hårfärg?


Kommentarer

Hoppas du får en superbra fredagskväll!! :D

Sv: Vi åt pizza för några dagar sen så det blir nog det, pizza slajs eller hur det nu stavas (a)

JAJEMÄN<3

Jag är brunett:)!!!!!

hej! jag skulle vilja veta vad du tycker om min blogg är den bra eller dålig och i så fall vad ska jag göra för att den ska bli bättre? skulle bli grymt glad om du svarade :) Kram

blont med en liten snygg utväxt ;> hiihi!

sv' ja :(<3

SV tack :) (förlåt för sent svar)



ps ser att du gillar att fota, va me i vår fototävling där du kan vinna en ir-kontroll/fjärrutlösare :D



http://sysslingarnas.blogg.se/2011/january/utkast-jan-13-2011.html#comment

snygg blogg!

japp :D

allt okej?

asså jag får panik på hur jävla många kommentarer jag får:O<3 hinner ej med

sv' nej de tror jag inte. själv?:)<3

Sv: Ja!

Jag har typ ljusbrunt, fast jag är blond :)

- brun :)

sv' okej :)<3

svar;

japp det är min riktiga hårfärg :)

men jag har färgat det mörkt någon gång innan så det är därför jag bleker nu och så men funderar på att spara ut till den rätta :D

Sv: Nej, typ jätte ljusbrunt & blont :)

jag är mörkbrunett :)<3

ja men de är kul<3

sv' ja visst är den :D



Hej :) !

Var med och tävla om en massa extraläsare hos mig i "Dagens bloggar" Idag drar jag 3 vinnare!!



Kram Bea

jajamen, hoppas allt är bra med dig med :)

trevlig fredag kväll!

- bra :) vad ska du göra ikväll?

Sv: Japp! Hur gjorde du svart som bakrund i dagens fråga? :D

jag har brunt nu men blir rödhårig på tisdag :D

hej! jag har en tävling på min blogg, va gjärna med!:D

sv' tänk vad tråkigt man kan ha :(

försöker hitta nya bloggar att kommentera men de finns ju knappt några känns de som :o<3

svart :)

göres?

sv' aja, de löser väl sig :)<3

hihihihih d:

Sv: Jaha! Det vill jag ha :)

Jag är blond för tillfället :)

brunett..



sv. heh ok...typ inget...har precis ätit så jag försöker att förtränga lite ångest.

blont :)



Tjena allt bra med dig? :)



/ Http://shms.blogg.se ;)!

sv' vet du något som är bra när man har extremt torra läppar? ingenting hjälper för mig just nu känns de som :(

Sv: Ja, hur laddar man ner det gratis? =)

Svart >.<

ska klippa lugg med :D

men har i alla fall lite kompisar här att prata med så...

Sv: Ne, hur man laddar hem photoshop :)?

Så bra :)!

Svar: Det är bra men trött efter skoldagen. :D

svart i grunden,

men har färgat det brunt med slingor ^^

Hihi :D Vad gö rdu?

ska lägga upp bild sen :D

Brunett <3 Fast jätteljust, nästan lite blont. (;

Blond :D

sv' de hjälper inte på mina läppar :(

Samma :P vad blir det för mat? :D

blond :):)

sv:

Bruun ;)

Japp:D

hihihi snuttan

JApp:D)

bara bra! :) tack

sv' får testa idomin eller hur de stavas :)

Brun men är annars naturligt blond :)



kram!

Vad görs?

Sv: åh, tack :)



Japp, jag har lugg oxå :) Har haft det i hela mitt liv ;)

det var så lite så :) Hur länge har du fotat? och haft intresse för det?:)

fin blogg :)



jag är brunett :)

jajjamän :D

tack finaste! <3

har du fått taskiga kommentarer ngngång?

Svar: Okejokej!



Jag är brunett, men min naturliga hårfärg är blondt :)

:)

Svar: Okejokej!



Jag är brunett, men min naturliga hårfärg är blondt :)

Sv: Men åh, tack så hemskt mycket fina du! :)<3

haha ja av en liten ful skitunge:P att mina bilder är skit fula, osv

Fanny är blond och Elli är brunett vi bloggar sj?

Sv: musik,msn,blogg.se,kamrat och skriver lite

HAHA JA SVIN FUL UNGE

http://hurricanelin.blogg.se/

mörkbrunt :)

kanon :)

- inget!

vad händer i helgen då? :D

ja jag brukar se på de :D skit kul med tanke på att jag snacka as mkt med henne på blogawards<3

ja äckel snorunge;=

mm ska du se på lets dance sen?

sv' hoppas att de hjälper :)

fin blogg! följ gärna min med bloglovin :D kram

ska umgås med pojken själv då?:D

svar det beror på om jag hinner det.

sv' de är så jobbigt med torra läppar :(

- baka cupcakes!

hur kan du ha såååå många bloggläsare? :D<3

`:P Hur har din skoldag varit?

HEEJ! vad tycker du om min nya header?:)

sv: najs, yes ;)

aha okey studierdag?

Min har varit så där

sv' jag har typ 10 lypsyl hemma (a)

Sv: Jaa :)

sv; okej :D ka du kollar på något specielt ?! :D

jajemänsan:D

sv: Aa eller jag tycker det ^^

Det är min riktiga hårfärg :)

Vill inte bleka det >.<

Din blogg är grymt fin btw.

sv' var beroende av de förut :)

Svar: Okej. Jag har färgat mörkblondt, sedan ljusbrunt, och sedan mellanbrunt två gånger :) Trivs faktiskt bäst som brunett! :D

jajjamänsan :D

aha okey skönt?

sv' haha fin maträtt de ju ;)

oki, vet faktiskt men tar det som kommer har jag planerat ;P händer något kul denna fredag kväll då? :) tackar ;D kram

tack :) okej, jag har bloggat 1,5 år tidigare på en annan blogg. kram

W I H O O <3 jag ska käka choklaspudding:D

sv' men de kanske är gott :)

naturligt blond , men jag är brunett just nu =)

Tycker jag med :*

men nu har jag precis börjat på en ny då :)

du kommer du från gptland..? tror vi skrivit förut,

ifr¨ån min tgamla blogg ;)< 3

:P

okej :/

jag har brunthår :D<3

sv' ska du se lets dance idag?:)

jaaa fast mkt onyttigare;)<3

sv' yes :)

Mörktbrunt med lite rött i:D

jag är brunhårig :D



allt bra med dig? :)

KRAM

Sjukt blont hår nästan vit. Men hadde mycket blondare för när jag var mindre sen får jag blondare på sommaren då får jag nästan vit :)

Vad händer i kväll da? :)

SV: hittar du på ikväll då ?..

Eller har jag redan frågat det ? ... =/

Har just nu en frågestund på min blogg, får jätte gärna ställa vilken fråga du vill! :)



Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!

Sv: tack så mkt :) jag mår bara bra sj då ?:)

tack tack :)

tycker du jag ska färga håter ljusare/blond? :)

sv: tack så mkt :D

blond typ :D.



svar: okej, ska vara hemma med mamma bara :)

min naturliga är typ råttfärgat men lagt i bruna och blonda slingor i :P Behöver dock göras om nu, utväxt :P



Förresten har du en dold talang? Kika gärna in på min blogg och se min dolda talang och berätta om din :P

Rött:D

okej :)

mörkbrun/svart hårfärg ;)

hu mår du idag då?? ;)

Igentligen blond, men just nu brunett ;)

Jag är naturligt ljusblond, aldrig färgat/tonat eller något liknande :)



Sv; Tv låter mysigt :) <3 Vad kollar/ska du kolla på? :)

Brun med slingor typ hehe :D

Blond :D

Du då?? För du menar väl riktiga eller hur?

min naturliga är blond men har färgat det brunt :)

jag har rödorange typ, och det är naturligt :)

Just nu har jag mörkbrunt :)

Jag är brunett :)

Jag har en hårfärg som heter cendré (utallas SANDRE) men många kallar den råttfärgad. ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback