nu kan du gilla min grupp på facebook



Min sida, som ni kan gilla om ni vill!

Detta är inget måste, jag tänkte bara skaffa den här för att slippa alla som lägger till mig på facebook. (och det är inte menningen att skryta om ni tycker det) Men flera av mina vänner frågar vem är hon och vem är hon ? Jag vet inte vem alla ni är som är vän med mig på facebook är. Därför gör jag en grupp där jag skriver min status till er och skriver lite om min blogg. Ni själva får kommentera där, vad ni tycker jag ska ha i min blogg och vad ni vill säga om min blogg eller mig!

Och självklart får mina vänner gilla den här om dom vill, vem vet jag kanske inte skriver samma sak här som jag gör på min riktiga facebook, tusen tack till er alla som kommenterar och extra tack till alla fin ord.

(inte riktigt klar med sidan ännu, men en början)

tryck här för att gilla min sida!


Kommentarer

Om du inte anmält dej klick här!

http://maddeemmaa.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html

btw; fin blogg<3

Jag gillar din sida på fb nu! :)

tack så myycket! :)

Riktigt fin blogg du med ju!

sv: jo, men inte loka många osm du ;)! <3

ja eller hur :D

sv: haha, ja :)

Okej :P

Jag bor aldrig hos mina föräldrar längre eftersom jag bor med killen :D haha.

sv: tack! :)

Vad gör du? :D

sv: :D

vad gör du då ?:D

sv: sötnos! <3

Okej :D

självklart gillar jag :D

Sv: Inte så mycket :-D

sv: okej, jag lyssnar på musik och svarar på kommentarer :)

nu har vinnaren av "veckans blogg" blivit utsedd kika in o kolla om de är du som är vinnaren och ta chans att bli veckans blogg den här veckan oxå :)

:D <3

Sv: Ja! Hur mår du ? :)

fin blogg!:)

sv. ja, hihi :)

din blogg är så fin <3

hej jätte fin blogg du har! allt bra? :D

händer idag bea? :D<3

sv: så lite så :D

aw, tack :D du me!

Vad händer ikväll då?

sv; Skall genast gå och gilla den! :D Gå gärna med i min grupp med "Photo By Tobias Martinsson" på Fejjan! :D hehe.



Tack så jätte mycket beatrice! :D Du har grymt fina bilder med! D:

nej idag , mysa med mannen:D Sen ska han lämna mig hemma, så inget kul:/ men ja, det får gå :D<3

frågestund i bloggen!

Ställ gärna en eller flera frågor =)

Kram

sv: så lite så :D <3

Sv: Va kul med en sida =)

Har du mycket att förbereda?

Jag ska nog bara ta det lugnt, vi får kanske besök ikväll.

vad gör du nu då? :d <3

jo men han behöver all sömn :( han jobbar ju natt <3

sv: :)

Sv: Den måste man ju gå med och gilla :)

sv; Nu har jag gillat din sida! :D jätte fint

Smart!

Jaa, han är kärlek han :)

sv :) allt bra? <3

Jaha okej :)

Men vart är du nu då om du inte är hemma? :D

Kul med gilla-grupp! :D Du får gärna gilla min med, hihi

Sv: Jo jag mår väl sådär, mådde inte alls bra imorse!

Okej :)

Jaa du, denna söndag ska jag gå ut med hundarna, plugga och sånt!

Allt bra med dig? :)

hejsan, hur har din dag varit? :)

Hej :)



Det är första gng jag kollar in din blogg och måste säga vilka fina bilder du har :) Duktig :)

jo men lite ljus ser jag :D & det skrev jag till dig på msn ;) :D<3

sv; Vad kuL! :D hehe :D

Ja, för mycket snö är verkligen jobbigt. :S

jaaaa:D<3

Fin blogg :D

Var med i min blogg och tävla om att bli dagensblogg!!:)

sv helt okej<3

va göru ?<3

Duuu gör mig också glaaaad:D<3

Najs :)

Hur gör man en egen sida för sin blogg på fb? :D

jaa:D

sv; :D

Gud vilken bra slappesöndag:D

svar: aha, okej, jaha :P okej, ska fixa det, många gör ju det, tänkte hänga på :=

tack! :)

taack bea ! jag gillar dig på facebook :D

Snygg blogg ! Gjort i dag ? :)

inget särkilt;) vilka artister gillar du?

Vad roligt att du gjort en grupp på facebook! :D

sjävlklart ska man gilla ;D

Sv: Hade nog migrän, mår lite bättre nu :-) lite ont i huvudet bara..

Sitter lite vid datorn ! :)

fin blogg! :D

var gärna med och tävla om veckans blogg :)

kram!

Sv: Ja! Fast jag håller på att frysa ihjäl just nu ;(

:D

Hur får man som du har, blogg: mallanbrallans.blogg och det? jag vet inte hur man gör.

Hej allt bra med dig?



Nu kör jag igång med en rolig grej på Bloggen som kommer att heta UPPDRAGET.

Går ut på att jag kommer göra ett uppdrag varje vecka (ibland oftare) från en

bok som heter UPPDRAGET. Och där finns de 189 Uppdrag som ni läsare kommer att

få välja mellan varje vecka! :D



/Tobias

ahha, får inte liv i han :O

han sover som en stock:D

ja :(

Sv: Jag sitter med datorn inne i tvättstugan eller vi har en stationär dator och vi har den i tvättstugan nu för att vi håller på att fixa trappen för datorn ska stå där nder, men nu står den i tvättstugan och här är det kallt :(

Har frågestund på bloggen, så ställ gärna en fråga! ^^

- det är bra!

gördu? :D

Tack så mycket för din fråga! :)<3

jaa:/ klockan är mkjt nu. och jag behöver mat i magen:O<3

eric saade menar du va? ja han är ju bäst hehe

sv; :D.

- är inne på en superrolig hemsida, kolla in den: http://pizap.com/



:D

:D

Var gärna med i dagens blogg ! Lottar ut två vinnare ikväll , du kan ha chansen att vinna ! :)

dagens fråga på bloggen

tacksam för svar!:)



kram

Sv: varsågod, okej.

nice,<3 säger till när vinnaren är utsett!

Ja verkligen de var det, Allt bra med dig? :) KRAM

Kul att du är med och tävlar , glöm bara inte att länka min blogg i ett inlägg bara ! :)

Fina bilder du hade på facebook. :)



jag redigera bilder från idag.. dudå?

Du e så sjukt duktig på att fotografera!

Varför är du inte med ?

Sv; Va bra, jo allt är super :)



Vad har du gjort idag då?

sv; Gött att höra! :D Bara fint här med :D

Skall du göra något speciellt idag? :)



haha ja, hoppas att du följer uppdragen :D Drar ett uppdrag senare idag :D

instämmer :)

Jo de är bra här också tack :)

Och ja den är verkligen bra den filmen! Thanks :}

Kramis!

kul att du gjort en sådan, men gillar inga på fb, kanske later on ;D men kul :D du är duktig på att fota, det är du :D



SV: tack så jätte mkt :D

PUSS

sv; vad bra! :D hehe. Då har jag iaf någon somföljer ^^



Okey :D vart skall du åka? :D Jag skall bara slappa hela långa dagen :D hehe

jo tack det är bra ! ♥

hur mås det sjäv :)

Sv: Va?

Sv: Japp, vad gör du? :D

Sv; Okeii samma :/

SVAR: Vad bra! ;)

Du, jag skulle behöva dina råd med en blogg som jag håller på att fixa, så skulle jag kunna adda typ din bloggmsn eller vanliga så kan vi prata mer där? :D

Lagar mat & spelar tv spel :D

Dudå?

sv Okey! :D Har du haft en trevlig helg där? :D

sv; hehehe oki :D Jag har haft en jätte bra och mysg helg. bara umgåtts och tagit de lugnt med vänner :D

sv, ja , själv? :D

sorry skicka fel

sv, tack dsm !

Allt bra? :)

sv; ahha ja, verkligen :D

samma här :)

OKej och tack



Stör mig att blogg.se gör bilderna mycket suddigare än vad dom egentligen är :( :/ Stör mig på det.. Haha

Ohja.



vad gör du? :)

vad är planerna till veckan då? :D

sv; jag går teater! :)

och man kanska ta och gilla på dig fb dåå, för du är ju inte så tokig du inte!! :-D

Sv; Ja, allt bra annars? :)

Snygg blogg. Vad görs?

vad gör du? :)

hej! vad gör du?:)

Ja :/ <3

Kul att se en så duktig och driven ung tjej! Lycka till, kör hårt!























Follow my on Bloglovin







Trackback