jag blundar för att du blundar

Foto: Beatrice jakobsson (jag)
Modell: Fanny Jakobsson (lillasyster)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Igår var Emma här hemma, vi gjorde inte så mycket satt och pratade och kollade lite facebook och gjorde andra saker som är lite småfint! Vi var ute en stund eller mer än en timme och gick och bara pratade super mysigt. Ikväll ska vi nog hitta på något lika mysigt igen! Sen imorgon hem för att äta tårta och lite sånt.

Just nu gör jag inte så mycket ser på en super söt video, kolla länk här under. Kan verkligen inte sluta se på den, tror jag sett den mer än 70 gånger iaf. Och snart borde jag ta och springa bort till stan, om jag ska hinna göra min sak som jag hade tänkt. Men får se när jag springer bort ditt, nu ska jag ta och fixa mig lite. (kolla länken)

Bilden är tagen igår på min lilla syster.
Vad gör ni för roligt idag?

Kommentarer

vad söt du är! :)

jaaa=D men du vad ska du göra i helgen?<3

de as tråkigt xD

snygg syrra du har ;)

vad har du gjort än så länge?

Ja :D

sv; tack :)



söt bild

sv: hehe :D

SVAR: haha ja, så de räcker och blir över kan man säga! ;-)

sv; Tack :D.

jätte bra bild bruden! ;)

svar: jag pluggar på ;D <3

fanny är så söt! :)

va fin din syster är beatrice :)

när du tar kort, fotar du manuellt eller på full automatik då? :)

sv: okejokej, inte så mycket här heller :D

okej! :)

sv: hihi, tack! du är söt :D

vad gör du? ;)

sv; :D.

najs, just nu svarar ja kommentarer^^ Allt bra denna onsdag?:)

så fin bild :)

sv: tack :)

kollar teve (:

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

just the truth<3

SV: =) Görs då?

Sv: Jadå allting är baa bra :D själv då?

vi kunde ju försökt nå toppen ts=D?

Varför loggade du ut från msn? :)

Fin bild :)

sv: tack detsamma! :)

sv: händer i veckan då ? :)

Sv: Tack! Vi vann idag :)

Vad gör du? :D

sv; Gjort idag då :)?

sv; tack <3



svara gärna på dagens fråga :)

Fin blogg! Haft en bra dag? :) Kram

Jootack det e bara bra med mej :)

hihi vad har du gjort idag ?

sjukt snygg blogg design!

Gillar länken! (y) :)

- ja, vad har du gjort idag?

Jag fick som svar av dem att JAG INTE ÄR TILLRÄCKLIGT AKTIV:O vadå inte tillräckligt aktiv?<3

Vet du vad? Du är sjukt lik hon som bloggar på IAmCaty.com, speciellt på din profilbild :P

vad söt syster du har :D

Va fin bild :D

Fin blogg du har, kolla gärna in min blogg och kommentera, skriv gärna en fråga till mig på min frågestund svarar på alla ikväll!;)

fin bild ! :D

gillar din blogg! den är fin:D

inte mkt ):

VINNAREN AV DAGENS BLOGG ÄR UPPE :D

jag är en tjej som varit nästan varenda sommar på Gotland - i Burgsvik. Där finns de ett hus (och massa annat fint också) som en kvinna måla av för att de va så fint och låg så fint. Foto tips :)

nej alltså...det värsta MED att blogga... inte den värsta bloggen. :P

Söt bild:)

En fråga, hur orkar du svara på alla kommentarer du får? :) haha, det är en sak jag undrar alla som har runt 100kommentarer på varje inlägg, måste vara jättejobbigt. Eller? :)

fina bilde du har i bloggen! :)

frågestund på bloggen :)

fråga gärna något :)



Kram

frågestund på bloggen :)

fråga gärna något :)



Kram

fin blogg ska vi följa varan på bloglovin :)?

kram

Fin bild på henne :D























Follow my on Bloglovin







Trackback