mys i en bil

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godkväll, bloggen ♥ Har just kommit hem efter en riktigt mysig kväll, först var jag tvungen att springa till stan för att köpa en sak till mamma. Efter som vi ska äta tårta för henne och min lillebror imorgon. Dock fyller mamma år den 20, men iaf. sen Hem hit en snabbis och sen iväg igen, flera timmars åk och sittande i Lowisas bil.

Där vi bara att och pratade och hade riktigt roligt, en av dom mysigaste stunderna 2011. Sen hämtade vi upp tre garbbar och körde dom på fest. Var även där inne och hälsade på folket, nu ska jag bara ta och gå och lägga mig tror jag.

vad har ni gjort ikväll en onsdag kväll?

Kommentarer

svar: haha just det, hade glömt det :P

härligt! :D

jo det är ok med mig. ska nog sova nu dock..xD nattis sötnos!

fin ring :)

Himla snygga ringar!

jo de är bra :D så fina ringar

sv tack <3

va görs?

sv: så lite så! :D<3



ställ gärna en fråga eller fler i frågestunden! :D

lust att gilla min blogg via facebook? :)

sov så gott<3.

okej

haha, är ju bara trycka på en gilla knapp.

härligt, de ska du vara:D

<3

Hur mår du idag då? (:

sv: hehe :)

svaren på frågorna kommer i ett inlägg om ett tag. så håll utkik! :)

synd :'(

Läs gärna min dikt som jag har lagt upp i min blogg och säg vad tycker om den.

tycker du? Tack<3

Sv; Härligt, samma här :D

fina ringar ju :)

sv äta snart :D<33

hihi okej teevligt =D snygga ringar var har du köpt den till vänster?:)

Jag har kollat på film och bloggat :)

Vad ska du göra i veckan då? :D

som jag sa innan ;du behöver inte tacka :D bara roligt att bjuda på sanningen (:

Så lite så :D



Haha vad roligt att du tycker det, tack ska du ha! :D

snygg blogg :) hur är det annars då :) ?

Fina :)

Sv: Hihi :D

sv: Det är verkligen bra minnen:D

och tack, som sagt, jag blev jätte glad!!!<3



Låter som en bra dag.

ja burgsvik är ett av de vackraste ställena på jorden :)

fint!

- vad roligt! Sj håller jag på att bli riktigt sjuk!

Fina ringar!

Sv: Jo det är bra. lite besviken att vi inte kunde göra ett mål till så hade vi gått direkt till semi men nu måste vi spela kvartsfinal :)

sv: det är bara bra! :)

allt bra med dej? :) <3

mm, gördu?

Fina ringar!

Sv; :D 88 läsare!

Vad kommer ringen som är mäst åt vänster?? Är ring galen höhö

Igår fick jag sitta och plugga... haha, mindre roligt :p

Nu är Vinnarna uppe från Dagens bloggar!

Jag hade verkligen velat att alla skulle vinna, men det kommer fler chanser, kommer ha dagens bloggar med 3 vinnare varje dag nu. I hopp om att alla vinner någon gång!

Lycka till!



Kram Bea

hejsan :)

nu är jag tillbaka i bloggen igen..

jag har nämligen vunnit en resa till miami över nyår och har tyvärr inte haft internet så jag kunnat uppdatera..



hur har ditt nyår varit?

åh vad coola ringar!

(Igår)Jag var hos kompisar och såg på film ;)

Kramkram

äääälskar ringarna ;)<3

Snygga ringar!

snygga ringar!

kika gärna in min blogg kram

snygga ringar du har där!

Snygga ringar :)

super snygga ringar! :)

sv; tackar :)

- fina ringar!

vilka fina ringar!!

fina ringar!

snygga ringar!

skitsnygga ringar!!!!

skitsnygga ringar!!!!

kika gärna in i min nya smyckesblogg! :]



http://bijouxbyjofa.blogg.se/

http://bijouxbyjofa.blogg.se/

http://bijouxbyjofa.blogg.se/

Snygga naglar! :o

Grymt snygga :)

Åh, underbara ringar :)

snygga ringar :D

Hej va fina bilder du tar :)

Jag undrar var du köpt den ringen med prickar på ? :D

Åh, jag älskar verkligen den ringen från Indiska. Har den själv och använder den flitigt!



Riktigt snygg blogg!

wow vilka fina ringar :O

Jag titta på Hockey i natt ;)

assnygga ringar! :D

fin blogg, :)

så snygga! :)

snigga ringar;)!

snygga ringar!

Snyggt! Önska jag med kunde ha ringar, men har så korta tjocka fingrar så ser inte klokt ut tyvärr :P

åh vart har du köpt ringarna? :)

den vänstra ringen var ju underbar!























Follow my on Bloglovin







Trackback