hiss eller diss, vad tycker ni?




hiss eller diss?
från h&m,
249:-

Kommentarer

skitsöta linnen :D

Guuuud vilka söta!

svar: okej, jag diggar hans söta namn iaf! ^^

sovit gott i natt? :)

Hiss!

svar: jag har också halvbröder btw :P

samma här + att jag fick vakna till med ett leende på läpparna när jag loggade in på blogg.se :D

hiss!

supersött!

haha, det är klockrent ;)

- vad kostar den?

Vad har du för dig då? :)

Väldigt snygga till ett par leggings eller jeans. :p

Verkligen :D jag gillade dom!

Jag tycker det mörkrosa är finast :D

svar: yes, äntligen får jag vara där igen! :)

ja, vi har samma farsa :P

- ja det såg jag ;)

nu när du är på mest aktiva listan, hur många besökare respektive kommentarer får du?

Gillar den pudriga! :)

Kollar teve :) Tänkte göra ett collage med kläder från HM och lägga ut i bloggen.

svar. vad vadå? :)

svar: haha, jag gör ju ingen hemlighet av att jag gillar rosa! ^^

Hiss, fast.. det är nog enkelt att se ut som ett "hus" i den i och med att den är så rak, så både hiss och diss faktiskt :P

- aha :)

men vad brukade du ha för statistik?

Både hiss och diss, beror på färg :)) vad tycker du? =)



jodå den har varit jätte bra och lung :)

svar: haha, ja, skitsamma, fan man blir förvirrad när man inte fattar vad den andra menar! :P

svar: hihi, jag har älskat färgen rosa sen liten ^^

Hiss!" helt klart :D

- oj!

när du inte är med på mest aktiva listan menade jag ;)

HISS, riktigt snygga :D

Ohja :)

Gud så söta :D

svar: ja, att jag och mina halvbröder har samma farsa :P

Till sommaren iallafall ^^

svar: haha, ja, allt skulle vara rosa, lila och såna färger! :D

Ja, faktiskt :) HM har fått in snygga kläder

Fast jag skulle se ut som en gravid ko i dom :P

svar: ah, va bra! :) Har du och din halvbror samma mamma eller pappa? :)

Ja :D

Haha joo :P

svar: haha ja, men nu för tiden finns det ju nästan bara babyrosa kläder till små lotta fior ^^

haha okej ;)

Åhh nu börjar man ju längta till sommaren :o

Ja ;)

svar: har du 16 syskon eller vad?! :P (lite förvirrad, haha)

Varför inte? xD

svar: ja, och när morsan och jag skulle köpa babykläder till min lilla kusin, så fanns det nästan bara rosa kläder, lite svart och sånt här och där, annars såg vi bara rosa överallt ^^

Hiss!

svar: haha oj, jag räknade fel x) men shit va många syskon du har! :O

HISS! :D

hur mår du då? :)

Dåså hhihi :D

- tack :D

hehe :P

Helt okej :)

Ingen aning :P själv?

svar: ja eller hur, men rosa är gulligt på bebisar ^^

Jag vet nog inte vem det är tyvärr... =/

tack! men nu har jag gjort om bloggen igen ;D haha ^^



hiss för dom! jätte söta! :D

sv: okej :) jag har snart packat färdigt :)



hiss tycker jag, vad tycker du? :)

svar: haha, jag är glad att jag bara har två halvbröder! Har du inga systrar då? :)

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/mandag-dagens-blogg.html#comment

Tack, jag blev jättenöjd med den :D

Haha, hade tänkt att skriva saker om mig/bloggen i en ny kategori :)

Aha :P trodde du trodde att jag visste vem det var eftersom du sa namnet :P

Sv: Jag har nyss spelat min lillebrors ds ;)

- Hiss!:D

fanns det inte fler färger? :o

SV: Jo, det har jag! Blev sugen på det, så var tvungen att bara börja! ;)

Hihi :P

Sv: Ja :D

HISS!

Jo, jag tänkte det ;)

gillar den rosa klänningen :d mysig till sommaren typ :d

Hiiiss :)



btw var på gotland bor duu? :)

Vaa... kan man inte? (A)

aah HISS! skit söta! :D

kanske ska köpa en ? :) ska du? :)

jag skulle tycka hiss fall dom var billigare :o tkr inte dom är värda sådär mkt ;D

jaa :D

tack! ^^

Sv: Den vita var jättefin! :D

Hiss helt klart :D Tyckte dom var söta. Vad tycker du? <3

sv: ja dom va jätte fina :) hur ser planerna ut för idag då? :)

god damn :(

Hiss till den tröjan! :D

hiss för den vänstra och diss för den högra ! :D

sv: superkul att du är med i dagens blogg :) Lottar ut en söt ring nu också.. kika in :)

SV: Hoppas det är fler som tycker så! ;)

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

sv okej.

sv: jag minns inte vad jag skrev.

svar: haha ja :D

svar: haha lyckos dig som har systrar! Då har du alltså mer än 12 syskon om jag fattat rätt? :)

beror på hur lång den är.. :P



sv. god morgon! allt bra med dig idag? :)

svar: haha jaha, nu hänger jag med, eller hjärnan hänger med nu x)

Allt bra ?<3

sv; :).

Va gör du? :D

mm

SV: Vad ska du göra idag då? ;)

hihi okej! :) jo tror fan de :D <3

sv hihii hur mårs? <3

hoppas du får ett toppen 2011 ! :)



ps.ska vi följa varandra på bloglovin? ;)

hejsan allt bra ??

Jaha, va roligt .. jag bodde på gotland när jag var liten & just nu bor min bästa kompis tillfälligt i hemse :)

SVAR: Precis!

jo helt ok. lite nyvaken dock...händer idag?

svar: haha ja :D

va göru? :) <3

SV: :) hiss.

Hiss! De var jätte söta. :)

vad gör du?

Hiss hiss hiss, den beiga var supersöt!

Vilken kamera fotar du med? :)

SV: Okej! Inget speciellt.

- jag behöver något bra cupcakes recept! help me om du ger bästa receptet får du även en länk som tack ;)

Har tråkigt och är astrött :D

sv. hehe ;)

söta klänningar!



vabra, de är bra här med :)

Hejj på dig!

Jag tkr att du har en riktigt fin blogg och linnet var riktigt fint det med.

Vill du besöka min blogg så gör gärna det! :)



Kram

Hiss , fast helst blå för mig! :)

Beror på vad man har de till, men den vita va fin:)

vad gör du? :)

sv: hehe okej jag är med 17!, allt bra med dig idag då?:D<3

den beiga var rätt snygg ;)

Skit söta :)

hiss! :)

den till vänster är jättefin!

hiss absolute!

HISS!! Med smala jeans till, blir det toppen tror jag ^^

Spana gärna in min blogg och hjälp mig med lite tips på en diet eller liknande.

Jag försöker nämligen gå ner i vikt, genom att träna tre gånger i veckan och äta nyttigt men jag använder mig gärna av mina läsares tips!



http://justanja.blogg.se

söta! :)

diss ;) är inte så mkt för sånt ;)

Hiss för mig :)

sv; jaa! verkligen en hiss på den :D:D

Hiss såklart :D

Dom var superfina, speciellt den ljusa! Deffinitivt hiss :D kanske till och med köper en (a)

hiss, den var jätte söt :D

Idag har jag pluggat, handlat och lagt in den nya designen på bloggen :) Vad tycks?



Vad gör du?

Kram

diiiss!!!!

HISS!! :D

Hiss , den var jätte fin :)

Den vänstra var väldigt söt!

Hiss på den vänstra, diss på den högra :)

Fin blogg :)

Plagget är en klar hiss! Dock dissar jag priset! Alldeles för mycket ;) ♥

gud va söta & fina !



en hiss :)

Hiss , men jag gillar inte lika mkt den rosa och dom var lite dyra annars var dom söta :D

En hissdiss, lite för "barnsligt" utseende för mig ;) Men kan absolut blir snygga på med rätt klädsel ^^

den beiga är sjukt söt ju! den rosa är dock lite för mycket :D

en klar DISS!:D























Follow my on Bloglovin







Trackback