Gratis spotify Premium


Gör som jag och se till att bli medlem, det funkar jag lovar. Tryck på bilden för att kolla till länken eller tryck häääär.

Godmorgon, mina läsare och besökare ♥ Hur mår ni idag, har ni sovit gott? Själv har jag sovit super gott och mår super bra. Idag är det lördag inga planer mer än att jag ska träffa Emma sen. Men vart och när vet jag inte, men det får vi se. Annars blir det bara att sitta hemma hela dagen.

Och sen till er som vill ha spotify premium, se till att tryck på denna länk och gör så att du är medlem. Sen samlar du lite poäng, jag tror det är sex poäng som gäller och sen har du det. Känns inte det bra? Tryck nu och bli medlem så du inte glömmer det. Det gäller inte hur länge som helst, läs lite mer på deras hemsida om det är något ni undrar över.

Vad ska ni göra idag?♥

Kommentarer

sv ohja :)<3

allt bra ??

- kanske gå på bio! Har du något tips?

- ok. har du någon favotiy film?

sv: okej, har du gjort headern i photoshop? :p

vilken photoshop och hur gör man när man klipper ut en bild, asså du har ju en bild i headern när du typ sitter på huk, hur har du gjort så att du klippt ut den? :p

- taken? är inte det skräck?

sv helt okej lite besviken <3

va gör du?

sv; ska äta frukost :) vad ska du göra senare idag då ? :D

- ok, för jag har aldrig sätt en skräk film i hela mitt liv!

sv fick ju 1500 kommentarer på ett inlägg igår, kom nt med på aktiva listan :/

sv; ska mysa med familjen :) går du i någon sport eller så ? :D

sv: jaaaaa, allt bra? :D

SV: Jaha, vad roligt :D<3

-japp, haha!

sv måste ju räknas eftersom att vi skriver ju till varandra, så här, xD det är ju lixom samma sak, fast det där är spamm spamm :o

- hehe! :)

sv aja får kämpa på idag med<3

Oh, skall jag testa sen!!

sv fast det är svårt<3

sv; vet inte :D

Verkligen :D



Har du lust att lägga en röst på mig här? -> http://www.nattstad.se/NathalieSorting?id=1290406 man kan rösta en gång per dag, hade varit skitgulligt! Om du röstar, så skriv gärna det så att jag kan säga tack.

Gillar du inte såna här kommentarer, så ta bara bort den. :)

åå vad bra!

idag ska jag på stan med en kompis, själv ? :)

SV: Vad ska du göra idag då? :=

Tack sötnos, jättegulligt <3

sv: okej :)

awesome :) vad händer idag?

sv samma här <33

låter som en bra dag :) jag ska bara ta det lugnt hela dagen! :)

sv ja ;8<3

ska du göra ngt idag?

vaknade nyss :D

sv; oj vad många du har som följer dig via bloglovin ! :O

sv typ samma faktiskt :)<3

sv; oj :D

ja verkligen :D

sv ohja<3

allt bra :/ ?

sv: jaa jätte kul att vara med ! :) men hur vet man om man vinner? skriver du det till mig? och när dras vinnaren ? :)

sv inte så bra :/ sj ?<3

fungerar det där på riktigt?

sv vet nt :o<3

okej vad bra då :)!

sv haha :o ska testa de där me spotify <3

Okej (:

sv: om du gillar mig på facebook kan jag visa hur man fixar en sån knapp! :)

Vad gör du? :)

jo....bara ok...det har varit en extremt jobbig vecka.. :/ men nu ska jag försöka blicka framåt! :D

har du för dej då?:D

sv: jaha haha :D



här kan du se hur man fixar en sån till sin egen blogg! :)



http://adaras.se/2011/january/lagg-in-facebooks-gilla-knapp-pa-bloggse.html#comment

Sv :va mysigt =)

Ska tvätta o så lite nu på dan. Ikväll ska vi hem till en vän som fyller år!



sv lite svårt har du fått premium? <3

idag blir det att sitta hemma tror jag :) en kompis kanske kmr senare!

ah<3

kollar film :D

ska snart börja göra iåning mej=)

hehe jo. men idag ska jag nog bara ta det lugnt först och främst. :P

hittar du på ikväll?:)

Ohja :D

svar fixa mig

Halloj vännen!

Hur ska du spendera din lördag?



Ställ gärna ett par frågor i min frågestund som avslutas ikväll klockan 18.00 :)



Kram

sv: jao (:

Ska du göra idag då? <3

så man behöver bara värva? :)

funkar det där verkligen ? ;)

Min mamma kommer hem från sjukhuset idag så jag ska vara med henne ett par timmar.



Tack för din fråga! Det kommer svar ikväll vid 18.30 ca!

okej, vad bra ;)

sv hihi <3

görs?

okej, vad bra :)

göres?

tja tja!

Älskar fotobloggar!:D allt bra?

SV: Smma :)

sv: hoppas du hittar den snart då (:

jag lyssnar på musik och äter frukost (;

sv: Tack! :D

funkar det verkligen?

vad händer efter det där året försvinner det bara eller försvinner min användare också :)?

eller nä vänta :D hur länge har man det då? hela tiden eller?

är det inte svårt att få ihop poäng så man får gratis Spotify premirum? :P























Follow my on Bloglovin







Trackback