grattis till min underbara mamma <3



Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Eva Hoffman (min mamma)
Kamera: Nikon, skolans kamera.

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott ? Idag är det en torsdag det betyder att vi har foto med Torsten, och jag hörde att vi skulle vara ute och ta kort. Undra vad vi ska ta kort på, något roligt blir det säker iaf. Efter skolan ska jag fika med min underbara mamma som fyller år idag, grattis till dig! Tar lite kort sen som jag bjuder på, kommer bli en helt okej dag känner jag.

Senare på kvällen vet jag inte vad som händer men men.
Vad ska ni göra idag? ha en br dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

grattis till henne :)

idag blir de skolan & maassa plugg! -.-

jo, det är helt okej! :)

sv: med mig är allt jättebra.

Grattis till din mamma! :)

Grattis till din mamma :)

Min mamma fyller år imorgon.

fin bild på henne, grattis :D

vad fin bild!

sv: hehe okej :) nej jag ska jobba :) grattis till din mamma! får hon tårta ? :) kram

Sv: Planer för dagen ?=)

Grattis till din mamma! =)

grattis till din mamma :D

Grattis till din mamma :>



sv: Okej ^^,

grattis till henne:)

SV: Va mysigt . :)

Grattis till henne! :)



Din bror och mamma fyller ju år ganska nära varandra ju! ;)

Grattis till henne då,

fin blogg btw :)

Grattis till din mamma! :D

sv: Tack :) allt väl med dig idag? :)

sv: oj, jag trodde med fiender.

grattis till henne :)

vad lik du är din mamma=)

ok hon ser ju väldigt ung ut fotfarande :) grattis till henne

sv: allt är bra med mig!

lite avensjuk på dig som bor på gotland, så härligt! ha de bra<3

Fotografering är bara så skoj! Hoppas det blir en rolig lektion.

frågestund på bloggen , svarar på allt !

vad fin blogg du har :)

Vad lika ni är! :)

hehe joda :)

så lite så!



åh så jag också vill ha en systemkamera! blir så jäkla fina bilder :)



det är ju alltid kul. jo lär ju bli något i den stilen för mig med!

Ett stort grattis till henne! :)



allt bra med dig idag?

grattis till henne :)

sv: Trevligt :D

svar; ingenting just nu, är hemma från skolan....

Du då? :)

Svar: Jo men det är bra här:)

Händer idag då?:)

svar: hur mycket fyller hon? :D

fina bilder :)

och snygg blogg

tack så mkt och dsm :)

svar: okej, lika gammal som min farsa tror jag x)

skulle precis börja och laga lite pannkakor sj? :)

grattis till henne! :D

svar: jag funderar på vad jag ska sätta på mig för kläder, har fortfarande morgonrock på mig ^^

va gör du då? <3

sv; ja det är ganska bra , försöker att bli frisk , själv då? :)

hehe..xD

hoppas att allt är bra med dig. nu ska jag springa på lektion igen. kramis!

svar: haha ja, det är ju bara jag hemma än så länge ;) ah, jag läste det, kanske ska ta och ta någon fin bild ute också :) ska iaf lägga upp en vatten bild på bloggen idag :D

sv; okej , kul ? :p



Dagens blogg igen (A)

jorå det är bra :D vad hittar du på denna torsdag? =)

sv; hehe det tror jag med :D jodå det är bara fint :D

svar: ja, pojkvännen Martin har ett jätte häftigt dusch handtag som lyser olika färger :D

svar: ja! :) Så kolla gärna bloggen lite senare idag :)

Alla älskar vi våra mammor <3

hehe tackar :)

Grattis till henne! :D

vad har du för planer för helgen då? :D

sv: Det var inte många som höll med men jag tycker det är sant. I mitt liv är det sant.

ja jag ska nog söka till idol i år:D

sv; så bra :)

segt med skola :/

jag ligger o läser lite..

Fin bild:)

haft en bra dag? <3



kram :)

Sv: Grattis till henne föresten =)

grattis till henne :)

Grattis!



Skulle du vilja göra mig en jätte tjänst?

Jag blev en av finalisterna i http://simpleeheart.blogg.se's veckans blogg.

Var hur gullig som helst och rösta på mig i det här inlägget. Jag är nummer 4a!

http://simpleeheart.blogg.se/2011/january/de-6-deltagarna-i-veckans-blogg.html#comment



Och för att jag är extra busig så blir du länkad i min blogg när tävlingen är avslutad

sv: Okej, bara fint med mig :) Ska du hitta på idag då? :)

helt normal, förutom halsont då ;)

kramkram

sv: härligt :) Idag ska jag dammsuga, sortera lite saker och njuta av solen.. :) har du sol idag? :)

hej :)

allt bra idag?

Ni är väldigt lika! :D

Grattis till henne :)

vad lika ni är! hihi :) grattis till henne!

Grattis till henne! själv hade jag NO-prov idag, det gick bra tror jag :D. Hade även franskaförhör, glosförhör alltså. Gick bra förutom att jag glömde vade ett ord betyder. Men aja, ändå.. :D

Hejsan!



Super duper härlig blogg måste jag säga :)

Lust att kanske cheka in min ?



Ha en underbar dag. <3























Follow my on Bloglovin







Trackback