt väl idag?

hej hur mårs?

kram :D

sv: haha ;)

sv: härligt:D det är bra!

fina bilder :)

Jag kollade på bilderna på din fb, sjukt fina bilder! <3

svar: ska göra mig i ordning, sen cykla bort till praktiken :)

hoppas du får en bra dag idag med:) allt bra idag?

oj riktigt fina bilder :) ja det blir skola för min del med och inte så mycket mer än så så :)

så bra du är på fotta och redigera :D

ÅH vilken fin bild! Måste vara kul att lära sig fotografering i skolan :)

Allt bra?:)

Sv; tack :-).

Fotografering = skoj skoj! Ha en bra dag!

hej sweetie =)

kul att du är med i dagenblogg =)

drar tre vinnare ikväll :D

kramiz<33

okej, är på skolan:)

ok =) jag ska snart till jobbet. Vad ska du göra idag då? :) kramis

:P

okeej, jag skulle shoppa, spara och resa! :D



Missa inte min tävling på bloggen, http://eemwas.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment :D

Tycker att det ser ut som denna bilden inte har så bra skärpa.. Alla andra bilder (på facebook sidan) ser däremot bättre ut =)



Snyggt

ha en superbra dag! :)

sv: Hej, hur har din dag varit? <3 :)

Hej vännen!

Vinnaren i gårdagens blogg ligger nu uppe på min blogg. Vann du? =)

Du får gärna passa på att anmäla dig igen. Du har inget att förlora!

http://adaras.se/2011/january/dagens-blogg-igen.html#comment



KRAM <3

Vad roligt med foto på schemat :)

Roligt med en fotodag :)

Gud va duktig du e! vad hittar du på då? (;

eller hur! :D



men jag kommer i sommar med!! :D Allways! :D

Ha de så kul

SV; Jodå, det är bara bra här! :)

sv; alltså vad konstigt, kan ja inte skicka genom någon annans då:(?

svar: sålitteså :) allt bra med dig ?

SV: DU gör tillräckligt mycket genom att finnas <3

Varsågod :D

vad tycker du om ear cuffs?:D hot or not?

http://liborius.blogg.se/2011/january/ear-cuffs.html#comment

Snyggt! :D

härliga foton!



PUSS

jobba & rida :D























Follow my on Bloglovin







Trackback