nu vecka, nya tag!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina läsare och besökare ♥ Hoppas ni har sovit gott, nu är det måndag och det betyder en hel vecka med några roliga saker. Vet inte om jag ska göra något roligt dennna vecka, men kan hoppas på det iaf. Idag blir det skola, inte alls taggad men om tre veckor då ör jag taggad till att gå till skolan igen.

Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra men något blir det säkert. Annars, är det bara att ta det lungt och fixa lite bilder. Det här är en bild, från går dagen som är på Minnah. Älskar hennes ögon, och för er som tänker ta bilderna, är det ingen idé för jag har stämplat bilden, så det syns att den till hör mig.

Ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

SV: =)

allt bra ?

massa träning :D

Jag kan förstå detta!

Tack så mycket! Och detsamma :D

Va kul att du medverkade i Veckans blogg tävling, drar vinnare ikväll! ;) Anmäl dig oxo till dagens blogg om du känner för det :) kram

har precis fått reda på att jag kommit till final i en fototävling, och det är en tävling jag verkligen vill vinna så jag skulle bli jätteglad om du kunde rösta på mig, jag är bidrag nummer 10 och om jag vinner så tänker jag länka alla som röstat på mig i min blogg så du har inget att förlora på det! :) hoppas du vill rösta på mig, kram!



här är tävlingen:

http://joonnas.beldo.se/entry/7322#comment

Ja, det är roligt har jag nu kommit på :D (Y)

Ja precis! :D

Usch så tråkigt! :O Tur att jag hoppat av.. Det blir hemmadag för mig, förutom min innebandy träning senare ikväll :)

japp :D

okej:D så skönt! :D

Haha, jag orkade inte gå mer. Det var inte roligt! :D

Okejs! ;)



Ja, jag har inte blivit så trött än, har inte gått och lagt mig :D

nu tar vi nya tag för denna veckan:D<3

jasså? vad spännande :D

Godmorgon!

sv, Ja :).

Detsamma :)

Ja :)

Jag gick på SIR, Stockholms Internationella Restaurangskola :)

sv: okej okej :D <3

godmorgon



asså du är grymt bra på att fota!

allt bra idag ? :)

gött, jorå den var bra..mest slapp :P vad har du för dig idag då? visst är dem snygga :)

SV: bara bra med mig.

Lite kissnödig bara :P haha

så fin bild :D

svar: Ja men det är det absolut! :)

aa, varför har du inte fått den innan?

as fin blogg!!

sv, Tack så mkt. :) Roligt att höra :) Planer för dagen?

detsamma :D

sv: åh tack så mycket för din röst :D

Såliteså!

Jo allt är bra, självdå?:)

hej! vad fin blogg du har :) allt bra annars då?

ha en bra dag i plugget :D

Vilken fin bild på Minnah! Hoppas du får en grym dag:)

SV: Du gör tillräckligt, för bara genom att du finns är det underbart <3

Hoppas du får en bra skoldag iaf! :)

Jag tror du har missat att stämpla din bild, gör det sen :)

Godmorgon :) allt bra?

sv; har feber, så blir väl att stanna hemma:(..

jag har lagt upp mina två favoriter från elin klings kollektion. vad tycker du om klänningen o väskan?:D

http://liborius.blogg.se/2011/january/klingan.html#comment

jo helgen´gick fort men var mysig..

i veckan är det träning och en hel del fika med kompisar, annars plugg

sv: nej inte vad jag vet. Det kommer ju typ aldrig kändisar hit om det inte är rix fm. :( snyft :P <3

Hej!

Nu har jag utsett två vinnare från igår och två från i Lördags(Extra!!) Se om det var du som vann annars kan du anmäla dig idag med om du vill :)

Vinnar och Det nya anmälningsinlägget hittar du här:



http://modelbea.blogg.se/2011/january/mandagens-bloggar.html



ps: om du anmält dig både i lördags och igår så kommer du tyvärr få två sådana här kommentarer :( sorry..



Kram Bea

Hehe, ja de är sant. :D



Allt bra med dig idag ? :)

allt bra idag? :D <3

:D

Hur ska dagen spenderas då?

Kram

du tar verkligen fina foton! :)

svar: samma här, lite smått trött bara :D <3

vad göru? ^^

hehe, Javisst är hon de. :D En trött liten fiis :D Haha.

sv; verkligen;O!

sv: härligt att höra!

med mig är det bara bra..

vad hittar du på idag?

<3

tack det samma ! :D

hejsan !

kika järna in på min blogg :)

www.malinannelieericson.blogg.se

läs, följ, kommentera, SPRID !

hejsan !

kika järna in på min blogg :)

www.malinannelieericson.blogg.se

läs, följ, kommentera, SPRID !

sv: Okey :) För mig blir jobb till 15 och sedan skall jag nog bara slappa resten av dagen D:

Vad händer idag? :)

sv: hihi tack :D

Sv: God morgon pinglan ;)

Händer något särskilt idag? :)

svar: din stämpel på din bild i detta inlägg, ser den inte x)

svar: ska äta lite frallor med pojkvännen ^^

Söt blogg :>



ALlt bra med dig? ^^,

svar: haha, nu ser jag den, men varför gömma din stämpel på bilden? :)

Sv; härligt :D jo jag mår bra :) vad gör du då?

jag ska träna och städa .. tack

ha en bra dag

svar: ja, jag äter ostfralla, mums mums :D

svar: aha, smart :) btw, har någon/några tagit dina bilder eller?

sv: jag städar och fixar lite mat :)

haft en bra helg ?

hehe okej :) gott det då! jo här är det bara bra! händer annars då?

härlig bild! :D att hon kollar ion i kameran och allt <3

varse! :D tack så mycket^^

Gud vilka fina bilder du tar! Och super fin blogg! :D

Åh så fin bild du tagit på henne!























Follow my on Bloglovin







Trackback