jag ger upp, orkar inte när du ska vara dryg

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Ikväll blev det tv och lite glass, super gott. Men jag taggar ännu mer tills imorgon kväll efter som att då ska pappa köpa hem frukt så blir det fruktsallad. Har vart sugen på det sen nyår, nu tänker jag äta det fast jag inte är med Emma. Hoppas jag är lika sugen på det imorgon som jag är nu.. Inga planer för morgon dagen heller, eller inte ännu.

imorgon ska jag nog ta och planera helgen, är rätt taggad på att åka pulka iaf.
Visst ser det gott ut?

Kommentarer

ÅHHWE GÖR LITE FRUKTSALLAD TILL MEJ OCKSÅ DÅ:) hihi.

- Ja de är rättså surt om du hamnar där imorgon (mest aktiva) och inte jag:/<3

kör igång med en dagens blogg nu, passa på att anmäla dig :D drar en vinnare imorgon kväll någon gång :) kram!! http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/nu-tre-vinnare.html

sv: sjuukt tur om ja får säga:D(A)

de e god glass:D

hoppas du läste mitt obs inlägg:)

åh va gott! lika gott som fruktsallad :D

- Fan vad kul om vi båda legat där. <3 men kommer jag ej med så är de ngt fel på min blogg ju?<3



JA VAD KUL.. jag ska nog fuska så du blir dagens blogg:D

sv:

Åhh, vad gott! :D

SVAR Tack :D

hihi ja visst är min lilla vovve söt:D

sv tråkar jag med haha:(<33

hmm ja:O<3 då lägger jag ner de hela haha

fy så gott!

aa, okej. Så bra :) SV; jag mår också bra. Vad har du gjort idag då?<3

Nå planer för morgon dagen då?:)

va gott me glass! :D pulka är super kul! :))

kram!

IHI JA..



jag är så jävla sur, på min kille så de sprutar eld ut munnen:@

sv det var ganska trevligt faktiskt<3

sj ?

så lite så :)

rätt stört då JA:O då kommer jag stämma dem;)

sv: du glömmer väl inte o godkänna hittar inte min kommentar kvinna.xD

kika gärna in på min blogg & kolla på mina tips/besök länkarna som 2000 andra gör!! kolla på min blogg om du vill ha billiga kläder & massa annat på internet, jag lovar dig :)

thihi vad ska du göra imorgon då? :)

sv haha okej :D<33

va görs?

jajemänsan:D vad gör du nu gumman?

kika gärna in på min blogg och va med o tävla!:)

sugen man blev på glass :)

awww grubbar du över de fortfarande?<3

Jag tittar på en serie på 1:an.. hihi

MUMS! Här sitter jag och har godisförbud, kan jag hålla mig nu tror du? :S

att den är!!

sv: ja det var skönt att sova lite bättre:)

åh tack, du smickrar mig alltid så mycket!



Jag älskar den där glassen:O

de gör du rätt i snuttan :*

vet du vad du ska säga till han?

sv: Det var riktigt riktigt gott! Kan jag lova:O



Pulka låter kul:D

sv funderar lite :)<33

samma, sen gymma :)

sv: meh du ska ju godkänna på en gång.xD

nu ska ja duscha och kanske måla naglarna om ja orkar.xD

hinner nog inte blogg så mkt imorrn:P

ha en bra dag imorrn iaf:D

ja :)

- Tack så jättemycket för du gillade min outfit! Det är guldvärt för mig och jag skulle verkligen uppskatta om du fortsatte rösa på mina outfits här; http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=77368 om du vill! Hade betytt jättemycket och det har det redan gjort också!! =)

hoppas du får en trevlig dag och kväll!♥

ja de låter bra:D

du jag tänkte på de hon sasa <3 ngt på mest aktiva, hon har ju typ inga kommentarer idag, eller jo visst men vi har mer:O ?då måste vi ju komma med

sv haha faktiskt nt :(<3

JAG HOPPAS DE MINSANN:D<3

sv aww gulli haha :o<3

kmr nt på va ja ska ha för nytt inlägg nu hlr..

Dom 5 vinnarna av dagens blogg är nu utvalda, kika in och se om det var just du som vann, om inte så har du en ny chans imorgon igen!

Sv; Najjs! :D

svar: tack så jättemkt :D

hehe.. :)

Men du ? Om du har spotify, tycker du att John Bauer gymnasiet har en sjukt jobbig reklam ? o:

haha :)

Gud vilken fin Blogg du har ! :D

hur mår du idag? :)

nu egar de med mina kommentarer:O<3

sv japp.. :o

va görs nudå xD

sv, hihi, tack :).

gåre bra för dej<3?

måste man göra kommentarerna synliga för att komma med?

- tack för dina frågor ;)

- tack för dina frågor ;)

åh gott:D

jag har lagt upp bilder från min Paris vistelse, ta gärna en titt och säg vad du tycker:D

http://liborius.blogg.se/2011/january/paris-bildbomb-del-1.html#comment

ja jag godkänner dem<3

kolla in min blogg,senaste inlägget!

jag behöver verkligen hjälp av alla.. de lönar sig i slutet, kram:)

sv inget typ :)<33

hihihi<3

vad gör du nu babe?

sv: okej, jag tittar på tv :P

haft en bra onsdag? :)

Samma här! snygga bilder föresten :)

Såg att du bodde på Gotland :)

Vart på Gotland bor du ?

Vi har hur där :P

vad har du för dig? :)

NÄR SKA DU NANNA?<3

sv: OPS! har haft supermycket för mig men nu har jag skrivit ett inlägg om din blogg på min blogg =) kraam och grattis igen

Så lite så! :)

mm gott

sv ska nog sova nu sov sött<33

Jaaa :D

Godnatt & sovgott :)

hihihi<3 När ska du sova?<3

Hej !

Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt smycket ifrån Calli.se.

Kanske till dig eller till någon du tycker om ?!



Skriv vad du vill vinna här: http://moonzanna.se/2011/january/vinn-ett-valfritt-smycket-fran-callise.html#comment



och du är med i tävlingen !

Kram Sanna

<3

Nu är jag färdigtränad och sjukt trött (i kroppen haha). Hoppas du haft en bra onsdag :)

Vi hörs imorrn ;D Puss

tack

sv ska sova nu sov sött sweetiee<3

godnatt babe

Gott gott!

Kul att du ville vara med i dagens blogg :)

Vi hör av oss när en vinnare är dragen, LYCKA TILL:)

sv: Jaa, jätte jobbigt <3

Men gud så gott, och fruktsallad! mums! :D<3

händer imorrn då:) ?

kollar på OC ;)

Mums

De blir de en supergo fruktsallad

åh gott<3

tack :)

Så lite så, varsågod :)

så gott :)

Åh! Vinettaglass är så fruktansvärt gott<3 Fast jag tål inte det :(

Vi har spelat bowling och haft middag :D Jag vann!!

Farligt gott det dära! :P



sv: jodå tjejen gick precis till skolan, nu sitter ja och dunkar volbeat och dricker kaffe haha!

ja jag blir helt ledsen

otroligt fina bilder!

Den där glassen är seriöst talat sjukt jäkla god!

Gott! :D

MUMS! ^^

yummi! :D hur är det med dig ?

haft en bra dag i skolan idag? :D

Hej jätte fin blogg^^vad har du gjort idag då??^^ tips gjärna andra min blogg:)

Gott med glass :)

MUMMS ! :D

fan vad sugen jag blev på det nu! :(

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!























Follow my on Bloglovin







Trackback