ni är bara för underbara !<3


TACKKKKKKKKK!


tryck på bilderna för att dom ska bli större.

tack, till dom här tre underbara idol bilder. Ni kan med skicka idol bilder om ni skulle vilja det, det här gör verkligen min dag genom att först se vilka bilder ni har med. Och sen texten ni skriver på bilden, tusen tack till dom här.

 

Bild ett: här har ni hennes blogg (LÄNK)

Bild två: här har ni hennes blogg (LÄNK)

Bild tre: här har ni hennes blogg (LÄNK)

 

Sen vill jag tacka några med för den senaste tiden har jag blivit dagens blogg hos några tjejer. hittar dock inte alla länkar till alla bloggar. men hittar till några så tryck in på deras blogg med, ni gjorde min dag. blev dagsen blogg, på många ställen samma dag och dagen efter. (länk, ett) (länk, två) (länk,tre)

 


Kommentarer

Sv: Superkul att du är med och deltar! :) Lycka till!

akejs tack så mkt :)

sv. Visst är den bra :D

vad gör du? :)

sv:ååh tack för länken du! :D<3

Självis hihi :D

:D

hihi sötnos! ;)

Absolut inget hehe :P dudå? xd

Min dag var stressigt igår

ja verkligen :D<3

sv: så lite så! :)

Mys :) Hur många syskon har du?

sv:varsee :)

jo jag vet :/ <3

sv: okii

hihi :D

vad har du gjort idag då ? :)

Hej du! :)

Vet du vad? Jag skulle behöva din hjälp! Jag försöker bli "The blog of the year 2010" på facebook! Skulle vara supergulligt att lägga en röst på mig? :D Skulle bli skitglad! Puss!



Sök på "The life of Sarah" :)

http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref=1838898825



Kom ihåg, ställer du upp för mig, kommer jag att ställa upp för dig om du vill! :)



(Förlåt om jag skickat två gånger, men jag och min kompis skickar båda två hehe) Kram!



Ska vara med min älskade pojkvän ikväll. Imorn ska jag träffa några tjejkompisar och på söndag ska jag väl ladda om inför skolan. Känns himla drygt! Vad händer för dig i helgen då, sötnos?:)

Svar mm men i dag hoppas jag inte blir stressad.

sv:jo jag fick bort deee! :D:D

hihih, tack <3

ja ;D

sv: hehe :D

taack! :D<3

-v jadå:)

hejhej , jättefin blogg!

hur har din dag varit ? :)

kram

Ja precis :D

hur är det idag?:)

Vad görs?

jodå med mig är det också bara bra :)

vill du ha en ny design?

lyssna på musik och skriver ett blogginlägg.

inte så mycket , lyssnar på musik oså :) <3

sv: japp

Okej, samma här :)

Oj :D hehe vad orättvist :P jag vill också ha syskon :(

nee :( är ensam :P

hehe okii :)

följa varandra via bloglovin?

fixar mig :)

Yess :D

tack för länken sötnos! :D

Jaaa :D bara inga småttingar hihi :D

.p

sv :d<3

hur mårs?

Sv: Okej, vad synd :/

Tack så jättemycket :)

Sv: Nä inte mkt jag heller.. plockar o så lite här hemma .

vad bra, jo det är bra med mig också :)

vad gör du? :)

Guuud vad fin blogg!!

Kram<3

Skicka med posten? ;D

:D

Blir det let's dance ikväll då?:)

sv d är okej sj ?<3

vad har du gjort idag?:D

Det kan jag tänka mig. Blev sjukt sugen på smörgåstårta när jag klickade mig in här imorse, och det har inte släppt än ^^

sv: haha ja de e gott de:D

vad gör du nu då:)

Okej, det blir det här:)



Gör så ! :)

m.m

sv: yes:D hehe okej låter ju inte så kul^^

ja sitter i soffan o ser lite tv o ska ta bakterie dödande i munnen o så nu:P<3

vad kul att få idol bilder :)

okej, jag gör inte så mycket :)

vad händer ikväll?

sv: men gud vad skumt :o

Det har aldrig blivit så förut?

Får ta & kolla upp det då ;) ♥

SV: Ja! hade ont i varje jävla muskel, telefonen var aldrig tyst..ö

Yess, super bra :D

roligt att få sånt där! (:

Vilken fin blogg! :D

Sv; Nej de är du verkligen inte. Känner mig helt tom! Letar inspiration överallt!

hejsan allt bra ?? :)

sv: okej, inte mycket :P

händer idag? :)

sv: det är bra, hur är det själv? :)

vad hittar du på idag? :)

skulle vara kul om du tog dig en titt på min blogg, du kanske har lust att vara med i min tävling?:) http://ttildaes.blogg.se/2011/january/utkast-jan-5-2011.html#comment

SV: Hehe.. :)

vad gör du? :)

Hej skulle betyda mycket om du röstade p nr 2 i den här tävlingen! http://sassij.blogg.se/2011/january/finalisterna71-2011.html#comment



Om du sen kommenterat tillbaks till våran blogg får du en länk i ett inlägg när tävlingen är avslutad!!

Verkligen supergulligt med länken, verkligen! :) du får jättegärna länka min makeupblogg nästa vecka då den kommer publiceras, hihi.



föresten jag har frågestund på bloggen nu, ställ en fråga och gör mig glad :) kram!

SNÄLLA HJÄLP. Hur delar man upp menyn sådär? :)



Btw, shaaait va gott med smörgåstårta!!

Åh vilka härliga bilder, snälla fans du har :) <3

sv; tack så mycket:D



Har haft en liten bloggpaus under jul oså men nu är jag tillbaka!

Har du haft det bra på jul och nyår?(=

hehe jaa, glitter har skit fina ringar tyvärr inte bästa kvaliten ;P

fina!



sv. fick MASSA taskiga kommentarer igår. Det drog ner mitt humör en hel del.

nt mkt! (:

allt brA? (a)

SV: :) <3 Hur varmt är det hos er?

sv' vad gör du? :)<3

Gulligt :)

Händer i kväll?

SV; :D



Allt bra idag då?

Häligt och höra händer i dag ? :)

Sv: okej tack för tipsen på skräckfilmer:) får se vad det blir det är min kompis som ska hyra:) hehe

sv; :)

-allt bra?

Okej, trevligt trevligt :)

Jaha :D då fattar jag!



vilka fina idol bilder förresten<3

HA EN FIN KVÄLL SÖTNOS :*



Ps. MISSA INTE MIN BLOGG! - Fräck, spännande och snygg ;)



Puss!

HA EN FIN KVÄLL SÖTNOS :*



Ps. MISSA INTE MIN BLOGG! - Fräck, spännande och snygg ;)



Puss!

sv: jovisst! :)

Sv; Hehe, allt bra idag? =)

Söta bilder :)

fina idol bilder! :D

hur mår du idag?:D

:)<3

jodå ,de är bara bra här me :) <3

Har jag fått en länk?

så fina idolbilder :D

Hej ! allt bra? superfin blogg :)

Hehe tack så mkt :)

sv: härligt, jara allt e najs ;)

Vilken söt blogg du har brukar läsa den nästan hela tiden !!!!!!!!!!



Stort Fan '



XoXo//gossipgirl

Let´s dance senare och mys :) ska du kolla på de?

Visa hur du gör en sån där "film" på photoshop! :D

sv: hihi :')

Super med mej:D vad gör du fining?<3

vilka fina !

Vad roligt att läsare engagerar sig

Vad kul med IDOL bilder! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback