grattis till min lillebror som fyller 16 år


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Jonathan Jakobsson (lillrbror)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Godmorgon, alla läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott inatt? Idag är det den 5 januari, det betyder så mycket att min lillebror fyller år. Han blir 16 år, och imorgon ska jag hem och äta tårta. Då ska vi passa på att fira mamma med, för hon fyller år den 20 Januari. Men iaf, GRATTIS TILL MIN LILLEBROR ♥

Idag har jag inte så mycket planer för dagen, vet bara att jag måste köpa en sak till mamma.
vad ska ni göra idag?

Kommentarer

SV; Haha, tack!

sv: Hihi ;)<3

Läget då? <3



SV : kul att du är med i dagens blogg :)

Ingen fara! :) Du blev den första efter blogg pausen ;)

okej ;) <3

Fin blogg! :D

- Japp!

föressten, grattis till din bror och mamma! :D

Fin blogg :D

och grattis till han :)

Grattis till honom :)

Kul att du tycker det :D

grattis till din bror :D så cool bild! :)

sv: va ? vad menar du med tråkigt att jag ramlade utanför listan?

SV; Hihi:D

sv: ja nu vaknade jag :D

gör du ?

kramisar<3

SV: Allt bra idag?

GRATTIS TILL DIN LILLEBROR! :D

vad ska du köpa till din mamma? :)

jag ska bära in ved, skotta snö och sen plugga lite trafikkunskap :)



svar: ah, jag med :O

SV; Ska bara gå och klä på mig och sedan ska jag gå ut och fota. Sj? ;)

SV: Bara bra med mig. :)

Grattis! :) JAg ska nog snart frulla, själv? :D

Hälsa grattis :D.

Grattis till honom! :)



God morgon, hur är det denna morgon med dig?

Är du trött? ;)

allt bra? :)

Helt okej :)

Sv: Ja .. =)

Hittar du på idag då ?

SV: Det är bara bra med mig!

Jag är trött som bara den! Jag kunde ju inte somna igår! :(

Ohja :)

svar: Kul att du är med och tävlar om en fett STOR länk på min blogg! :D Du får spamma hur mycket du vill ;) Du har till kl 12.00 på dig ^^

Grattis till honoooooom :D!

Grattis lillebror! :D Hehe! :)

GRATTIS TILL HAN ;)

beatrice kan du hjälpa mig med en sak.. ;D

Hah så bra :D vad händer idag dååå?

Har ni det kallt idag? :)

sv: ja :)

sovit gott ?

SV: Jo, egentligen skulle jag ju göra det, men skolan börjar ju snart och jag måste vända på dygnet! Så jag tänkte att om jag gick upp tidigt så skulle jag bli tröttare senare ikväll och somnar tidigare! ;)

svar: det är bra tjejen, spamma på så har du en chans ;D

sv; haha :D.

inte kollat än, men snöar gör det iaf :)

ÅÅ så kul :D jag måste skriva lite på en uppsats.. :s blää, haha

du ser i min blogg på sidan så har jag två dikter :) hur lägger jag en bild där :O

sv åh tack! :)

Grattis till din bror :)



sv. Ja den var riktigt bra, verkligen!

Ohja :D hoppas det är typ -5 för jag måste ut och gå hahah

Ja det kan man verkligen säga ;s förresten, ställ gärna en fråga i min frågestuund, hehehe :D

Hejsan!:)

Allt bra med dig denna dag?

ajjjjjdå:/ men som sagt den där listan är inte allt :D hihi

alllt bra?<3

SV: På sätt och vis, det skulle ju vart jätteskönt att få sova! :(

svar: okej :)

vad för skål? porslin? :)



ja, ta dig upp igen, på nått sätt :D

ska du satsa på att åka upp dit igen nu då?<3

joodå:D<3

ÅÅ så trevligt :D hihih kram

Du verkar ju vara uppe tidigt på morgona! ;O

Vad händer i helgen då? ;D ahah

Haha jag vet :D plus att det är skönt att gå

SV: Ja, haha! När brukar du vakna? :)

Chans :D?

jag vill egentligen också ligga där men "dem" som ligger där är så snåla och berättar ej knepet!<3

Sv =D

grattis till din bror:)

Sv: jo det är bra:) händer idag då?

Ja :)

Roligt :)

ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG!

http://technodrog.blogg.se/2011/january/v-e-c-k-a-n-s-b-l-o-g-g.html#comment

godmorgon!:D sov du gott?

SV: Aha, trodde det typ var runt nio du vaknade haha! :) Jag brukar väl typ vakna runt elva-halv tolv! ;)

Gomorron :) allt bra idag?

jag la in bilden men kolla nu hur konstig den ser ut :(

SV: Nej, nu vet jag det också! hahah

Ska du göra något speciellt idag, fira din lillabrorsa? :)

jaa..det ser fult ut :(

Svar: Tack! :)

Vad är ditt knep<3?

SV: Oh vad härligt! Stan skulle jag också velat, om jag nu hade pengar kvar! Jag köpte upp alla mina på systemkameran Nikon D3100 jag köpte igår! ;)

kör på det :)

SV: Ja, kameran är väldigt lätt att hantera och man lär sig den väldigt snabbt! :) Så jag ska se till att filma några grymma videos eftersom att man kan filma i HD-kvalité med den! :)

sv. kej jag vaknade för ett tag sen ^^

ja jo igår hade jag 5 inlägg med mellan 100-120 i verje inlägg :O Men jag når inte toppen?<3



jag ska bara köra min syster svarar när jag kommer hem:D<3

Hur är det? :D

sv: okej, lyssnar på musik :P

allt bra? :)

sv. jaa och du är redan vaken ;D du la dig väl nångång efter 2 typ? ^^

KLLLAAAAR TITTA NU BLEV DET FIN ? ;D

Åhh gör du inte :( vad synd

sv: tack så mkt! :> allt bra?

Skönt :D naj..

HAha min dator har vart seg , eller ja sönder kanske man ska säga : ) Så när jag har skullat godkänna mina kommentarer så har datorn laggat :O<3 så har vart tvungen att starta om, sjukt störigt !



MEN ÅHHHH ! jag vill ju hamna där på aktiva listan, men vad menade du med att gå upp hyfsat tidigt :D?<3

tack och tack för hjälpen hjärtat

Hoppas du kommer med imorrn :)

Allt bra med dig idag?(:

hehe..vad gör du? ;D

Hur ska jag då göra om de ej fungerar snuttan?<3

Händer idag?

sv. hehe yes ;D

Jaa :D

Okej ;D kolla efter något speciellt?

SV: Jaså, varför inte? ;O

lite halv tråkigt hos mig alla sover ska upp å väcka mamma hehe

haha grattis till honom :)

Hej ! vad ska du göra idag då :D <33

grattis till honom! :)



vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg? anmäl dig här :) http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/vagar-jag.html

SV; Okej:)

hoppas att jag kan färga håret ;) <3

sv: åh tack :)

härligt å höra , det är bra med mej :)

händer idag då ?

Ahaa fyller hon år?

Mihii :D

Grattis till honom! :)



vill du vara snäll och rösta på mig ? jag är nummer 31. :) http://nathalienyren.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment

hejsan sötnos! :D

Ahaa okej ;D hur gammal bli rhon? xD

Oj vad ung :D:D

När vaknade du? :P

grattis till din bror! :)

Båda mina är 56 :P

Skönt där :D

ska göra det :P

sjukt fin blogg!

du gör inte möjligtvis bloggdesigner? :)

sv: haha okej! :)

Grattis till honom :)

sv: Ja, det blev jättegott! :D

sv: Hihi okej! :D

hhaha vad är det du lyssnar på ;D

grattis till han ^^ hur gammal är du ? :p

sagt förut, säger igen! riktigt fina bilder du har på bloggen! =)

Heh min lillebror fyller 10 år idag... hur gammal är du? =)























Follow my on Bloglovin







Trackback