mindre blogg idag



Godmorgon, mina läsare och besökare ♥ har ni sovit gott? Idag är det den 11 januari, snart är den här månadgen slut gud vad tiden går snabbt. Idag blir det skolan, efter skolan blir det bara hem och fixa sen vidare för att träffa en killkompis. Så jag kommer inte alls skriva så mycket idag i bloggen, men så äre. Vänner går före bloggen, vid det här tillfället.

sen vill jag länka en udnerbara tjej, tryck hör och kolla in hennes blogg. (länk)


Ha en super bra dag alla bloggare och besökare

Kommentarer

jo, jag med :) hoppas att du får en fin vecka nu då :D

Tack ska du ha :)!

hej, hoppas du får en bra dag..

Vad är planerna för dagen?:)

Skit fin blogg verkligen!!

jäättesöt blogg!!:))<3

Ja :)

Min gårdag var as bra :) O jag hoppas första skoldagen blir bra idag också.. Får se hur det går :)

allt bra idag :) ?

SV: Bara bra med mig. :)

Hittar du på idag då ?

sv: okej :) jag sitter i skolan :D

sv. härligt! :D

klart att vänner går före bloggen :D

allt bra idag? :D <3

Ha så kul idag!

Hoppas allt är bra med dig :)

haha :D

sv: okej va roligt:) jag går samhäll ekonomi :)

svar japp

Hur mår du idag? :D

sv' ligger i sängen och svarar på en massa kommentarer :)<3

Allt bra med dig då? :)

var är flock för webbläsare då? x)

Hallubans!! :)

checka gärna in på min lilla "bloppis om du har lust! :) du kanske ser nått du gillar ;)



guldigspegel.blogg.se

svar: kom och anmäl dej igen till dagensblogg sötnos ! ;) kram<33

så söt bild :)

sha, allt bra ?=)

ha en fin dag :D

jättefin bild, och gillar headern också! :D allt bra med dig idag ? :) kram

sv:

jaa :)

Händer idag då?

sv. <333

Hur är det idag då?:)

Sv; Jo det förståss :) Men blir det inte stressigt attt hinna svara på alla? ^^

Svaren från frågestunden finns nu i bloggan cå gå gärna in och kolla om du blev nöjd med ditt svar :)

http://ninaalfbo.blogg.se/2011/january/svar-fran-fragestunden.html#comment

gå in på bloggen och kolla om du har vunnit bloggtävlingen

Sv:Kom precis hem,hade håla sista timmen,skönt!:D

sv: ahaa! :D men hur tidigt går den då? :o

SV: Härligt ^^

Jo det är bra~

Vad har du gjort idag då? ^^

Sv: Vad kul!:) Själv gör jag ingenting...Hur går det annars?:)

haha:D men du?<3 de har väl inte med att göra hur många kommenater? eller jo klart men måste man inte svara på en hel del också?<3

allt bra? :)

HTTP://SMYCKESSTUGAN.BLOGG.SE



Handgjorda smycken! Därav blir alla unika! varför inte ge bort ett UNIKT smycke till din älskade, en vän eller en i släkten??!! INGET SMYCKE DET ANDRA LIKT!!! DÄRFÖR KAN DEN SOM FÅR SMYCKET ALLTID KÄNNA SIG UNIK!! INGEN ANNAN HAR ETT LIKADANT!!!



Halsband, ringar och öronhängen!!!

En mor och dotter verksamhet!!



HTTP://SMYCKESSTUGAN.BLOGG.SE

HTTP://SMYCKESSTUGAN.BLOGG.SE

HTTP://SMYCKESSTUGAN.BLOGG.SE

Var gärna med i dagens blogg och få chansen att få fler läsare! Om du inte gillar sånna här kommentarer ber jag om ursäkt :)



Länk till inlägget:

http://ssaraniilsson.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-4.html#comment

sv: japp :D

okej den har jag aldrig hört talas om :)

härligt, jo med mej äre toppen:)

sv: Kul att du är med :)

sv; jodå, det är bara bra! :D

förresten står det inte att du ngt arkiv för 2011? ;s

Sköönt :D jodå, nu är det bättre xD

Vad gör du? :D

Jaa:D Vilken klass går du i?

Sv: Allt är bra med mig;) Bara en stökig da i skolan:(

GAAAAH har INGEN CHANS

okejokej, va mysigt.. fira en kompis som fyller år:)

hejsan sweetie =) kul att du är med i dagensblogg =)

vad ska du hitta på ikväll då ?

kramiz<33

Hej förlåt för sent svar.

Nu har bloggen fått en helt ny layout vad tycks?

Kram

Sv; härligt :) jo tack jag mår bara bra! :D

SV; Hihi;)



Allt bra idag då?

SV: Nä inte mkt här heller..

sv' absolut :)<3

SV: Okej ^^

Varit på skolan~ ^^

söt blogg!

sv; ohnej!

sv: jaa! :D <3

haha 40 typ:O ?

sv: ååh nice! :))

Näe inte mycket alls, hihi :D

Kolla in våran nya blogg, och lämna gärna en liten kommentar :) <33

Sv; Jaa :)

Hoppas du får en bra dag!

ja jag ska försöka:D<3 när ska du iväg snutt>?

okej, vad synd :(

sv: haha taack! :)

okej<3 vill ju snacka med dej fisen<3

sv; Den har varit okej ändå :).

SVAR Svarar på kommentarer du då? :)

vill du ha en bild på dig själv och hänga upp? :)



gå med i min tävling då



http://saaacha.blogg.se/2011/january/tavling.html

neeej jag märker de :/ Åhh ska man ge upp el?<3

Sv; vad gör du då? :)

Hihi ja jag vill ju<3 men är tacksam för ditt STÖD GUMMAN

sv: härligt! :D joooo det är helt okej med mej! :D gör dudå? :) kraam

hihi, kan du inte skicka ngra av dina vänner du brukar snacka med dagligen?<333333



JAG SKA KLARA DETTA

Sv; samma :) oj vad mycket kommentarer du får (a)

Sv: Tack :D Var det kul att träffa ditt ex ? :)

Jodå det funkar här med :)

tack :)

jag lyssnar på musik :)

Fin blogg!

Sv: Jappjapp =D

Sv:Jaha haha,jag går bara i 8:an :P

Är media kul?:)

Sv: Jag tycker att tröjorna är sådär från h&m :-)

sv: tack desamma! ^^

ja ;D

Klart som fan att livet går innan bloggen, något annat vore bara deprimerande! Massa kramar

Hejsan! Just nu pågår det en STOR fototävling i min blogg. Priser värda ca. 500 kr!

Det är naturligtvis gratis att delta!



Klicka in på: http://saraanderssonfoto.se för mer information!



Med vänliga hälsningar/ Sara Andersson

www.SaraAnderssonfoto.se

Vad Vacker du är:=) Önskar dig en bra kväll...Kika gärna in hos mig med om du vill kraaam

vsg :) va görss då?? :D

Söt bild! allt bra med dig? =)

Gud vilken söt bild :D Jag älskar verkligen dina bilder, superduktig är du! Jag är ganska ny här så jag undrar vad du använder för kamera osv? :) Kram

svara gärna på dagens fråga i min blogg :D

http://heddajosefsson.blogg.se/2011/january/dagens-fraga.html#comment

Gud vilka vackra ögon! Är det du på bilden? :o)



// Glöm inte att du kan följa mig, mina inredningsideér, fotografier, vardag och tankar - via Bloglovin'

Hejsan! måste bara säga att du har en väldigt fin blogg :)!



//Mathias























Follow my on Bloglovin







Trackback