mina föräldrar är bäst enligt mig!



Dag 2 - Mina föräldrar

Min mamma heter Eva och bor sällan hemma hos henne, men även fast vi inte träffs så mycket när jag går i skolan och mamma är hemma med sina barn (som blir mina halvsyskon) Så har vi grymt roligt när vi träffs och får umgås, hon bor tillsammans med en kille som heter Jörgen. vet inte om det finns så mycket mer att säga om min mamma. ÄLSKAR DIG MAMMA♥

Min pappa heter Bengt och jag bor hos min pappa hela tiden om jag inte bor i visby hos min bror. Pappa är den bästa pappan man kan önska sig. Fast han alltid ska säga pinsama saker när man är med några vänner tycker jag om honom ändå. Han kan glömma saker eller inte lyssna på vad man säger, han kan inte göra två saker på en gång. Lyssna och göra någor annat, det går inte. Finns inte så mycket mer att säga, vill inte lämna ut så mycket information om mina föräldrar ÄLSKAR DIG PAPPA ♥

Kommentarer

SV: varsegod, mina föräldrar är också bäst enligt mig, haha ;)<3



Hur har dagen varit ? ;)<3

sv: härligt att du blir glad !:)

Jag gör inte så mycket, själv??

aww sött :D<3

sv; jag gör inte så mycket, kom nyss in. Jag har varit ute med syrran:) vad gör du då? :)

jättesöt! :)

Okej, är du hemma från visby nu? :P

fint skrivet till/om dina föräldrar :)



PUSS

Vilken underbar bild på dig finis! :D

Sv: Varsågod. Okej. Inget typ.

filmkväll trorja :)

Sv: jag mår super:)!!!<3<3<3

Ska du sova där? :)

sv; okej:) ska du någonstans? :) vart? :)<3

sv : Hehe okeej ;)

Sv: Aa

sv inget tråkar :D sj ?<3

sv; okej det låter skoj! :D:)

Sv: mm:)!!!<3<3<3

Sv: <3

Okej, är han hemma?

Hejsan!

Så himla gullig du är!! Vad gör du?

Sv: Nja sitter och funderar på kvällen. Bjuda till en vän i stan. Men finns en del frågetecken som måste klarna först. d; Själv då? :)



Tackar! <3 ^^

händer ikväll? :D

sv; hihi, jag önskar dig en fin kväll då:)<3

Sv: vet typ inte vad som händer sen sj:)??

sv: Tack, men jag kan inte hålla med dig! x)

sv; hihi vsg :)

Lyssnar på musik och tråkar haha

Själv? <3

svar: ska hem till min kompis, händer ikväll?:)

sv ;d görs?

Nu ska jag platta håret självdå?:)<3

svar: mysigt! :D

Sv: Jasså, vad ska du ut på då? :D

älskar bilden i din header med klädnypor och snön!

stor love!

sv: Hihi ;)<3

Åh va fin bild <3

Bara bra! Händer idag?

du e så sööt!:D <3

sv; Taack! :D

varsegod sötis just nu sitter jag vid datan och svarar på komentarer

Hejhej! :)

Besök min skönhetsblogg! :)

Berätta gärna vad du hade velat läsa mer om och få reda på inom skönhet! Kram på dig! :)

Att man tycker sina föräldrar är pinsamma växer man ifrån :)

HEJ, VAD TYCKER DU OM HUVUDSMYCKEN? tyck till på bloggen nu.



PS. just nu kan du vinna:

ett kitt med sexleksaker från lustjakt.se värde ca 1050 kr:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-amorspilarse.html#comment



och om ett presentkort på upplevelse.com:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-om-ett-presentkort-pa-uppleve.html#commenthoppas



jag hoppas att någon utav dem föll dig i smaken, annars ber jag om ursäkt för att jag störde. puss & kram

hah tack :)

du är riktigt söt!



Och jag önskar att jag tog lika bra bilder som du..!

du är underbar gumman<3























Follow my on Bloglovin







Trackback