GOTLANDS STOLTHET!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

en bild tagen för någon vecka sen..

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥
Har ni sovit gott? Idag är det onsdag, det betyder att jag är ledig men ska till skolan och ta lite bilder och några ska jag och Elin har i vårat arbet sen tar vi bilder utöver. Det blir mysigt, sen tar jag en buss hem någon gång får se när det blir..

Igår gick jag upp till Marcus det är runt en km, och sen gick jag hem senare mot kvällen runt tolv. Vi fixade lite satt och pratade skit. Spelade kort spel och jag var på lag med Palle, och vi vann grymt! Sen myste jag med Moa, Andree, Marcus och palle. Synd att jag inte kunde vara där länge men har ju skolan som jag måste fixa. Men tack för en super bra kväll, vi får ta och göra om snart tycker jag för det var riktigt trevligt!

Kommentarer

Sv: Bara bra medm ig. :)

hoppas du får en bra dag idag:)

lät grymt gött att vara ledig :o

ah verkligen jag vill ha sommar nu! :D kommer du ihåg hur varmt det var på bloggträffen, helt sjuk! Ge mig den värmen nu!

sv; men så konstigt:(



fin bild!

Hej händer idag?

kram

älskar hans röst!

Vet inte än :) gym kanske!

ÄLSKA OLLE <3

sv, Tack så mkt! :D

Tack så mycket :D

God morgon. Jo, jag har sovit gott. Jag sover alltid gott. :)

svar: ja, jag skrev i förrgår att det va en toppen dag, en speciell dag, det va min och min pojkväns 1 år och 2 månaders förlovning, i förrgår ^^

Olle Hedberg. Klart en av dom bättre artisterna som vi har i Sverige :)

sv: okej vad skojj med skolan :)



Jag ska jobba bara och sen hem och chilla faktiskt! :)

Han är så söt :D

sv, hehe :P skämpade länge med att få allt rätt :P

Sv: hittar du på idag då ?

Söt :D

Okej :) Jag var iväg hos några igår. :)

Allt bra idag??

ah en fin dag! :D <3

Hej! Jättefin blogg :)

Ja verkligen! Vad hittar du på idag?

okej, jag tog de ba lungt:)

Allt bra idag ? :)

Hur mår du idag då? :)

sv: ja:D allt brA?

Fin blogg du har och riktigt bra bilder!

Kör på de kan bli något stort!

Kram

joo tack det är toppen här med :D händer idag dÅ?

Okej :)

Svar: Okej, inte så mycket. :) Ska du göra något roligt till helgen då? :)

Yess, superkul:)

Läcker bild:)

Han är ju så jäkla snygg också ;)

Trevlig onsdag <3

Så skönt! :D Det är bara bra här med. Har du slutat skolan nu?

härlig header! :)



allt bra ? :)

är i skolan (:

:D

svar: nepp, det gjorde du inte! ;)

allt bra idag? :D <3

Hejjade på Olle när han var på idol!:)

Tjena, har du spanat in bloggtryne.se? :)

Hej! Schysst blogg! Besök gärna en nystartad filmsida med dagliga uppdateringar!

http://www.filmblaskan.se/

jag hoppas du har en bra onsdag:D

SV: kan du inte kommentera innehållet som står eller? :O



PUSS

fin blogg du har, och du tar väldigt fina bilder. Hoppas det är bra med dig, kram

Anmäl dig till dagens blogg!

http://ellaager.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-1.html#comment

Åh han är ju världens goaste och snyggaste!

Hur är det med dig? :)

KRAM

Jag mår toppenbra! :)

Mysig blogg! :)

sv; hihi, tack :D.

Filmtips?:)

så fin bild :D

fin blogg! :)

Tacktack :D

hihi tack, snäll du är! haha :D

Ok, jag har bakat fram till nu och ska snart ut och powerwalka :)

sv: härligt och höra. :)

jodå, det är bara bra med mig. :)

hehe joda :)

Händer idag då? :)

åhh olle :D <3

ny blogg! :)

SV: Håller tummarna! :D

Anmäl dig till veckans blogg här:

http://minslagssyster.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-anmal-er.html#comment

KRAM :D

hans röst är grym! fin bild :)

Olle! ;D

han är så bra :)























Follow my on Bloglovin







Trackback