hem till landet sköönt!


Bilder på mig, som jag har tagit idag!

Nu sätter jag mig på bussen hem till landet, sköönt!

För er som inte fattat det så bor jag hos min bror och hans flickvän när jag ska till skolan, känns lättast! Men när det är snö och busskortet inte funkar som dom hade sagt måste man betala så det känns bäst att åka hem till pappa och bo där.  Fast jag får åka mycket längre när jag bor hos pappa, (till skolan) men om jag ska bo här så kommer jag bli fattig. Får vänta tills snön försvinner så jag kan börja cykla till bussen. (en kort förklaring, det finns en längre och andra saker som man skulle kunna skriva, men det är inte så viktigt!)

Vad ska ni göra ikväll?

jag vet inte vad jag ska göra, vila kanske.

Kommentarer

tillbaka en sväng. göres?

härliga bilder! :D som vanligt visserligen. :P

kollar på OC :)

Ja :)

Kollar runt på bloggar :) Hur är läget?

sv: jaa! :D

Sv; Va bra, jo allt är super :)

tänkte städa rummet. vet inte om jag orkar bara. :P

Hoppas du får en bra söndag! :)

skönt med lite vila :)

Hur är det med dig? :) kram

sv: Aa :)

Jag längar jätte mycket till våren ^^

Söt tjej! :D



Ikväll blire handbollsmatch(er)! :D VM här i Malmö ju! :)

sv; Okey :D VAd går du för linje?

För mig blir det jobb, jobb och jobb :P



Nu går de att rösta på en siffra på bloggen som sedan kommer vara ett uppdrag jag skall genomföra i veckan! :D

sv; ja <3

Hej!



Nu är vinnaren i dagens blogg utsedd! kika gärna in och kolla ifall du vann, om inte delta gärna igen :)



/Jossies.se

Jag ska inte göra något särskilt!

Fin header :)

älskar dina handskar :)



/shoppaholly

sv; Inte så mkt, själv då? :) <3

Hejsan!



Kom in på din blogg av en slump :)



Fin!



Titta gärna in på min smyckes blogg. Där säljer jag mina handgjorda smycken! Målar även tavlor för beställning.



Ha en bra dag!



MVH// Martina

Hejsan!



Kom in på din blogg av en slump :)



Fin!



Titta gärna in på min smyckes blogg. Där säljer jag mina handgjorda smycken! Målar även tavlor för beställning.



Ha en bra dag!



MVH// Martina

du får ha det så trevligt

haha tack sötnöt ;) seg på att svara, I know :D

sv: tack för din fråga! svaren ligger nu uppe :)



förlåt för sent svar.

sv: Härligt att höra! :D<3

så söt : )

tack så mycket :) <3

sv :)<3

gjort idag då ?<3

jah landet är ju alltid skönt :D. min kväll kommer bestå av plugg och later lite tv!!! :P



PUSS

snyggt:)

vilken mysig outfit :D

Hej, vilken fin blogg du har. Och du tar jättefina bilder. Vad roligt att du gillar din gymnasielinje, jag ska börja gymnasiet nästa år och är jätte nervös. Tänk om man väljer fel liksom :(

När jag ändå kommenterar så skulle jag vilja be dig att kolla in min blogg. Jag har precis startat den och min tanke med den är att sälja lite saker. Just nu har jag lagt upp den första varan men om den inte passar just dig så får du gärna fortsätta kolla in den ifall du hittar någonting någon annan gång. Tack så mycket!

Fin blogg, Allt bra med dig ? :)

hihi ! :)

Nu har jag frågestund på bloggen! Kika in och ställ några frågor! :)

vi har ju inte pratat på evigheter.

sv typ inget <3 lyssnar på musik hihi :)

va ska du göra ikv då ?

sv: så lite så :)

men vet du.. snart är det sommar och vet du vad det betyder? :) ♥

:)

Skönt att höra ;) ♥

Jag mår fint fint har nyss kommit hem från mAx ;D ♥

har frågestund så ställ gärna en fråga , svarar på allt!

Sv; Va bra, jo allt är super :)

Sv; haha tänkte la de x'd

Allt bra?

Jaa :)



Tack så mycket! :)

sv: vad görs? :)

är med en kompis, själv ? :)

och jag dig ♥

plus att jag ska fotografera dig!

Hejsan! Nu kör jag igång med veckans blogg och jag skulle tyckt det va roligt om du va med och tävlade! Du skriver bara ''jag är med'' och mer info finns på bloggen! Ha det bra :) Kram Josefin



Kommentera här: http://photosbyjosefin.webblogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment

Vad har du gjort idag då ? :) ♥

svar: Vabra, jorå lite förskyld bara :/

det kommer bli grymt.

bara bra gjort idag?

sv: tack!

jag ska också vila ikväll :)

åh jasså, när är den? :)

sv: tack! glömde fylla i vem de va ifrån på kommentaren innan, haha! :D

Va myssigt ;D

Vill du vara med att tävla om en digital makeover? kika in och gör en intresseanmälan idag :)

okej, ne man brukar ju inte göra så mycke på söndagar :)

haha ! :)

svar: tack sötnos<3

svar: hhah eller hur, verkligen alla har facebook nu ;o

sv. hehe de lungan, fick ta mig en muffins ist :D

Frågestund på bloggen!

kolla in och ställ någon fråga vettja!

kram!:)

Sv: Ingen fara. :)

ja ;D

allt bra? :)

sv: tack:) följ gärna :)



Har du invites till bloggsvar? (A)

kram

I helgen har jag varit hos en kompis i Kumla :)

i morgon 'är det skola i mrogon då!:/

Svar: Ja det var jätte gott :)<3

Sv: Tack! :)

Fisatan vilka snygga vantar. ;) <3

vad kul :D

usch, allt är så krångligt när det är snö!!

vad händer imorgon då? :)

samma, sen gymma :)

sv: okej :) hopppas du har haft en bra dag:)

ja, ska bli skönt <3

Sv: Haha, jaa ;)

sv jo jag mår skitbra, pojkvännen kommer ju snart! :)

Vad gör du? :)

jaaa ;/ inte alls pepp..<33

Sv: :)

mm, skönt o bara bli av med all ilska o bara glömma allt annat för stunden <3

sv jaa! :)

Jag med :)

sv:t ack:)

Vad gör du? :)

ha en fortsatt fin söndag :)

ska du se solsidan? :)

sv' så lite så!

hittar du på då? :)

Bilden längst ner till vänster, fasiken vad söt! :D<3



Ställ gärna ett par frågor på min frågestund på bloggen. <3

sv' samma. är sjukt uttråkad :(

Vad ska du hitta på i veckan då?

Vill du ha snygga och ovanliga smycken??

Besök då: www.designbyclaudiaa.blogg.se :)

Det är ju bra att du är ekonomisk ^^

sv; Okey :D Trivs du?

haha, fattade inte så mycket av det där.. :p

Så du bor inte alls hos din mamma? :)

Sv: okej.

du har många besökare/kommentarer! <3

Haft en bra dag?:)

idag har jag bara slappat :) hur har dagen varit?

Kram på dig! ;*

jadå hoppas det :) när fyller du år?

fina bilder på dig! (:



Hej fina du! Såg att du kommenterat min blogg för ett bra tag sedan nu och saken är den att min blogg legat nere ett tag så därför du inte fått något svar, nu är jag i alla fall tillbaka med nya krafter och ny blogg-energi :D

du skrev att vi skulle börja om på vårt samtal då det tycker jag vi gör :D jag mår bra, trött efter mkt plugg bara, hur är det själv? =)

fina bilder på dig :D

sv: okej, tycker du att det funkar bra eller? Bor du inte hos henne för att hon bor långt bort eller?

Hehe, jag skulle aldrig kunna bo utan mamma, fast hon bor ju 5 minuter bort från pappa, :p

sv' stackars oss :(

Nja, den kunde väl ha varit bättre :/

sv' och de går riktigt dåligt för mig med bloggen idag :(

okej jag fyllder den 9 aug :)

haha okej, då vet man på ett ungefär :D

haft en bra helg? :)

kram

Sv: Nä det har vart rätt lugnt:) Sj?

mm :) har du nåt kul att se framemot i veckan då?:*

fin blogg :)

sv: tack :)

jaokej, nja inte mkt asså :p

vad gör du då? <3

Sv: okej, är det kul?

sv: jag gör inte mkt:) nyss tränat, dudÅ?



*******************

Torstens.blogg.se

*******************



Äta gourmet-kattmat och se på en bra film.



*******************

Torstens.blogg.se

*******************

Hoppas du vill läsa min blogg :D

Äta gourmet-kattmat och se på film :D

sv: jag har dansat. nu blir de tvkväll, själv då? :D

sv; Oki :D går du 1.a året eller 2.a? :)

haha ja, man får verkligen tänka på vad man äter :P

tjejkväll på fredag :D

trevligt :) jag sitter och kollar på landskampen på tv hihi..

sv: hänt idag då? :)



åh, vill du göra mig en tjänst? :) att rösta på mig i veckans blogg? jag är nr 10! http://matildacarolinee.blogg.se/2011/january/rosta-i-veckansblogg.html

hej! allt bra?

längtar du till våren? :)

ja verkligen, jätte nervös hihi..

Hur har din helg varit?

Fett coolt att du bor på gotland ! :D

haha ja för sverige MÅSTE vinna...

sv: okej samma ;)

tack! :)

as coolt! :) vill lära känna dig :D

min har varit både bra och dåligt

sv; Okey :D hehe

När du känner dig som mest nere. Kan det vara bra med något som gör dig på bättre humör. För vad är roligare en mode? På min blogg, får du mode tips.

Vad söt <3

vi vann vi vann vi vann :D

Riktigt nice :)

Vilka mysiga vantar du har :D

varsågod gullet !

vart är koftan ifrån ? :) <3

mysigt det ser ut med vantarna och halsduken sådär :D























Follow my on Bloglovin







Trackback