nu blir det hockey!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

INTE MIN KAMERA PÅ BILDEN!

Nu är man taggad och ska dra bort och se hockey. Det är VisbyRoma som möter surahammar, fri endtré och många folk kommer vara där. Tummen upp, det kommer bli mysigt. Drar även med min bror efter som han kan inte bara sitta hemma hela tiden. Nu får han följa med mig och träffa några vänner, fredag och det är helg skööönt!

Annars i skolan, har jag inte gjort mycket vi såg filmen. Och sen fick vi sluta tidigare för att våran lärare skulle bort. Efter vet jag inte vad som händer men något blir det, hör av mig sen när jag kommer hem.
vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

sv hihi<3

allt bra med dej? <3

sv: tack snälla!! :))

jodaa :)

visst gåru skola? isf vad? :)

min har varit så där

ikväll ska jag ta det sjukt lugnt!

Kolla på let's dance och typ äta gott :)

kram!

fin bilden blev även om de va på kameran<3

Vilken cool bild! Ska du se live eller tv;en ? ;)<3

Vilken fin bild ska du se live eller på tven? <3

sv; ska blogga, du sj? ;)

sv: okej, jag mår toppen, bara varit lite smått försyld, så de är rättare sagt sådär! :D

sv; okej, den är väldigt fin iaf :) vad ska du göra imorgon då ? :D

hej hur mår du idag?:)

Vinnaren av veckans blogg är uppe nu! :D

Kul med hockey :D



Du har btw inte lust att rösta på mig här -> http://www.nattstad.se/NathalieSorting?id=1290406 , hade varit skitgulligt! Skriv gärna om du gör det så att jag kan säga tack. Gillar du inte såna här kommentarer så ta bara bort den. :)

sv: tack! :)

vad gör du? :)

mysa med familjen! :D

Nu drar jag igång "Dagens blogg" på min blogg!

Det skulle vara jätteroligt om du vlll vara med och tävla om en länkning på 4 veckor! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen! http://charlottaperssons.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment

Kram

Vems kamera va det på bilden, fin bild BTW! :)

Aha okej, den lät bra =)

Tack! ;-)

Haft en bra dag? <3

Hej :)

Vad har du gjort idag? <3

hihi tack så mycke :D

va kul med hockey! :)

p.s tack för en bra blogg!

http://kampenmotmobbning.blogg.se

Vi måste stoppa mobbningen!!

sv: vad blir det för någon god mat idag då? :)

sv: najs ne ja tar en pause från tränandet....vilka spelar :)?

sv: varsegod :D

SV; Tar de lungt :)

ha en bra kväll :D<3

Tack söt.

Ha så kul på hockeyn :)

Tack ska du ha :) roligt med hockey!

göres?

allt bra idag? :D

sv; Varsågod :).

Hej! :) Intresserad av kläder? Kika in isåfall på min blogg och svara på Dagens Fråga om du vill :)



Och jag ursäktar om du inte tycker om reklamer!

Härlig blogg btw :) Kram!

sv; super!



ge mig kaaameran!!

Hej! du har en jätte fiiiin header!!:)

Undra bara om du kunde göra en t mig?

Hej! du har en jätte fiiiin header!!:)

Undra bara om du kunde göra en t mig?

idag blir det mys (: jag ska kolla på en film me familjen o bara chilla :) själv?

Fin blogg :) va gärna med och tävla i min blogg om en söt ram :)



http://triinkys.blogg.se/2011/january/tavling.html#comment

sv; aw :$ tack sötis :D

Fin blogg :-)

Jag har en Nikon D3000! :D

Hihih!

sv: haha ja de gjorde det visst:P

nice kamera!

fina bilder!

allt bra mee dig ?(a)























Follow my on Bloglovin







Trackback