hur man får länk i min blogg?

Imorgon startar jag en tävling, där ni kan ha chansen att vinna en länk. Och då menar jag att alla kan bli länkade. men ni måste göra en sak för att bli det. Om ni kikar in imorgon innan 18:00, så kommer ni kunna se vad det är för tävling. (18:00 avslutar jag tävlingen)

Sen kan ni göra idolbilder, för då ni en länk. Med dom där idolbilderna, ska inte vara gjorda i paint. Dom måste vara lite mer jobb ner lagt på. Sen skickar ni bara bilderna på min mail, som står i min meny. Här kan det vara svårare att kunna vinna en länk, för blir det för mycket kommer det bli svårt att hinna lägga ut alla.

Kommentarer

vad gör du söötan?

:P

Anmäl dig gärna till Dagens blogg tävlingen på min blogg. Nya bättre förutsättningar för att vinna.

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Tjena, hur mås det idag då? ;)

sv: hihi härligt! samma här :D<3

ska kolla din blogg runt kl 19.00 imorgon :D

hah sött :)

SVAR: men aww vad gullig du är, tack så jätte mycket!! <3

vad ska du göra idag/imorgon? :D

svar: ska svara på massa kommentarer, sne sova :)

sv: det rollar på :)

sv: okej mysigt :)

jag tror jag ska fika

samma här:D och läser lite designa din blogg.se :D hihi föröker klura ut en sak.

Många kommentarer?<3

skönt och höra! jo allt e bara fint :D

ändrade du tid nu? :P

SV: Jag mår faktiskt bra! :)



Jag diggar din blogg och din design! :)

braa;D hur många kommentarer har du fått medans du va borta?:D

svar: jag kommer att kolla din blogg lååååångt före kl 18.00 ^^

Hääärligt, :D är du vaken en stund till ?<3

SÅ KAN DU SE, är snart klar:D

svar: din blogg kollar jag typ först :)

ojoj de va ju inte så pjåkigt, :D<3

fin du är =)

kan du inte vänta en stund till?<3 behöver sällskap?

sv :d görs? <3

vad svarade du nej på?

högst en halvtimme:D? Om inte mindre? OKEJ?<3 snälla?

sv: hihi ja :D<3

kram!

ohja :D <3

Tack snäckan:D

är du ej med emma mer?<3

sv inget speciellt typ <3

absolut! du gjort idag då? :D

absolut! du gjort idag då? :D

:P

sv: hihi :)

händer imon? :)<3

sv: Tack! :D

Jag vill ha en länk! :$ HEHEHE. :D

okej, e med en kompis :D

sv: ETT MÅSTE! :D

Okeeej:D ja sova hade vart awsome, men ska bli klar först, och de börjar likna något nu iallafall:*<3

Ska du göra imon?<3

Okeeej:D ja sova hade vart awsome, men ska bli klar först, och de börjar likna något nu iallafall:*<3

Ska du göra imon?<3

sv: okej, ja ska vara med älskling :)vi har 7 månader idag ;D

vad görs?

jag ska följa med min systter, eller rättare sagt jag ska köra henne ;) hon ska köpa saker till sitt piano:D<3 vet du vad du ska köpa till henne?

sv: hihi ja :D tack!<3

lyssna på musik.

sv (:<3

ja absolut :D

gör du nu då?:D

SV: Vad gör du då? :)

okej, samma här och snackar med folk :D

allt bra?:)

hihi ja de är as svårt med presenter, tycker jag:O ahah. ska du göra ngt på kvällen?<3

sv: hihi :D<3 kramisar

absolut :D

japps alldeles snart klar<3 ge mej 10 min<3

mm

TACK;*<3 du kan ju göra ett godnatt INLÄGG?

svar ja det är det bättre med magen

haha ja jag kan tänka mig det! jag får orka baka själv :D haha

MEN:/<3 haha.

snart klar, ska bara få de på plats:D

japp

svar: haha ja :D <3

svar: men jag måste ju kolla om du skrivit nåt kul! :D

japps:D Lite knep knåp detta:O<3

sv: bamsebram till dig! :D

du får sova så gott

<3

DU ÄR SÖÖÖT

sv: thihihi (a) men nu ska ja sova GODNATT på dig :* vi hörs <3

svar: yes :D

svar: oh, det värmer för mig också! :D

och ibland kollar jag din blogg sist, sparar det bästa till sist ^^

Önskar vi kunde ses ngnågng:F<3

svar: ja, klockan är mycket! :P

svar: hihi det är du också!! :D <3

SV: Jag ska faktiskt gå och lägga mig just nu!

Ha det så bra, så kanske vi höres imorgon?

svar: haha ja! Jag kommer säkert vakna tidigt iaf :P

svar: haha glömma vad? att kolla din blogg? ^^

svar: och då menar jag runt kl 08.00 09.00 :P

Kram

jaaa:D hade vart mega superkul<3

kolla min blogg nu?! ser du? jag har gjort sådana ikoner precis ovanför rubriken till mitt senaste inlägg, STARTSIDA, FOTOGRAFI & KONTAKTA MIG?<3

ohh skulle gärna vilja få en länk! din blogg verkar ju va as stor med tanke på alla kommentarer du får. ligger ju oftast över 100 st :o

härligt :D jodå det rullar på<3

sv haha den vara länge.<3

svar: haha okej! ^^

svar: och du ska inte glömma att du är söt också!

jag har aldrig vart på gotland om jag ska vara ärlig:/ Men vill dit. Har du vart i skåne?<3

men hur långt tar de för dej att ta dej till sthlm?<3

svar: bra, inte jag heller! :D

svar: samma här, ska bara borsta gaddarna :D

God natt

Spännande! :)

För annars kunde du och jag spenderat tid tillsammans i STHLM på sportlovet? vi har lägenhet där?<3

svar: good night på dig då! :D <3

Hur är det annars? :)

japps de gör vi:D<3 hihi eller ja de har vi kanske man säger. Vad säger du? hade de inte vart kul?<3

svar: sov gott! :D <3

sv.vad ghänder? :)

natti natti hörs imon!<3

jag är väl för lat haha, men nu har jag ett bra recept iallafall;)

Jodå, skall inte klaga :) <3

Ja gör de :D Godnatt finaste<3

det är snabbt ju! gör nog imorgon;) hihi

Godnatt :)

Nu är vinnarna från dagens blogg dragna! kolla om du var en av dom :)

hejsan. awesome blogg!! ska vi följa varann via bloglovin?:)

Fin blogg du har :)

sV; tack sötnos <3

sv: BARA 700-1000? aa jämför med mig då, jag har för det mesta 100 besökare, stor skillnad hörru :)



hehe ja det ska jag göra! skulle inte tacka nej till en länk :)

Nu har jag körit igång med dagen blogg , anmäl dig kanske just du blir vinnaren! :)

Kolla vår blogg sötnöt och kommentera gärna!

BTW gillar din blogg! Den e jättesöt ;D

tjenare, hoppas att du fått en bra start på detta år! :)



Undrar om du har lust att ge en kommentar om vad du tycker om nya designen på bloggen, alltså headern&bakgrunden? :)



kram!

japp :/ händer idag? :D

Hej ska vi följas via bloglovin? :*

godmorgon, sovit gott? :)

haha så braa :D! kraam

fixar lite med bloggen :)

btw du tar jättefina bilder!

Sv: Ja! Nu ska jag snart fara och spela matchen igen =)

Du är borta från listan ser jag :(

Svar: Okej, njaa ingenting typ. Hade du en rolig nyårsafton då? :)

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg.html#comment

Dagens blogg är uppe, kolla om det var du som hade turen med dig!

En ny Dagens blogg är uppe i samma inlägg och den här gången så kommer tre vinnare att dras :)



Kram Bea

VINNAREN FRÅN DAGENS BLOGG ÄR UPPE! Besök min blogg och kolla om det var du som vann:

http://SCME.blogg.se



Om du inte vann så får du gärna tävla fler gånger.

Jag vill va med på det där med idolbilden :)























Follow my on Bloglovin







Trackback