kolla elins blogg, tryck på bilden


Foto: Elin Sandelin (länk)
Modell: Beatrice Jakobsson (jag) & Viktoria Molin
Kamera: Canon EOS 1000D

Här är några bilder från igår, som Elin har tagit inte jag. Dom blev riktigt snygga, och ännu bättre när hon gjorde om ljuset lite. Det finns fler bilder från gårdagen på hennes blogg som ni kan kolla, gå in och kolla bilderna nu och lämna gärna ett spår i hennes blogg så blir hon och jag glad. (TRYCK HÄR FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG)

Just nu har jag städat klart mitt rum, och det ser riktigt bra ut. Imorgon blir det ng att fixa mina två garderober, orkar verkligen inte göra mer idag. Är helt slut och ont över allt, sen måste jag fixa några tavlor som ska upp i mitt rum.

Ikväll blir det tv och mys, vad har ni för er ikväll?

Kommentarer

Allt bra ?

Händer i helgen då ? =)



Fina bilder :D

Så roligt! :)

Det är bra här med. Vad händer nu då??

Tycker inte du att smycken har blivit dyra :)

okej tack ;D görunurå?

svar: Vad skönt! Här är det bara bra! :)



Åh, tack så mycket, alltid roligt att höra! Hoppas du tittar in igen! ;D

SVAR det var otroligt gott också, ska jag säga dig! drack faktiskt hela 2 glas (a) haha!

SV: Ska äta lite pizza nu med killen som precis kom hem.

sv: Åh tack så mycket söta du! :D<3

sv: Yesyes :)

Okej, inte så mycket här heller just nu.

Vad händer ikväll då?? :)

svar: Åh, vad roligt! :D

tycker det är dyrt överallt :( typ 90 spänn för ett armband...

SV; Ska träna och kolla på tv typ :)

Det blir nog samma här. Kanske bada och lite så :)

jajjamän :)

okej nää smsar,fryser och ska snart städa :( <3

Ja, kanske ett bad vore något för dig med??

Sv: Jo jag mår bara bra :-D

Så typiskt!

Kanske en filmkväll då? :P

Sv: Ja, det var någon som gjorde den åt mig :D

Sv: Japp! Om du kollar på www.photo.blogg.se, vad har hon för text på hennes inlägg? ;)

Vad blir det för film då?`:D

thank u :)

kolla in!

http://Dibagolpagon.blogg.se

http://Dibagolpagon.blogg.se

Jättesöt bild på dig (;

Vad har du gjort idag då? ;D

fina bilder! :D



jag har beställt lite från H&M nu! :D

Har du gjort din header själv?:)

Sv: Okej! Vad händer ikväll? (:

vad gör du, finis?

Sv: Jo samma här :D

sv: jag har varit i skolan idag. Har varit en sjukt trög dag.

Ska du göra i kväll då? <3

ska också ta det lugnt och kanske hyra film (:

SV: Japp, låter kul med myskväll, blir väl en för mej med :D

Ha en bra fredag:D

Sv: Ja! Vilken text tycker du är snyggare, text du&jag har eller hennes? Vet inte vilken jag ska ha :P

blää städat pojkens lägenhet :)

Fasiken vad söt du är

ska börja fixa mig :)

Älskar din blogg!

Händer ikväll :)?

sv: hihi =)

Vad ska du kolla på för film då? :D

göres?

sv: hahah jao (:



Har du gjort din header? Vilket program i så fall? (:<3

ehm jo annars hade jag ej sagt de:O ?

svarar på kommentarer.

okej...nu tror jag att jag svarade fel...men jag svarar på kommentarer och sitter och tänker. planerar.

lite men du vet säkert hur grabbar är :P

Fina :)

Sv: Ja! Tror att det är calibri ;)

Svar:



Mysigt!

Jag.. ska nog bara vara hemma, ägna lite tid åt foto tror jag :)

sv: okej, den är iaf jättefin. (:

haha bra de :D

hej hej<3

Vad gör du?

Sv: Japp! Vad gör du? :D

- bra!

Allt bra idag? :D

vsg snutt..

vad sägs som att snacka i telefon en dag?<3

riktigt snygga tjejer! :)

fan...hade något viktigt att göra men minns inte vad det var.. :O

SVAR ja! supergott :D

sv: ska dra till mina kusiner nu..

Ha en bra helg :)

fast vi behöver ej:)

jobbigt när man vet att man har något man ska göra men inte kommer ihåg vad. :P

haha med mej kn du ej va nervös:D jag snackar as mkt<3

<3 hihi.

haha förstod inte riktigt varför du gjorde dej anonym ! (x

Har du haft en bra dag ? :)

Ja=) jag har jätte lätt för att snacka med människor

hihi varsegod (a) , allt bra idag? :)

okejj, samma här! :D

svar: ska försöka :)

aww men du vi behöver ej<

sv; jodå, det är jätte bra! :) självdå ?

Ja :)

svar: absolut :)

hade vart kul<3

sv. Hur länge har du bloggat då? (:<3

är det roligt att bo på gotland? :D

Fast som tur är finns du att prata med dagligen här<3

sv: men då förstår man varför du är en så duktig (på att blogga alltså) (; <3 Men har du bloggat på samma blogg eller? (;

svar: ska du göra något speciellt ikväll?

DET är licom tack vare dej jag är på mest aktiva<3

händer ikväll då :) ?

SVAR Tack :)

Sv: Jag fikade nyss :-)

sv: :d<3

haft en bra dag? <3

nää inte utan ditt stöd ialf<3

du får ha en mysig fredagkväll<3

sv: okej (;<3

hejsan, allt bra idag? :)

över internet :D

haha har ingen header :ppden va fin :)

jag måste ut och ta bilder först, sen ska

ja göra en :)

okej, ska snart börja göra mej i ordning:)

hur har de gått med killen<3

Sv: Ja! Så nu är man väl mätt till middagen, jag åt 4 rostade mackor tror jag (a)

sv' de är fint med mig.

vad hittar du på? :D<3

:D Läget?

SVAR Tack :)

japps. inte snackig?<3 du verkar lite nere

mm :) tänkte först gå u tidag, men blev inte så iaf<3

okeeeeeyyy

nej:D

fiin blogg besök och kommentera även min :)

sv; aa okej :)

inte mkt,kom precis hem.

Lugnt babe<3



jag ska ut och röka, sen laga mat dd?<3

sv' absolut ingenting :(

svar;

hejsan! bloggen kom lite åt sidan nu när skolan körde igång :) har fått så mycket info i skallen angående min utbildningen den här vecka då dagarna bara bestått av information, så jag har inge minne av vad vi pratade om :/



Hoppas att du har haft det bra iallafall :)

nej jag vet, ska sluta<3

Sv: Ja, vad ska du äta till middag? :)

sv jodå<3

va ska du göra idag? :)

du är så jäkla fin!

blir en lugn kväll för min del också:)

har du tips på hur man får studiemotivation?^^

sv ja visst är de snyggt? :)<3

allt bra med dej då? :*

- bra!

görs? :D

Åh tack sötnos! <3

mm:/ händer i helgen??

sv: =D

åh tack :) du äe också fin i håret!:) <33

Svar: Hihi, tack så mycket!



Hur många gånger har du färgat håret och vad har du färgat till? :)

ska kika in på hennes blogg! :)

btw, Grymt söt bild på dig här ovan! kram























Follow my on Bloglovin







Trackback