han ser bra ut, vad tycker ni?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥
Har ni sovit gott inatt? Idag är det Tisdag och det börjar närma sig helgen för min del efter som jag är ledig imorgon. Ska snart ta och fixa mig och dra iväg till skolan, kanske skriver ett inlägg i skolan. Efter skolan följer Elin med mig hem, mysigt!

Måste även säga att Rickard Sjöberg, ser faktist bra ut för att vara 41 år.
ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

Händer idag?

han till höäger var ju en riktig pudding haha

Hej kika gärna in på min blogg. =)

Ha det bra !

Godmorgon sötnos! ha en fin dag :)

jo, han ser ganska bra ut :)

ha en bra dag! :D <3

varsegod

Måste bara säga att du hade himla schysst blogg :)

haha ..

gör du idag då? :)

vad har du gör planer idag??

haha faktiskt så gör han de x'D

hur har dagen varit då ?:)

träffa en kompis sen ska jag till skolan <3:)

sv: min dag har inte riktigt börjat än ;)

såå, du får svar senare :)

naeh inte ngt för mig iaf haha ;P



PUSS

skola, sen träning :)

jappjapp :D

nog se han bra ut för sin ålder :)

riktigt fin bild! :D

härligt ! :D

jo det är bara bra här. :)

snyggt med ljuset :)

åh avundsjuk jag blir jag vill också va ledig haha :)

yepp :D

Hoppas du får en bra dag nu! :)

Lust att rösta på vad jag ska skriva om i min blogg? :Dhttp://www.valresultatet.se/Voting.aspx?id=7baeee_Vad_vill_ni_se_mer_av_i_min_blogg

http://beahedvind.blogg.se

Kul, Jag ska klippa lugg efter skolan :P

svar: Haha ja!

Tack så mycket! :D

Ha en bra dag du me=)

hehe joo ^^ händer ikväll då?

sv: varse (:

du har skit fin blogg

haha alltså han är ju absolut inte ful om man ska vara ärlig!

Men det finns ju absolut mååånga som ser bättre ut!! hah :)

SV: Vaknade för en stund sen..

allt bra idag ?

haha nja jag vet itne :P



Vad lyssnar du på för slags musik? Mina favoritlåtar just nu finns på bloggen.



/Tobias

Jag vete katten. Jag var med en kompis när han tävlade i programmet och då tyckte jag inte att Rikard var så värsta snygg. Lite för käck och smal för min del. Men smaken är som baken.



Godmorgon! Allt bra med dig? :)

Ja det gör han faktiskt :D

Vad gör du då? :)<3

Sv: Vad bra :)

Jorå är bara lite små sjuk annars är det väl bra ;) <3

svar: javisst är den! ^^ hittade den på google :)

sv:länkar till dig nu <3 säg till nnär du har länkat till mig :)<3

Sweet blogg!

Var gärna med i min "dagens blogg" : )

Hej, länge sen jag kollade din blogg nu, måste bara säga att den är sjukt bra! <3

Häftig blogg :)

sv: det verkar bli en tung vecka med massor av plugg. Men det ska nog lösa sig ändå :)

:)

sv: Va härligt! Då blir jag glad med :)

Händer idag då?

vet inte, själv? :)

sv: Ska väl plugga och träna ^^,

bra foto!!!



http://www.modekillen.se

http://www.modekillen.se

http://www.modekillen.se

Godmorgon :) allt bra? :)

Hej! Jag har nu Dagens Blogg, vill du vara med o tävla=) Klicka in på min blogg o anmäl dig då i inlägget Dagens Blogg=)

You have nothing to loose

Good Luck!

HEJ HEJ<3

ha en bra dag<3

jaa :) har velat ha det jätte länge och nu äntligen :)

Sv: Tack så mycket gullis :D <3

hehe okej :)

sv. tack själv ;)

helt okej :D

neeee isch... han har så ful mun..

Inte mkt alls :)

eller hur ;)

sv: Tack

Tjenare, va med och tävla i ''the blog of the day'' och kika runt lite på min blogg och håll tummarna för att det blir du, vinnaren utses ikväll klockan 22.00:)

sv; hehe vad kul! :D

Allt bra med dig idag?

han e säkert supersminkad och allt ;) hahaha

Ha en bra dag du med söta beatrice! :D

Inte mtk alls ;) sjdå? <3

FIN BLOGG!

ha en fin tisdag!! :)

KRAM

sv; jaa jag tyckte väl att det var du jag såg!! :D



hehe, jag tycker han till höger är mycket gulligare... hehe ;)

Är det rickard eller han till höger som du tycker ser bra ut? svara ärligt nu bea!

sv: jadå! :d

hittaru på idag då?

Skit fin blogg gullunge ! <33333333333

han är jättesnygg! han krama mig en gång, då blev jag helt till mig.. haha ;)

han är sjukt het























Follow my on Bloglovin







Trackback