mina syskon är bäst <3


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, alla besökare och läsare ♥ Har ni sovit gott? Jag har sovit riktigt gott, skönt med sovmorgon med och slippa att gå upp vid tio istället för elva. Idag är det fredag, jag ska till Emma idag. Och ingen data följer med då heller, så det blir lite mindre bloggande idag med. Men jag ska bara njuta av resten av mitt lov nu, så jag tar bloggen i andra hand.

Igår var jag hemma och åt tårta och var med mina små syskon. Vad dom växer, dom växer så grymt mycket så snart har jag inte koll på vem som är vem. Jag är hur nöjd med dagen, super roligt att leka med mina små syskon som jag gjorde igår. Sen efter drog Emma och jag till Visby för att se hockey, senare hem till mig och myste lite. Klockan blev rätt mycket så jag orkade inte börja svara på alla kommenater eller skriva i bloggen.

vad gjorde ni idag och igår?

Kommentarer

fin blogg höru :)

ja det är fint, själv? :)

Sv, hahah"

! följa varandra via bloglovin?

MEN JAG SOM HADE HOPPATS PÅ ATT FÅ PRATA MED DEJ IDAG SNUTT<3 Kommer du hem från Emma idag eller? så vi kan blogga inatt?<3

tack för kommentaren <3

förlåt för lite sent svar, tog en kort paus :) allt bra? :D

tack så jättemycket :D :D <3

Sv:Hihi;)



Med mig är allt bra! lite trött bara:)

Vad ska du göra idag då?

aa sånt är aldrig kul!

Den där smörgåstårtan såg inte fel ut =)

Vad kul att du ville vara med i DAGENS BLOGG hos mig, hör av mig när en vinnare är dragen!

För en större chans att vinna gilla min blogg på facebook:http://www.facebook.com/pages/En-stord-javel/165877053448780#!/pages/En-stord-javel/165877053448780?v=wall

Svaret på din fråga finns nu! :) Hoppas du blev nöjd! Tack för att du frågade. Kram <3

va god smörgåstårtan (eller vad det nu är) ser ut!!

sv; aw, desamma! :D



sen där smörgåstårtan såg jättegod ut ;D



Gomorron! Fett gott med smörgåstårta, jag vill också ha det nu.. ååh! x)

sv: jaa!!! :D



gott med smörgåstårta :)

sv: jag presenterade bara vinnaren i det där inlägget.. själva tävlingsinlägget kommer upp om en liten stund :)

jag ska hoppa in i duschen snart :)

Vad gott det såg ut med smörgåstårta!

Sv: Jo allt är helt okej, hur är det själv ? :)

hejsan! hur äre med dig idag? :-)

sv; nädu, jag gör ingenting jag heller! Hopppas du och Emma får en kanon bra dag tillsammans hihi :)

sv tack snygging<33

va görs?

jättefin blogg och jättefin tjej! :)

Skönt :D jodå!! Va gör du?

Hej!

händer idag?

sv; Härligt :)

SV: Åhh va sugen jag blev på smörgåstårta ! =P

svar: nej för fan, här ändras inget på ett bra jävla tag! :D <3

- tack ;)I Vad ska du göra idAG?

vart på gotland bor du?

ah! :D

inget :P

Sv: Vad bra att jag gör dig glad:) Vad har du för planer för dagen da??;)

Inte mycket :P Gotte med smörgåstårta!

sv: det är bara bra <3

sv; hihi:) jora det är toppen, är riktigt trött för jag har knappt sovit inatt men annars äre bara bra! Hur är det med dig själv? kram♥

va bra! hopaps du får en bra dag. kram

sv: Jodå, jag sov jättegott, somna lite sent men aja!

det är toppen!

Själv?

Hur kommer det sig att du åt det? hihi

bor ditt x i burgsvik? :)

mina föräldrar är där varje sommar i 2-3 veckor. dem letar hus där nu också ...

sv: vad händer idag då? :)

Jahaa justja hihi :D MUMS!

så lite så jodå allt är bra med mig sjd ? :)

Det är så kul att göra andra glada ^^<3

var med och tävla om att bli morgondagens Dagens Blogg! då utser jag FEM vinnare. det finns inget att förlora så kör hårt! :D kramkram http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/nu-fem-vinnare.html

ja, vänner går före datorn :)



svar: tack för att du är bäst!

otroligt fina bilder! :D

svar: ah, jag ser att du är borta :(

Sv: idag ska jag ha filmkväll hos mig med mina söta kompisar:) vi ska hyra skräckfilmer, har du något bra tips?

Aha, aldrig hört om det där laget , kanske för att ja inte bor i det där landet heller så :D



ojj mums med smörgåstårta :)

Ja :)

Tack gumman :)

Fin blogg! :D

allt bra idag? :)

Just nu pågår fler tävlingar på min blogg, gå in där och anmäl dig ha chansen att vinna många fina priser:)

söta var dom iaf :) hur många har du egentligen?

God morgon eller Go middag!:)

Nu ska jag ut och fotografera nya bilder så vi hörs när jag kommit hem igen!:)

Kram

Sv: Vad bra! Tack så jätte mycket :-)

det är bra här med :D

göra idag? :D

sv; Tusen tack :) glöm inte bloglovin :)

Smörgåstårtan ser riktigt god ut :)

svar: yes :D

svar: nej nej, jag är nöjd :D <3

verkar som om ni hade riktigt mysigt igår. :)

allt bra med dig idag då?

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

sv. hehe jaha okej :D så mysigt!



ja, mkt snygga!

Svar: Jag ska vara ute med min familj <3

haha (: har du flyttat hemifrån?

svar: yes :D <3

okej va jobbade du med där då? :)



varför ska campingen lägga ner?

Vad gör du? :D

sv; Härligt :)

hur mår du då?

svar: samma här, att kolla din blogg <3

Åh sååg riktigt gott uttt! :D

hoppas du får en toppendag!

sv: jag ska träffa pojkvännen lite :)

Okaj :P Kollar tv hehe xd

den minigolf banan har funnits där varje sommar hela mitt liv och man kör minst 1 runda varje sommar :) känner du folk i burgsvik eller hur fick du jobb där?

jag med :)

Det låter ju super! :) kram

sv. Ja absolut :P

Händer idag då ?:D

sV: ja självdå? :)

Varsego:)

tack :)



låter som du hade det mysigt med dina syskon :)

thank yot cutie :)

Jaha, den var grymnt snygg :D

min pappa har ju varit där varje sommar hela sitt liv så vi känner dem som har fiket och typ många där :) har dem fortfarande kvar biografen?

sv inget, ska snart äta något :)<3

Precis. Och jag säger aldrig saker som jag inte menar. :)

fin blogg!:)

Jag kollade jämt på din blogg förut,

sen glömde jag bort vad den hette men nu hittade jag den igen ^^

Tack för en super blogg iaf ;D<3

Jag med hehe :P elelr KANSKE ska iväg sen xd

sv: det är finfint hos mig!

Trött efter gårdagens kväll:)

Hur är det med dig själv?

Vad mysigt :D

Jag älskar ringar ^^

riktigt roligt att stöta på någon som känner till burgsvik, inte många som gör :)

okej, har just vaknat :)

Jao, det snöade skit mycket nyss, men just när jag tog fram kameran och skulle ta en bild så slutde det typ. Typiskt ..^^

Vinnaren av dagens blogg finns uppe :) Kika in om du vann ! Annars kan du anmäla dig till den nya tävlingen på länken här under :*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/fredag-dagens-blogg.html#comment

så lite så (:

Sv: Haha ,, ingen fara vännen =P

Hittar du på då?

sv: hehehe det var fett gott :D

sv: hehehe det var fett gott :D

tyvärr inge vidare. men lever i alla fall. hade du kul med din kompis?

Bloggen ska komma i andra hand, alltid :P Familj och vänner är det viktigaste ju :)

fin blogg :)

och å va sugen man blir på smörgåstårta har tänkt på de senaste tiden haha^^

Vad gott de ser ut

Fyfan vad sugen jag blev när jag såg den första bilden.. :(

Fina bilder :)



Svar: Jaha, oj förlåt!

Ja men det är typ som en film på den där Marabou Kakan :) ♥

Ja men det är typ som en film på den där Marabou Kakan :) ♥

Vad god den smörgåstårtan ser ut

mums med smörgåstårta!

Åhhh det ser sjukt gott ut! Hoppas allt är bra med dig! Kram

Vilka söta syskon du har! =) Och MUMS för den smarriga smörgåstårtan!!

JAG BLEV SUGEN PÅ SMÖRGÅSTÅRA. :D :D























Follow my on Bloglovin







Trackback