macbook, bra att ha med sig över allt


bilder på mig från webcameran.

tjoooo, sitter i Visby med bästa Elin vi ska snart ta och dra oss till en affär och handla lite saker. Har sittit på bussen nu, lyssnat på musik och kollat facebook. Allt för bra att ha med sig min macbook, det gillas. Hade tänkt att jag skulle ladda upp dagsen outfit, men blev inga bilder idag. (får ta det imorgon kanske)

vad har ni för planer ikväll?♥
kolla Elins blogg och lämna ett spår, (länk)
kolla Emmas blogg med, super bra blogg (länk)

Kommentarer

sv: haha nej:P

men hur äre me dig idag då:)

okej :)

sv: Allt bra annars? :)

var med i bloggtävling

sv: tack :)

Sv: Ja, men inte så gott utan socker :P

sv; var så lite så ;)

sv Okej! Jag ska iväg till linnea :)

fin bild :)!

sv. jajemen!

sv:

Ja, det är bara bra med mig!

Haft en bra dag? :)

ja verkligen! :D

JA JAG FÖRSÖKER ! Men kommer jag hinna 3 inlägg till tills klockan är 00-00?

svar mm

SVAR: Tack så jätte mkt! :D

JAAA SKRIV SÅ FORT DU ÄR TBX>3

jaha vad trevligt :) hittade ni på då?

kram

men alltså om du är inne i stan nu, hur tar du dig ut till klinte imorgon tills skolan börjar? x)

Dagens blogg 9 jan är nu avslutad!

Var det du som vann denna gång :)?

KRAM - http://lindshe.blogg.se -

varför började du ett år senare? :)

Hoppas allt är bra med dig :)

Har fråge stund på bloggen, fråga gärna något!♥

http://idahtt.blogg.se/2010/december/fragestund-1.html

åh, visby är så fint !

sv: Hihi ;)<3

Hittar du på något kul i veckan? :D

Sv; men får du besökare då om du inte svarar? :) kan ju vara svårt :)

sv, allt är bra med mig också! :)

haft en bra dag? :) )<3

kram!

Varför gillar du macbook? vad gör den som bäst? :-)

Jag ska fortsätta storstädningen och ta en lång och varm dusch sen när jag är klar. Ska nog packa lite också. Dudå?

:D

vad gör du? :)

ikväll ska jag bara ta det lugnt! :) man är rätt seg efter att ha gått upp så tidigt till skolan idag!



sv. jaa linnena e galet snygga!

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

grattis! du vann veckans blogg =)

sv: aw tack:D

Ikväll händer nog inte så mycket, bara ta det lugnt inför skolan imorgon tror jag! :/



ska vi börja följa varandra på blogvin? :)

KAN DU KOMMA?<3

Allt bra idag? =)

WIHO! <3

men de går inget vidare för mej BEATRICE:/

sådär! följer dig på blogvin nu :)

sv: hehe:D<3

SVAR :D

ehm de vill du nog ej veta, är uppe i 90 på detta inlägget nu. :S

Sv: Varsågod :)<3

Är allt bra?

jaaa :) men jag är ju inte uppe i sådär 5 inlägg ju?<3

ska sova snart så jag säger god natt nu. :)

- Vilken härlig blogg!

Hoppas du har haft en bra dag? :)

åh vill också ha en macbook! :(

Sv; härligt :) jo tack jag mår bra (a)

ja jag ska försöka ! Men jag slutar tidigt imorgon dock <3 ?! Men assså ska man ge upp känns som de är onödigt, när jag inte lyckas lixom!

Jaaaaa, men jag ska försöka ! men måste bara få in kläm på de hela :)<3 Men vet ej hur?

sv: okej :) förlåt för sent svar, men firade julen hos mina kusiner :)

Jo de kan jag tänka mig :)



Ja visst!

sv ; allt är bara bra med mig med :) vad har hänt i helgen då ? :)

sv; tack så mycket :-) dina bilder är dock to die for!!



jodå, den var bra :)

första skoldagen iår?

Inte mycket själv:)?

jaaa ! Men jag har ju bara 2 inlägg BEATRICE:O ?

sv: Jo då det är bara bra, men jag är sjukt trött. Vad har du för dig en kväll som denna då? :D

sv: härligt! Min dag har varit bra :)

allt bra med dig då?

Skönt, det lutar åt en tripp till paris i slutet av veckan för min del. Har du varit där? :D

Bara två inlägg med kommentarer ju:O ?<3

Hehe okej!

ja men ej med många kommentarer:O ?

Sv okej kul! :D

Själv plattar jag håret haha :P

sv: ja :D men dem är ganska dyra va?

KLART DE GÖR:O ? eller?<3

sv:

Jadå! Min dag har varit bra, bara att jag är så sjukt morgontrött! Haha.. ;)

<3

Men jag har ej 7 inlägg:S?<3

sv: Okej va roligt, jag ska inte göra så mycket :)

neeej, men GAAH ! Jag får panik, kolla du är redan uppe i 60 kommentarer här.:O jag får spel

inget :)

:DD

sv:

Haha, nää det är ju inte det;)

<3

sv: härligt att höra!

Med mig är det bara bra :)

MEEEEN<3 ÅHH ska du sova över med han och så då?<3

sv: Japp :D

Tackar ;)

Sv Så jag slipper göra det på morgonen imorgon ;) haha

sv ; okej . var det kul då ? :) <3

sv: Ah :D

ska sova snart :)

sv: hur mycket kosta din macbook då? :)

Tackar :) Hur var första skoldagen då ? plågsam ? :) Eller kanon ? :)

Ohoh, ja visst! :)

jag kommer ej klara de , :(<3 hur skulle de gå till snutt>?

Väldigt fin blogg :)

Sv Hehe :D

sv: Va gjärna med på min tävling också! Med den finaste bilden :D

sv:

Jadå, det hoppas jag ;)

Ohja :)

ja men de är ORKEN LIXOM ! <3 har ju försökt hur länge som helst, men har ej klarat de. Så de är de jag tvivlar på. att sitta en hel dag och sen att de ej ger resultat?<3



MEN DU FÅR EJ LÄGGA DEJ ÄN!

sv okej va härligt :) jag mår toppen!

sv: okej =) det var ju inte så farligt dyrt! :]

härligt, jo med mej äre toppen :D

Härligt :) hoppas veckan fortsätter så :)

sv: tack så mycket! :) detsamma

Är du nyfiken på vad jag fick i födelsedag present en dag tidigt? Läs då mitt senaste inlägg.

sv ohyes :)<3

hur mår du gmn<3

sjukt fin blogg!

allt bra med dig? :) <3

vaaanu fatta jag ej?<3 ta de där en gåmng till<3

Tack ska du ha, roligt att du tycker de :)!

ja jag har med kramp<3 Men snälla håll mej sällskap till 00.00 , för sen måste jag sova

Svar: okej, jag går i 7:an :p

sv :d<33

Men sitter inte hon också vid datorn?<3:D

Sv; Yeah :) Jag försöker fixa tillbaka min facebook ;o xD

Till 11 iallfall:D?<3

förlåt om jag är jobbig, men kommer göra allt för dej

svar bra att ha<3

Okej<3 men skulle du vara med killen din eller hur blev de?<3

Godnatt :)

sv (:<3

va gör du ?

Du är ju med och tävlar i min blogg.

Dagens blogg.

Gå in på min blogg och titta om du är en av de tre finalisterna!

görs?

sv: okej, ska sova :P

haft en bra måndag? :)

sv: kul å höra :D jo jag mår toppen :D

sv bloggen ett tag till<3

sv nej inte så mkt lyssna på musikm och ska snart byta om

Sov gott :)

sv :d sov så gott då<3ss

sv: eller hur :) va gör du då ?

hahah sak samma ;) Lixom man brukar ju ej sova över med sitt ex snuttan:* då är de ju ngt <3

svar yes !

vad gör du just nu då ?

- alexandra .

hehe Ja? D eär jag ? varför?<3

hihi awww så söttt:*

hörs imon gummsan

Jag har precis tränat! :P Händer sen?

nu blir det sängdags! kramis! höres i morron! :D

Tack sötnos ^^

Sv; Yeah, I know ;)

häftiga webbcam bilder :D

tjenatjena! allt bra?;)

sv; :).

Yes :)

Godnatt och sov så gott :)

svar: hejsan sweetie =) härligt att höras de :D

jo det är bara bra :D



kom och var med på den dagens blogg sötnos :D

kram<33

Heej snygging:) fin blogg du har!!

VAd tycker du om jumpsuits?:) Hitt eller diss?

Mvh MissBill:)

aw tack söto=) effekterna på macbooks webkamera är så coola=)

Hoppas du får en bra start på dagen denna tisdag! :D

Super fin blogg!

sv; tack <3(:

hej!



Just nu kör jag en frågestund i min blogg och skulle uppskatta jättemycket ifall du ville ställa någon fråga i den! :)



Jag vill också be om ursäkt ifall du inte gillar denna typen av kommentarer!:)



/Jossies.se

Hej :) Nu finns vinnaren av den guldiga ringen med rosa sten på bloggen kika in om det blev du :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/vinnarna-av-dem-3-sista-ringarna.html#comment

Hejhej! Jättefin blogg, Verkligen!

Några planer för helgen ännu?

Kram ♥

Hej :) Nu finns vinnaren av den guldiga dubbelringen finns på bloggen kika in om det blev du :) eller önska vinnaren grattis ^^,

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/vinnarna-av-dem-3-sista-ringarna.html#comment

Fin blogg! ^_^

sv: hoppas du hade en bra skoldag! ;)



kram

Tycker Macbooks är så snygga. Känner en som har en Macbook. Fast när jag tittade på den tyckte jag dom verkade så svåra att förstå. Men det kanske är för att jag är så van med Windows :P



Har du haft din Macbook länge?

japp<3























Follow my on Bloglovin







Trackback