min strörsta dröm



svar: att jag blir fotograf och att skapa ett företag.

Kommentarer

Va med i min veckans blogg tävling :D

Att pierca läppen, näsan och tre hål till i örat.

Sv: Inte mycket faktiskt :)

var med och tävla om att bli dagens blogg :)

sv; jag vet inte =) jag har inga planer för 2011 , tar året som det kommer :D

SV: haft en bra nyårshelg ?

sv: Hihi sötan ;)<3

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

planer för ikväll? :)

lycka till med företaget då :D

- :D

sv' hehe va? :)

Okej,sims:)

hihi! ;) hade du ett bra nyår förresten?

Anmäl dig i veckans blogg! Senaste anmälnings datumet är idag kl 00:00.

Kicka in på min blogg och anmäl dig.

Första pris blir att bli länkad hela veckan och att jag följer dig via bloglovin!

Du kommer få garanterat fler besökare! ANMÄL DIG IDAG.

Kramar Rebecca.

Sv: Du kan kankse hjälpa mig med mitt senaste inlägg? ;)

Vet aktiskt inte vad min största dröm är :O.

Fin blogg :) Tror det är att bli fotbollsproffs ;)<3

sv' men de kan ju du också ha :)

sv. roligt att du är med :D

min störta dröm är att bli kändisfrisör och jobba utomlands! :D

att träffa killen i mitt liv, jobba i klädaffärer å käna mycket pengar, å senare skaffa barn å gifta oss:D

- inget typ =)

min största dröm är att flytta till hollywood och bo i en skit snygg lägenhet, ha massa vänner som man går ut med på kvällarna och har kul! :) ha mycket pengar, shoppa, vara snygg osv! :) ja du fattar? :D

det skulle vara en dröm.. typ leva som dom i the hills.. dock menar jag nu inte att jag vill bli känd för det vill jag inte, men du fattar säkert? :) hihi

Sv: Inte jag heller :(

- Ja det är ännu längre än så! det är typ ovanför rumpan, riktigt jobbigt, måste fan klippa mig snart haha :D

skönt! :) min var väl helt okej:)<3

sv' man kan ju hoppas :)<3

tackk bea :)



min största dröm är att bli ambulansförare:D

jadu.. det är en svårt fråga faktiskt..

SV: :)

Min största dröm är är att få ett jobb och kunna flytta hemifrån, flytta ihop med min pojkvän Martin, få en bra framtid helt enkelt! :D

sv; aaa :)

jamenvisst! :D:D

SV: Hehe :) Hoppas att du lyckas med din <3

Sv: Ja, det löser säkert sig! :D

sv' men jag tvivlar på de :)<3

hej sötnos fin blogg !

Om du vill kan du nu följa min blogg i bloglovin !

Du kan även titta in och delta i dagens blogg.

Tack för att du tog dig tid och läste ;*

jappp :D

hur tror du de nya året blir för dej då?:)

jag har många drömmar! bland annat att bli journalist och få mina noveller publicerade :)

min dröm är att få vara lycklig resten av livet...

- okej :D

sv: Hihi tack ;)<3

svar: ja, eller hur :D

Det lätt just nice

min är att bli känndis och sjungerska ..;D

sv' hehe, vadådå? :)

ska du göra i veckan då?:)

ja allt är bara bra själv då? :)<3

Hey hur mår du idag? :)

KRAM!! // Mooollys

vad är din dröm då sötis?

:D

sv' vi får se vem som har rätt :)

så bra ! :D galet fin blogg du har verkligen ;O

du kommer lyckas med din dröm :) <3

tå på scenen och sjunga som yrke! :D



sv. hemma igen. allt bra?

att bli jätte lycklig och lyckas med mina bilder! :)

Skönt :D jo bara fint! Va gör du?

har du också kraftig vindslag?

hihi :) <33

samma skulle jag allt tro :D

SVAR: Det är bara bra! :)

sv musik<3

har du tips? ;)

sv' kanske de :)

svårt, har en del drömmar, en är att åka till NY och det ska jag göra till våren :)

Hehe samma xD Händer sen?

Jajaj mensan;D

sv ja det blåser ganska kraftigt

ha en fin kväll :) <3

SVAR: Jadå ;D

sv' okej :)

sv. aa (:

sv haha <3

hur måru snygging ?

Sv: Okej, men om du klickar på namnet Linn, kommer du till hennes blogg då? :)

Hade du en bra nyårsafton då?:)

MM

hahaha tror du!? xD

jo det funkar...lite pinknödig men annars ok..xD

sv' gör du då? :D

Det få vi hålla tummarna åt dej och mej ;) hih

Sv: Jo då.. Lite seg bara.

vad görs?

Hoppas du får en fin start på det nya året. :) KRAM

sv' kollar tv och svarar på kommentarer :)

Sv: Nu funkar det? :D

SVAR: Okej :)

umgås med mina tjejkompisar! själv då? :)

sv jo de är bra <3 du glömde hotmail D:<33

sv' jadå :D

sv: okey vad lyssnar du på?

Själv degar och inne på msn.

SV: Vad bra:D tack för hjälpen!

du får ta och hitta på nå då :D

Nicenice:D

Jo den var bra! Förutom att jag tappade min mobil ute någerst...



sv: Tack så mycket! :)<3

Åh va kul att höra :D<3

sv' usch vad man kan ha tråkigt :o

SVAR: TAck så mycket!

sv okey.

Jao.. aja inte så mycket att göra åt saken, bara att kirra en ny mobil och sim-kort:)

sv np<3

görs?

sv' hehe okej :D

vadbra!:)

gott nytt år gumman!

hoppas du hade en fin nyår! :*



Min största dröm är att åka till costa rica :)

nja vt inte

Troligen så får jag en mobil av min låtsasmamma, tror hon har en mobil över hemma:) Och ett nytt sim-kort är ju inte så himla dyrt:)

sv: hihi detsamma du! Hoppas att du hade det kul i fredags. Hm, min största dröm... jag har inte tänkt på det så mycket faktiskt, men det skulle vara himla kul att vara med i någon nice film från usa, eller typ få en bok publicerad haha:D Givetvis är fotograf också ett yrke som jag verkligen kan tänka mig, men det känns som att det inte kommer bli så mycket mer än en hobby:P Jag vet inte vad jag vill bli, måste fundera på det du♥

sv dåe vi två :(<3

hahaha va gullig du är! xD

är "förslag" din dröm? :)

Jag har samma dröm som du har! :)

sv; Nej :).

Hoppas din dröm går i uppfyllelse ! :)



Allt bra?

sv: så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

sv' gör du då? :)

Du tar riktigt fina bilder! :)

Ihi ja:)

Min dröm är att bli ambulanssjuksköterska och att få en pojkvän som älskar mej över allt annat och jag tillbaks. :)

Lycka till med din dröm! :D

japp.

sv: hehe händer ikväll då?:D<3

sv; jadå! :p

sv. :) <3333

du blir nog en fotograf, dina bilder är jättefina! :)

Sv; Härligt! Jo samma här :)

Planer för ikväll då? :)

sv' samma :)

SVAR: Jadå! Vad har du för fotoplaner då? Jag menar, när tänkte du starta eget företag osv? :)

din dröm? är det att bli fotograf och skapa ett eget företag? :)

sv; jodå! ;-)

Jajemen=) ska du hitta på ikväll då?

ok

sv (:<3

va görs?

vaa braaa :D jo det var gryymt :D <3

Ingen aning hihi :D

Vad gör du nu då? ;D

sv' yes :)

Har nog samma dröm som dig :D

sv. wihi :d

Oki <33

MIn största dröm : Bli fotomodell !! <3

sv; hihi :)<3

Att hitta den stora kärleken!! :D (och att tjäna tillräckligt med pengar för att kunna leva på min konst..)

vad för lnjer gå du på?

Sv; okej ! :) ska vara med min pojkvän :D

sv' nu går de dåligt med kommentarerna så nu ryker min chans att komma med :(<3

Okej=) ska gå och göra fruktsallad!

Kollar du på något? ;D

trodde dun gick på foto skola

sv' jo :/

hej hej :D



jag säljer designer och skulle verkligen vilja att du iaf kika in och kolla. har sålt 3 designer och jag började igår. är du intresserad? det levereras snabbt och du får bestämma det mesta. :D



kram! :))

Mys :D tjenare kungen ;) sett den?

haha hur måår du dåååå ? :D

sv: allt bra idag?:D

sv tråkar ltie D:<3

sv; Ja :).

har du sett a nightmare on elm street

vad gör du?:D

min största dröm just nu är nog att ha en egen frisör salong om några antal år sedan få ett eget märke inom friös :)

Att jag ska bli ekonomiskt oberoende, när det nu kommer att ske vet jag icke haha :D

- :)

SV; ja hihi :D allt bra med dig då?

sv; hehe, allt bra nu då? :D <3

SVAR: Ja, men när tänkte du starta ditt företag då? ;)

hihi ok nice! :D tror nog att du kommer lyckas också! :D

Bra dröm:D

sv. chilla med en vän, själv då? :)

Åh, va sött sagt :D tack!

Min dröm är att bli en grafisk textildesigner, jag går mitt sista år på gymnasiet nu så jag ska läsa vidare till Broby Grafiska i sunne efter sommaren, förhoppningsvis ser ni mig designa tyger på Ikea så småningom :)



[email protected]

Söt blogg!



Ha en fin kväll :)

Lika här :)

låter som en bra dröm! :] hoppas du når upp till den nu också. jag har många drömmar här i livet

jag kan säga att nu ha vi nåt gemensamt! :)

samma dröm :)

Jag har två. Den ena är att kunna försörja mig på mitt företag. Work in progress ;)

Den andra är att få barn.

hur har du kunnat göra "dagens fråga" sådär?

lite svart och lite vitt? TELL ME

svårt, eftersom jag redan uppnått mitt första dröm och skaffat egetföretag men kanske att kunna leva på mitt företag och få ett stort namn :)

att starta en tidning!

Jag har samma dröm som dig, tänka sig x)

Att jag får ett bra jobb och lever lyckligt:)























Follow my on Bloglovin







Trackback