mina ord


Foto: Beatrice jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm
Igår skrev jag ett inlägg att jag inte gillar att skriva glada gubbar i mina inlägg och det blev nog lite fel där. Tror inte alla läste det riktigt men iaf, jag tar det nästan en gång, fast handlar om lite andra saker..
smilisar i blogg inlägg, det dissar jag som ni kan läsa längre ner i bloggen. smilisar på sms, jag hatar att få ett sms när det inte är några glada gubbar eller något. När det inte finns någon smilis känns det som den personen är dryg eller sur, det är super lätt att kunna göra en glad gubbe på sms, med tydligen inte så lätt för alla. Det värsta är när dom skriver ''hej, hur är det?'' aja, jag hatar iaf när man inte får smilisar på sms. plus att jag hatar ordet kram, vet inte varför men jag hatar ordet kram. Visst om man inte känner den personen, men vänner som man känner behöver inte skriva kram. Bara för att man skriver puss betyder det inte att man ska pussas eller? (det är vad jag tycker)

Kommentarer

VA hatar du ordet kram? men jag förstår vad du menar.. :P



sv. åh, det skulle jag vilja ha med om jag hade plats för en i mitt lilla skitrum.. haha

jag med (:

ej tjejen! Vill du vara Veckans Blogg hos mej? Då ska du kika in på min blogg och anmäla dej! Ha en fin helg, kram!

Håller med dig om smsen där, utan glad eller ledsen gubbe är det lätt att missuppfatta hur personen vill uttrycka sig. :)

hehe då är vi två. :P

Tack:)

sv: härligt :) nej jag är sjuk :( vad gör dudå? :) kram

fin bild :D

händer ikväll? :)

Var gärna med och tävla i veckans blogg här:

http://jossansliw.blogg.se/2011/january/helgens-blogg.html#comment



KRAM :D

snygg bild btw! :D

sv: Haha hur löser vi detta då? ;)



Aha, varför gillar du inte få det från vänner då?

varsågod :)

japp<3

sv: gött å höra :) jo jag mår toppen!

Riktigt schysst bild, vad är de för sorts blommor? rosa blommor.. passande till alla hjärtans dag! :)

Super fin blogg!



Följa varann med bloglovin?

Gud vilken härlig bild, inte minst för att jag älskar rosa! :)

göru då :)?





Jag behöver hjälp med att välja ut en mördarclown-outfit tills imorgon har du några förslag på sminkning eller kläder?

kikar in och önskar dig en trevlig helg! :)

Bli Veckans Blogg för v.5!

Klicka här -->http://soere.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment<-- för att läsa mera!

Var gärna med :)

sv: har nyss vart i stan:D sj?

Allting bra med dig idag? (:

Jätte söt blogg du har!

Kram

GUD VILKA FINA BILDER DU TAR! :o

Kramen (:

Måste bara säga att du har en väldigt fin blogg! =)

Vacker bild! :D Kan du inte skriva ut inställningar?? =)



Vinnaren från gårdagens blogg har nu fått en bildlänk. Var gärna med och tävla igen om du vill! =)

http://adaras.se/2011/january/dagens-blogg-1.html#comment



Hoppas att du får en toppenfredag! =)

jag väntar på att få åka till birsta ^^ dudå?? :)

tack :D fin bild! vad händer idag då? Fredad ju, äntligen helg ;D

Åh vad vacker bild !

Kika in på min blogg ,

emelieelisabeeth.blogg.se

uppskattaer gärna det:D

Åh vilken fin blogg:) kan inte du hjälpa mig med min?=)

sv: okej, blir samma här.. kolla lite film och ha en trevlig fredag kväll blire(;

Så vacker bild :)

typ samma här. kanske sjukhus

Håller med där om att inte ha smilisar på sms, det är skitjobbigt! men nu är det iaf snart helg! Ska du hitta på nåt roligt? :)

sv: Okej ^^ Idag tog jag faktiskt med min lilla kamera till skolan ;)

hej! =) allt bra?

sv okej va kul :) jag ska fira årsdag med min pojkvän och sedan träffa vänner!

hemma från vårdcentralen. allt bra?

Jätte vacker bild =)

Bra sagt !

allt bra? :)

Sv den var najs ändåå! :) några planer för helgen dåraa?

nu är det dags för mellanmål och kolla på OC som har börjat gå på tv :)

ha en fortsatt bra fredag..

Sv : Tack :D

Håller med totalt med din text där!

fin bild :)

si himmla fin bild !

fin bild!

sv.ohja :D

allt bra idag? :)

Älskar att få söta hjärtan i sms ^^

sv: okej nice :D



visst, jag har röstat !

Sv: har lagt min röst på dig nu :)

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

Kika in vad det är men priset är värt 249:-!



http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

fin bild! :D

Hej, fina bilder! :)

Fiiin bild :D

sv, såå lite så :D

ha en jättebra fredagskväll

fin bild!

Fan vilken bra bild! Nu blir jag deprimerad.

Jätte fina bilder du tar :D !!

Du är verkligen jätteduktig!

Men jag undrar en sak.. Blir dina bilder så fina och perfekta eller ändra du lite i något program? :)

Eller jag tycker oftast bilderna blir lite mesiga utan att ändra lite kontrast, skärpa eller något.

fin bild :)

Vilket fint foto, antar att du har tagit bilden. Vad har du för kamera? =)























Follow my on Bloglovin







Trackback