idag vill jag veta...


Kommentarer

jag är 13, hur gammal är du? :-)

jag är femton, men det har jag sagt.. men jag säger det igen :D och du är 17 ;)

Yes! :)

15 :)

jag är 21 år :)

sv: okej, det blir säkert bra!

var försiktig bara så du inte gör något du ångrar <3

jag ska fylla 17 :)!

alltså 94a ;)

Jag fyller 17 i sommar, hur gammal är du? =)

12, snart 13 :D

Jättefin blogg du har! :) Kika gärna in på min med om du vill :D

jag är 20 år:D

hoppas du haft en bra helg<3

15år! 16 i augusti :)

hej sötnos ! Allt bra? ;*

Arton år, fyller nitton om ett halvår! Ganska "värdelös" ålder, ungefär som när man fyller sjutton år. När man är sexton så får man iallafall börja övningsköra, och när man är arton så blir det krogen och man får skaffa körkort. Det enda man längtar efter sen är ju systembolaget haha.

13 (a) snart 14 :)

15 ! blir 16 i April ! :)

sv: tack! :)

vad ska du göra en kväll som denna då?

kram!

26 =)

14, fyller 15 iår :)

Du får ha en fin kväll:)

12 :D

görs? :D

Jag är 16 år, fyller dock 17 i början av april! Måtte det blir vår snart haha =)

hur gammal är du själv?

jag är 13 år <3

hej vilken gullig och fin blogg du har gmn <3

Tack för din åsikt:)

ja det var ju skönt att jag hade sovmorgon just den dagen, haha, annars hade det varit failat.



Jag är 18.

Jag är 19, du då? :D

19.

Ja är 14 :)<3

Jag är 16 år :)

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

15 om knappt 2 månader:-)Urfin blogg btw!

Jag är 15 år om en månad. själv?

15 men om någon månad 16 ! :DD



sv: tack! :D tycker faktiskt också det!

15, fyller 16 i april :)

Jag är fjorton (femton i år) :)

haha jajjamen!

jag är 18

haha jajjamen!

jag är 18

sv: jajamensan : )

vinnarna av dagens blogg är nu uppe:) http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/dagens-bloggar-och-bloggsvar-vinnare.html

21 år är jag:D

svar: Tack så mycket! :D

Ja det har jag, älskar min studio!

Jag är 21. xD

16 år

svar: Ja absolut! All min fotoutrustning eller vadå? :)

Jag är 14 :)

jag är 14 år och fyller 15 i mars :)

Jag är 15, och du är 17 ?;)

Jag är fjorton år. :)

jadå:D

jag fyller 18 i år äntligen, haha! Själv då? :)

jag är snart 15 :D <3

18 :-)

Ooopps... jag är visst äldst...

17 ! :)

åh jag vill oxå se dom live!;)

hehe, vilken "tema mall" har du, alltså från grunden?

jag vill oxå se dom live!

vilken "tema mall" har du, alltså från grunden? :)

Jag är 19 :)

16 :)

Jag är 20 år :P

Jag är 35 år...Kanske äldst här?

14 haha :D

13 år :)

13 snart 14 år :)

97:a

22 :)

jag är 14, fyller 15 :D de kanske du visste, men ändåå! :)

19 år är jag!

jag är nog minst av alla dina kommentarer heeh jag är 12 xD

nyss blivit 18 här :)

13 fast fyller 14 i år























Follow my on Bloglovin







Trackback