jag saknar dig för mycket nu!!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Bjuder på en bild till från torsdagen..

Var och såg hockey, med Emma, Lowisa, Ronjah och min bror. Men Lowisa och Ronjah, gick bara efter några minuter igen. Det gick bra, fast det var segt för visbyroma som vi hejar på. Men dom vann med 3-2 super bra tycker jag då. Det var grymt mycket folk över 1000 st. Efter gick jag, Emma & min bror hem eller vi var inne vid ica maxi först sen gick vi hem. Nu har jag just ätit, Emma har kollat sin facebook och det blev inget mer för kvällen. Hon har just gått hem, och vi får träffas imorgon istället.

Nu hade jag tänkt sova, eller om ett tag iaf. Och hoppas på en bättre kväll imorgon. Jag är så grymt trött att gå upp tidigt för att fixa sig till skolan och duscha är ingen bra idé för mig. Det var nog sista gången jag gjorde det imorse.

Har ni haft en bra dag mina besökare och läsare?


Kommentarer

tack :D

svar: allt bra med mig också! :) vad har du hittat på idag? xoxo

Vad har du för objektiv till din kamerA? :D<3

tack, vad glad jag blir:)

aha okej :)

följa varandra via blogvin :) kom precis ihåg mitt lösenord :D

svar: jag har varit i skolan och sen har jag bara tagit det lugnt :) vad har du för planer för helgen?

:P



Det skulle vara roligt om du kunde lägga upp hur du sköter ditt hår.

hihi tack :)

du är sjukt duktig på att fota!

har lagt till dig nu :D

:P



Vgd?

- mår underbart, själv då? :)

nice :) men ska bara ut och ta en cigg (A)kommer snart igen :)

jadå det har jag haft :) hoppas din helg blir kanonbra :D

fin blogg (: allt bra?

svar: jag ska jobba och försöka plugga lite :) nu ska jag sova, godnatt! xoxo

Förstår det! :)

sv: Hihi ;)<3

Allt bra då? <3

3 om jag får be :)<3

Oj, ja för min del med. Insåg inte hur mycket klocka var. Shit! :P

- aa.

händer idag då? :D

Sv: Ja :D vad gör du?

vilken fin design du har ;) , har du designat själv? :p

Sv: Jag svarar på kommentarer :-)

- jag ska åka skridskor med min 4-åriga kusin, hehe :D

Vad ska du göra idag??

sv; okej, Jag ska träffa min underbara pojkvän! :)

sv; Japps. Hur är det med dig idag ? :D

häftig bild!

SV: Tack! :)



Fin blogg ^^

lite västkust aktig bild, jätte fin! :D

Fin blogg, vart har du gjort din header?^^

Kram!























Follow my on Bloglovin







Trackback