nu blir det att vara med mina vänner



tack för bilden http://pinkpiercing.webblogg.se/




tack för bilden majafotograf.blogg.se

Här kan jag inte sitta hela kvällen, jag ska fixa mig och sen ska jag ta och dra till Marcus där Andree, Moa och Palle är.. ska vara med dom och sen ska jag gå hem igen, det blir nog en trevlig kväll. Jag lär somna när jag kommer hem, så jag får se när jag svar på kommenater. Men annars gör jag det imorgon i skolan, tack till dom här bilderna med!

Vi hörs imorgon mina underbara läsare och besökare ♥

Kommentarer

så fina bilder :D

haft en bra dag? :)

Hoppas du får en fin kväll!



Ska du hitta på nåt roligt imorn? :)

jaa:D

Hej, det skulle betyda så mycket om ni röstade på mig här http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=110#/rosta ..för mer info kolla bloggen.. SNÄLLA RÖSTA.! =) vill också bara påpeka att jag inte är seriös.. en kul grej typ ;) så RÖSTA NU ..TACK =)

åh, va snällt av dig! :D <3 också att skriva min nya bloggadress ^^

Va roligt att du får fanbilder :D

Det är bra här med. Vad har du gjort idag?? :)

superfina! :D

allt bra? :)

svar: :)

vad gör du då?

svar: överraskningen, vilken överraskning? :D

svar: najs! alltid kul att ta kort på allt och alla :D

Oj vad fin blogg! :O:D

Önskar dig en bra tisdag. :)

Nee jag är fortfarande sjuk :(

Vad gör du? :D

Sv: haha.

sv verkligen! :)

Vad gör du? (:

Okey. Det blir skola, pojkvännen och bio den här veckan :)

sv: Okej! :)



Har du några planer för helgen då?

nu är veckans blogg vald

du har även chansen att tävla om nästa gång :)

Var det du som blev DAGENS BLOGG? Kika få du se ;)

SV: yes!

okej okej sötnos! :D

Jaa:D hoppas jag vinner bara :)



Jaa, jag är riktigt glad att vi ska kolla på den imorgon :D <3

kul med idolbilder.p

sv: aw, hihi tack :D

SV; Härligt!

Jodå, jag mår bra :D

sv: Hihi okej ;)<3

Jag har precis kollat film <3

Fina bilder :)

Fina bilder :)

aww vilka fina fanbilder du fått :)

sv allt bra :)<3

så hur har din kväll varit? <3

okej;D ska kanske se film nu;D men den e ju rätt sent, skola imrn!:/

sv: okej :)

Händer idag onsdag ? :)

Fina bilder du fått! allt bra idag? :)

tänkte bara fråga hur du har fått ditt arkiv att visas i år och sen står alla månader under liksom. aa du fattar vad jag menar haha. Hoppas du kan svara:)

vilka fina bilder du har

fin blogg!:D

Nu kör jag igång med dagens blogg. Anmäl dig gärna till den.

Jag ber om ursäkt om du tycker att deta är reklam och då får du ju så klart ta bort komentaren.

Ha det bra!! :)



http://annajohannanilsson.bloggplatsen.se/2011/01/26/4454911-veckans-blogg/#kommentarer

Så sjukt söt är du gumman! :)

älskar dina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback