ikväll är det måne


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Godkväll, mina underbara läsare och besökare ♥ Vad har ni för er? Jag gör inte alls så mycket, har just fixat lite och nu tänkte jag se på tv ett litet tag. Eller fixa musik till min mobil, får se vad jag ska göra. Idag när jag kom hem var jag tvungen att ta kort på måne, super snyggt eller vad tycker ni? Jag vill bara säga att ni är för underbara, vet att jag säger det flera gånger per dag. Men ni gör mig så otroligt glad, av era ord. tusen tack alla underbara personer.

Kommentarer

hehe aja okeej^^ nja inte mkt! sitter här med kaffe och slappar

Okej :).

jag har aldrig kunnat fånga månen :o.

Haha ellerhur, visst är det naaajs xD

underbar bild !

Men vad kostar dom ungefär då? :D

sv: Tack så mycket!:D

Allt bra?

SV: Jaaa :D vad gör du?

Väldigt trött, men det funkar.

Vad har du hittat på idag? ;)

vacker bild !

sv; ååh gud va glad jag blir! det är inte så tokigt att få kommentarer av dig heller ska jag säga! :-) <3



Jag har just kommit hem, haha och jag surar över att grammis galan inte sänds på tv!!!



vad bestämde du dig för då förresten? tv eller fixa mobilen ? ;)

Vad tycker du om wannabes? Kommentera mitt inlägg och tyck till!

Hur tog du fullmånebilden? :D

Sv: Samma här.. Sedan har jag varit tränare & sånt :)

åh fullmåne är så himla fint :)

men härligtde! :D

jo de ha ja allt! :) <3

Inte skolan, men att vara tränare är ganska skoj så länge ens rygg håller x) Haha.. :)

Vilken klass går du i? :)

Vad för mer inställningar har du förutom att den står på M? :P och jag antar att du har stativ? xd

sv; ja, det skall jag :).

tack! snygg pic!

sv; håller med! Men ändå lite drygt! :) tur att det finns fler med samma åsikt i alla fall!

:) fin bild =)

sv: åh tack fina du, vad glad jag blir! :D

sv: snart plugg men chillar och lyssnar på musik just nu:-) Helvete vilken fin bild på fullmånen!

Shit vilka grymt fina bilder du tar!

Önskar att jag var lika duktigt som du!

kram

Hur lyckades du hålla kameran så stilla? :P Man måste ju ha jättelång slutartid för att kunna fota så xD

TACK SÅ MYCKET :)

fin bild !

Vad roligt att du tycker det, tack så mycket!

Hon och du är söta kan jag lova :D

Sv; Går bara i 8:an ;)

åhh härligt med månen<3 TACKTACK :D

och tack för du instruerade mig ;)

grym bild!! :D

super fin bild! btw, du har skrivit månne i rubriken istället för måne ^^

Superfin blogg och fina bilder! :D

Jag borde egentligen plugga ^.^ Men roar mig med att spana in massa bloggar och modesidor ist :D (mycket roligare enligt mig!) (A)

just nu sitter jag och tittar på handbolldem! 31 sek kvar bara haha ;) dudå? :D

Sv: Ska gå och lägga mig :D

otroligt vackra bilder :) keep ut the good work!

fin bild :D

Så, nu är dagens blogg avgjord! Den blev väldigt sen, men bättre sent än aldrig?

Gå in och kolla om det var du som vann, annars kan du anmäla dig igen ;)

kram <3

sv, men va kul att höra! :)

Inte för att gnälla, men det är mycket kvar på den där innan den är full, men fin bild. Jag tycker du skulle ha beskurit den lite mer bara! Antar att du använt superkort slutartid, det gjorde jag när jag tog min :D Kolla in: http://fronda.blogg.se/2010/september/utkast-sept-22-2010.html#comment (Där är min måne, den är inte heller riktigt full, utan kanterna runt den måste vara helt skarpa. Du är riktigt duktig på att ta bilder tycker jag! Kolla gärna in till mig och ge lite feedback på något jag kunde göra bättre eller så! :)

fin blogg

sv: Hihi ;)<3

Vad har du för dig då? <3

Fin bild!

svar: hihi tur att jag såg det då! :)

svar: hihi varsågod! :D

Okej hihi :D :P det står ju på bilden annars xD

haha okej ;) jag kan inte sova när det är fullmåne haha :D men bildne är superfin :D

Joo de har varit en bra dag väldiga förseningar med tågen bara så tog ett tag innan man kom hem :P

Den är fin iaf, hoppas dui haft en bra dag! :)

Ah vilken underbar bild!! :D

Okej :D det är alltid kul att veta inställningar, hihi! :D

Hihi jaa :D Jag har försökt fota månen men det är aaaassvårt!

Hihi super kul:D



Godnatt<3

fullmåne jah. det var en superfin bidl. jags ka hoppa in i duschen snart :D



PUSS NATTI

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra måndag? :)

sv; va händer i veckan då?? :)

sv, allt bra med dig? :)

kul att du är med på dagens blogg! Jag hör av mig när jag har vinnaren :)

Men gu vilken tjusigt bild! ;)

sv: tråk,

haft en bra dag idag då?:)

sv; haha typ samma :)

SVAR; Så lite så :)

sv, härligt att höra! de är bra här med :)

himla fin blogg du har! :) gillar verkligen bilden på månen, har försökt ta bra bilder på månen men lyckas aldrig helt...

Sv:

:( saknar dig min vän <3

cool bild!

Jag är bara ärlig ska du veta! :)

Sv; Härligt :) jo med mig är det bara toppen!



ja det tycker jag allt, ska ut på praktik nästa vecka så vi har inte några läxor denna veckan iheller. Mycket skönt :)

Halloj, allt fint med dig? :)

Läs min blogg, så skriver du sms till mig :)<3

Vad fin bild du fick till=) godnatt!

SVAR tackar, dume!

åh vad fint du lyckas få med månen på bilden,

för mig brukar man inte se månfläckarna sådär bra,även om man redigerar!

Godnatt på dej sötiis:)

Ett tips ;

jag tycker du ska ha tjocka fram och bli smalare bakåt, typ lite uppåt och sen ner - som jag ungefär . skulle va skitsnyggt på dig.



Gör mig tjänsten och noppa inte sönder ögonbrynen så de blir ett streck bara, många passar inte i det! :)

sv: Hihi okej, samma här ;)<3

Sen har jag träffat en kompis också <3

Wow grym bild!

snygg blogg du ! :D

och sjukt fin bild!

hur är det läget ?

kram !

Vilken vacker bild på månen !!

Ska du hitta på något roligt imorgon? =)

Hej!



Igår kväll sändes RFSUs & URs sexualupplysningsfilm Sex på kartan, vad tyckte du om filmen? :)



http://thegamegirl.blogg.se/2011/january/sex-pa-kartan.html

sv: ja usch, jag lyckades slita av ett ledband. Inte alls skönt! Men jag hoppas också det blir bättre snart :)



vad händer i veckan då? :)

fin bild:)

sv: ah det rä bra med mig med :)

sv: Jao :D

Går du på gymnasiet? ^^,

Var fullmåne igår där jag bor, väldigt tacksam för det dock. Då jag var ute och tränade sent. Annars hade det ju varit helt kolsvart ute!

Jättesnygg bild! Ser riktigt proffsig ut, skulle nog göra sig skitsnygg som skrivbordsbakgrund på datorn! :D

vilken kamera inställning har du där?:o

sv: Tack! kan du kommentera en "normal" kommentar med! :P























Follow my on Bloglovin







Trackback