ibland är det ovärt att vara i skolan..


så här ser jag ut idag..

Idag har jag vart i skolan, jag är super trött men det får gå. Först när jag kom skulle vi göra klart lite saker, synd att det inte finns så många datorer att arbeta med. (efter som alla tvåor och treor på skolan har IV val) och då måste dom med få prova på att sitta vid datan och lite sånt. Så ända fram till lunch kollade jag in i väggen och hoppades att något skulle hända.

Efter så fick jag en data och då gjorde jag klart lite arbeten, imorgon ska jag och Elin ta modell bilder ska bli super roligt! Så ända tills imorgon får det vara lite bild brist men det får gå!

glöm inte dagens blogg, anmäl er i inlägget under!
har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Rolig skoldag ;)

Så fin du var idag! :)

Jag har haft en bra dag. Har du?

fin :)

sv: najs, yeah ;)

vad gör du? :)

sv: var med :)

kollar på OC ;)

JAG ÄR MED <3

sv aja <3

allt bra? :)<3

jo snälla fråga bara något :)

ohja :D

händer senare då? :)

Lite sjuk men annars bra :)

Varför är det sådär? :( Jo, det är bra med mig!

SV: ttack <3

vad har du för dig nu då ? <3

Tacck <3

sv: har inte bestämt mig riktigt än, får se, men var gärna med! :)

hihi va kul att du gillar :D !! :D

sv helt okej :)

lite trött bara xd<3

hej! har gjort en ny blogg nu (www.litenmeentuff.blogg.se) på grund av lite problem med min förra blogg (www.nnanna.blogg.se), skulle vara jätte kul om du ville följa och läsa den med :)



kram / Nanna!

sv hihi<3

görs?

Jättefin blogg!

Jag har haft en jättebra dag! :)

Haha, okej, jag kände igen dig med, men din blogg har förändrats :)

Söta bilder på dig :=

Okej, det är bara bra med mig också ;)

yes :D!

Japp :)

söt blogg!



kika in min och släng in en kommentar,kram.

snygga ringar!

SV: tack, fina bilder :D<3

Jättefin blogg! (:

Hej, jag lottar ut ett valfritt skal till iPhone 4/3G/3Gs från iphoneskal.nu det får kosta max 500, var gärna med och tävla! :D bästa motiveringen vinner OM DU INTE HAR IPHONE delta gärna ändå för vem blir inte glad om man får ett skal från nån kär vän?

http://filippall.blogg.se/2011/january/tavling-iphone-skal.html#comment

toppen <3 :D

Fin tröja var kommer den ifrån ? :)

fin du e , antar att du fotar med canon???

Hejdär :)!

Hur mår du?

Gillar din header ;D!

antar att du fotar med canon?? =)

Fina du <3

Trevlig kväll :)

vad gör du? :D

sv (;

haft en bra dag=?

hihi :D

Sv; tack SÖTNOS! ♥

vart det ingen design:$?

förresten gillar jag bilderna jätte mycket på dig :) <3

ja :D

Du får ha en mysig kväll.kram

kollar runt lite :)

sv; både & kanske:$

jaså, vadådå:(?

Ska bli mysig när min man snart kommer hem o myser med oss..kram

SV: Precis :)

japp :)

Hej, kan du gilla/like det här klippet på youtube? =) det är en tävling, ju fler likes, ju större chans att vinna!



http://www.youtube.com/watch?v=XYt8rHZ-CHM



// Kram! http://lanjas.blogg.se



bara mysa :)

göra ikv då :) ?

göres snygging? :)

hejsan :) hur har din dag varit?<3

jag har haft en kanon bra dag! självdå sötis? ;)

tar mig en lugn stund och bara degar. :P

SV: varsegod <3

Japp (;

va med i dagens blogg !:)

http://emmyysfoto.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-2.html#comment

SV: inget, svarar på kommentarer <3

sv; du är säkert duktig du också ju!

konstigt:(

OJ vad kommentarer!! :D Vilket projekt att svara på alla, men kul :)

Inget speciellt, ska packa för jag ska hem till pappa imorgon :) Du då? :)

det är bara bra med mig:) haft en bra dag?

gör du typ enkla designers åt folk? :D

du får pengar snart :D

fin blogg sötnos!

tack så mycket! :)

SV: japp <3

Tyvärr blev du inte gårdagens blogg men kika in till min blogg redan ikväll, då har du nya chansen på att bli dagens blogg! . :) Lycka till! / vickan!

haft en bra dag? :)

SV: Nja tid att tänka vore bra.



Inte nice :(

Sv: juu♥,

du kanske lyckas nån annan gång!

haha :)

jaha :( då e det inte så kul :o

ja! :)

Tyvärr blev du inte gårdagens blogg men kika in till min blogg redan ikväll, då har du nya chansen på att bli dagens blogg! . :) Lycka till! / vickan!

gött :D jodå det är bra med moi :)

du är ju jätte fin sötnusse ♥

haha men det blir bra:D

Frågestund på bloggen nu!, ställ gärna frågor till mig :)



Kram!

mihi :D

Kul med modellbilder imorgon! :)

höres senare sötnos. :) ska fixa lite med nytt inlägg. ;-)

jadå, den har varit lång bara... men nu får jag vila lite:)

sV; okej, va kul! :)

Sv: aa, kommer alltid nya ju♥

är det dina naturliga vågor på ditt hår?:)

härligt, jodå det är fint här med :d

vad har du för dig då?

sv; tack så jätte mycket =D

Hej!



Reklam är nog inte så omtyckt men titta gärna in på min blogg! Du får 20 % rabatt på smycken, skärp & diadem! :)



om detta låter intressant så får du gärna ta en titt, Kram! :)

:D

Okej :)

det var iaf väldigt fint :)

sv har du haft en bra dag dÅ?:)

Var med & bli dagens bloggare på min blogg!

Som startar klockan 21:00. Vinnaren får sponsras

i ett inlägg & i mina länkar :-) Kom igen nu!

www.hortencia.blogg.se

Vad snygg du är gumman! :D

Åh, va fina bilder på dig! :D

dude, jag vill ha ditt hår >< så fint :o

snygg ring du har på bild nr 1 :D allt bra idag?

jag är med och försöker bli dagens blogg!

jättefina bilder som vanligt!

ha de bra:)<3

jag är med och försöker bli dagens blogg!

jättefina bilder som vanligt!

ha de bra:)<3

Lockigt är så fint!

Fiiina bilder :)

kos at jeg heter det samme :P



digger bloggen din <3























Follow my on Bloglovin







Trackback