fruktsallad istället för godis!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

ni är bara för underbara, glöm inte det!

Ikväll äntligen blev det fruktsallad, det kanske inte ser så gott ut men det var super gott! Fruktsallad är något man aldrig kan tröttna på, kastar bort godiset l helgen och äter frukt låter mycket bättre. Sen ikväll har jag även sett let's dance, helt okej. Imorgon blir det att vara hemma igen, inga planer men ska fixa lite i mitt rum och sen kanske ut och ta några bilder om det är fint väder och om jag kommer på någon idé..

Annars har jag inte så mycket på hjärtat nu och dela med mig.
vad tycker ni om fruktsallad?♥

Kommentarer

:P

svar: okej :)

Jag ska ut och ta en promenad med mamma vid stranden och ta lite kort.

Sov gott <3

åhh gott

hejsan, allt bra? :)

underbara du

god natt

det är alltid gott med fruktsallad ! annars, allt bra med dig? :)

Såg riktigt gott ut :)

härligt, det är fint med mig med! :)

vad har du för dig då?

Ja, funderar faktiskt själv på att göra det ;p <3

natti hunny<3

okej. :)

jag ligger i soffan och tar det lugnt, börjar bli lite trött. :)

planer för morgondagen?

okej.

jag har inga planer till hundra % men något blir det iaf :)

:) har du gjort något speciellt idag? :)

Vad är din åsikt om Hitler? Får man driva om det?

okey :P

jag svarar på kommentarer :)

haft en bra dag? (gårdagen)

kram <3

det är bara bra här med! :D

såg riktigt gott ut :)

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra fredag? :)

Fint de me. Göra idag?

smarrigt :D

tack du:)

Haha ja :D



Jag ska nog oxå äta frukt, har ätit för mkt godis! :P

super fin blogg du hade, ta gärna en kik in på mig.. tappat blogg lusten lite så behöver besökare, din kommentar och lite åsikter vad man kan blogga om för att hålla blogganden uppe, kram:)

ok.

jag har bara tagit det lugnt, kändes att det behövdes. :)

Gott gott och nyttigt!

Hejhej:)

Kika in på våran Jb blogg och följ den via bloglovin:) gilla den också på våran Facebooksida så blir vi riktigt glada:)

http://www.facebook.com/home.php#!/pages/thefanofjustinbieberbloggse/127427377322712

Stora Kramar/Fatbardha

we do:D

tack :)



ååh, vad gott

jaha okej :)

:D

jag hade också en bra dag! :)

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Ge mig en utmaning som jag måste utföra.

Väljer en utmaning varje vecka som måste utföras. Vill du att det ska bli din utmaning jag ska utföra,tveka då inte att ge mig en. Bästa utmaningen får en länk. Så sätt igång och skrapa fram en utmaning. Lycka till! =)



Beviset får ni se på bloggen när utmaningen är gjord.

vaken? :)

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/lordag-dagens-blogg-2.html#comment

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/lordag-dagens-blogg-2.html#comment

Ja verkligen! :D



Det där såg gott ut hörru!

Sv: :D Fruktsallad är jätte gott och din såg extra god ut :)

Sv: Okej! Älskar fruktsallad!<3

Väldigt bra val! Det tänkte jag göra ikväll :D

händer idag då?:D

härligt att höra.

jodå det är helt okej:)<3

Sv:

God morgon..

Allt bra idag ?

sv mådde nt bäst igår, så tar igen allting idag :)<3

sv hihi<3

görs?

sv inget blev just klr me alla kommentarer<3

Vad kul att du var med i Dagens blogg så att jag kunde hitta dig! Dagens bloggar är nu uppe, se om det var du som vann!



Ifall du inte hade lyckan med dig den här gången så kanske den kommer idag, länken nedan är till Vinnar och det nya anmälningsinlägget :)



http://modelbea.blogg.se/2011/january/dagens-bloggar-2.html



Kram Bea

Sv: Bara bra med mig. :)

Vad ska du hitta på idag ?

hihi <3

händer ikv?<3

sv oh yes <3

God morgon! :)

fruktsallad är faktist riktigt gott!

sv ska nog bara va hemma o mysa & så , sen blir de bio<3

nyttigt äre med så hihi ;D

hihi tack :))

sovit gott? :D

sv hihi<3

vilken linje går du i?<3

Jodå, allt är bra! :)

Själv då?? :D

Vad händer idag då??

sv. hihi aa (:

sv åh nice<3

tvivlar fortf på vad ja vill ta för linje..

sovit från och till, så är döds trött nu haha :( <3

sv ja :d har du sett easy A ? :d

sv ja vet.. men mådde inge bra igår , m´så klättrar upp idag igen, om ja förstås alla vill hjälpa mig xD<3

sv faktiskt ingen aning :o<3

hitta på i helgen?

Bara kanske på städa? :P

Jag ska på födelsedagsfirande.

Mums mums!

Älskar fruktsallad! Och glass ska de va till :D

mums<3

Gott!

Så gott det såg ut :D<3

åh va gott med fruktsallad :D

Mums vad gott :D

okej :) ganska bra nog :)<3

vad händer idag då?

ser gott ut :D

Åh fruktsallad är så gott! ;)

Mhmmm gott!

jag älskar fruktsallad fast äter inte det så ofta :o

åh.. vad gott!

tro jag gör fruktsallad ikväll ist för godis o sånt ;) för det där såg riktigt gott ut!

ÅÅhh fusk jag vill oxxå ha jag är faktiskt gift med frukt sallad hehe

gott med fruktsallad!

Mums! fruktsallad är sjukt gott!

ser gott ut :)

Gott! :D

sådär, nu har jag testat fota precis som du sa! & jag är riktigt nöjd med resultaten!

har även länkat dej i ett inlägg som tack för hjälpen! så TACK ÅTER IGEN :)

Fruktsallad med grädde eller glass är super gott ju =)























Follow my on Bloglovin







Trackback