fyra personer som gör mig glad idag!


min måndags outfit, vanlig men grymt skönt. (det är väligt mörkt men det får gå)

nu är jag hemma från skolan, pratade just med skype med Emma och hon är super glad att hon klarat körkortet. (och det förstår jag) när klockan var runt två fick jag ett sms från en vän som heter Per som sa att han med klarade körkortet, grattis till er två. Jag blir bara mer pepp nu och vill också ha det, nu ska jag verkligen börja köra. (men pappa och jag måste köpa en övningskörnings skylt först) men sen i september ska jag med ha mitt körkort!!

som ni ser på bilden hade jag med mig datan till skolan, super bra och skönt för jag fick mycket gjort idag bara för jag hade med min egen data. En helt okej, måndag med Elin och Viktoria.


Kommentarer

hejsan allt bra med dej?

kramiz<33

sv. jodå de funkar, sj ? :)

DAGENS LÄNK PÅ BLOGGEN ! www.mandispersson.blogg.se

DAGENS LÄNK PÅ BLOGGEN ! www.mandispersson.blogg.se

sv. härligt att höra (;<3

näee, sådär, fick tandställning imorse så jag har suuper ont nu.Haha (:



snyggt!



sv; jaa det ska verkligen bli grymt! :D

Sitter och funderar lite på design :)

Allt bra?



Tack!

Kram

lungt ! :D allt bra idag ?

Ahaa, 93a då kanske? :D

sv: vsg:) det är bra! sj?

Aa det har den visst ;O

Inte mycket :)<3

Fint :)

sv; jarå :) hade studiedag idag me :) så lång helg!

Gått i skolan allt bra?

sv. hahah inte jag (; jag har svin ont, fast det hade jag inte i övre käken ;D om två år ska jag ta bort den. hahah <3

hihi., tänkte väl det efter en stunds tänkande :D

Det kommer du säkert bli! du e grym som tar bilder! :D

Ja, ja det vet ja, men det funkar inte på min dator.. :o

Förkyld annars ok ..



Tack .. jag ska ha kvar bloggen bara det att jag har en startsida utan inlägg och länkar till bloggen

Det är bra när andra gjort något man vill innan en själv, man blir extra taggad då! :)

Det brukar den väl inte göra? :o konstigt :/

svar: härligt att höra de sweetie =)

jo det är bara bra med mej :D

haft en bra dag då ?

kramiz<33

jaoo :D

Okej, det låter lite lustigt. :P

Så vad gör du idag??

Uuh vad jobbigt :(

Bara bra :)

sj ? :D

sv. har du det nu? (;<3 Lyllo dig! hahah <3

sv; hihi jaaa :D hoppas din dag har vaart bra ;)

svar: härligt att höra de sweetie=)

jorå den har varit helt okej än så länge iaf ;)

kramiz<33

Tycker jag med. Fast jag har inte lika många syskon som du. Jag har bara 5 ^^

Hej, är allt bra med dig idag ? :)

sv. okej, det kommer säkert bli jättesnyggt sen (:

jag har haft tandställning i övre käken i typ tre månader och i nedre ett par timmar (;<3

Vad arg jag blir :@<3

sv: okej okej. synd det :)

det är bra, fast jag är sjuk :( själv?<3

Hyfsat okej! Stressad, annars allt bra ;)

Sv: Okej. :D Bra att man har ett mål! Anars rinner det lätt ut i sanden. Håller tummarna för dig, och önskar dig lycka till. :D

sv. joo tycker jag också, men inte på mig. Hahah, eftersom jag är ganska liten så har jag en liten mun, så tandställningen täcker nästan hela tänderna, och det ser jätteskonstigt ut. Hahah (:<3

Fast det är nog snyggt på dig :D

Listan x)

Låter jobbigt att behöva åka skolbuss. Hur länge tar det? :P



Jag ska nog bara vara hemma.

Svar:

okej, nja musik♥

Svar:

jupp

ok, du tar jättefina bilder!!

vart gör du din header då? :D

Härlig blogg :)

okejokej, kom just hem :)

Nu är helgens prinsessbloggare utsedd, kika in och kolla om det var du som vann! Annars har du en ny chans nästa helg ;)

sv: Okej tack! Ska kika lite närmare på den då :)

Soft! hänt något kul idag? :)

Vinnarna av dagens blogg är nu uppe :) för er som vill vara med igen, så har jag startat en ny tävling i samma inlägg. kommentera bara ''jag är med'' om du vill va med :) kram!

sv. Ja allt är jättebra, hur är det själv? :)

& åh, söt du är :D Saknat dig med!

Fina bilder du tar med din kamera! :)

Usch då. Då har ju du jättelångt dit :S

Fin blogg du har!

Ville passa på att tala om att jag har frågestund på bloggen, fråga gärna en eller flera frågor! :)

Skulle bli glad om just DU ställde ett par frågor!

Fin blogg du har!

Ville passa på att tala om att jag har frågestund på bloggen, fråga gärna en eller flera frågor! :)

Skulle bli glad om just DU ställde ett par frågor!

såå snyggt!

Hahhaa, ah men det blir faktiskt så , alla ens vänner skaffar körkort, så blir man så sugen själv på det, jag måste också snart sätta igång med det fan! känns som att jag har dragit ut på det alldeles för länge nu! Nice outfit förresten!























Follow my on Bloglovin







Trackback