nya bilder på min facebook sida, kolla!



Några bilder som ligger uppe på min facebook sida, tryck här och gilla så kan ni se dom.

Nu sitter jag och har just laddat upp dom här bilderna på min facebook sida, som sagt har jag inte fixat dom eller något. Men tänkte göra det ikväll eller imorgon nu måste jag göra annat, dom nya bilderna som jag fixar om kommer kanske upp på sidan om inte kommer dom upp på bloggen. (sen är inte alla bilder upp laddade på sidan, för jag tänkte att ni får inte se alla bilder där, några bilder får ni se här i bloggen) det är runt 50 bilder på sidan och orkar inte fixa om alla dom. vad tycker ni om bilderna?♥

När jag kom hem med bussen hade jag väntat att maten skulle vara klar och att jag skulle få äta mat, efter som jag knappt åt mat i skolan. Men nej pappa skulle på möte, så jag och min lilla syster fick börja laga mat det var riktigt jobbigt efter som jag var så hungrig. Nu har jag pratat med Emma på skype, hon skulle plugga sen skulle vi höras igen.

Kommentarer

fina bilder<3

okej. har beställt en nikon D3100, kommer kanske imorgon eller på fredag♥ är de bra?

SVAR Tack :)

vad gör du för nåt då? :)

riktigt grymt snygga bilder hörru :D

svar okej märkligt

Fina bilder då :P

var in och tittade och riktigt fina bea! :D Du är så duktig!! :D



sv: Tack så mkt vännen! :D

sv: hehe okej. ska se på tv om en stund, flippar sönder på datorn för den är så himla seg -.- :P

sv: inte för att smöra men ja tror du kommer bli en jävel till fotograf :O

sv: okej, kollar på OTH :)

varsågod :)

jättefina bilder :)



sv: allt bra här också :D vad görs idag?

okej

sv: det är grymt drygt asså! :O



fina bilder! :)

sv: haha och det är sanning med, du har talang :)

vad gör du? :)

sv: hihi :D

hoppas det funkar nu

ska praoa klart och sen kompisar! :)

Snyggt :)

Snygga bilder :)

fina bilder :)

sv: Ja visst var de! :)<3

göres fina du? jag har precis pratat med Maja i telefonen och hon ska komma till mig nästa helg! :D

vad bra:P

ahh ok.. :P

sv: jag sitter och myser framför tvn med en kopp varm choklad :)

sv: de funkar la :D

fina bilder!

SV. du skriver alltid sv:..... blablablab, du kommenterar aldrig det jag skriver, visst att man skriver sv, om man svarra på ngt viktigt, men naeh ...



PUSS

Sv: tack!

kollar på vänner :)

jajemään:D

vad görs?

ja :)

vad gör du? (:

kollar på disney channel hahaha

sv okej msn och se på en film

fina bilder :) <333

sv: tack! allt bra? :)

söta bilder :)

sv: hehe :) Du jätte duktig :)

hihi:)

sv: hahahaha ellerhur ;)

japp

sv allt bra sj ?<3

urläckra bilder!

tack.. det värmer<3

sv. :)<3

görs?

Fina bilder :D



Vad gör du?:)

drar från datorn nu. natt natt sötnos!

Ja (;

SV; Varsågod, ja det är den :D

Resten av bilderna är också snygga!

Vad händer i helgen då? :D

jag tycker att bilderna var fina :)

min blogg krånglar för mig:/ ser man bilden i senaste inlägget? vore jättesnällt om du svrade på det :)

supersnygga bilder of course :D Underbara verkligen.

Oki. Fina bilder.

I kväll så såg jag på Simpsons.

ah precis :D

Kikar in:)

sv; har du haft en bra dag idag? :-D

snygga :)

sv: Hihi ;)<3

Bilderna var jätte fina förresten <3

sv; :).

Härliga bilder :)



Tack så mycket, så himla roligt att du tycker de!

:D

snygg blogg ! :)

sv: ingen orsak :)

sv: ingen orsak :)

Bilderna ser jättefina ut :)

Hej! :)



Jag ska köpa ett till objektiv till min kamera, har en nikon. Men har ingen aning om vad, du som är grymt bra på att fota och går media?! (vilket jag gissar på att du gör) kanske kan ge mig ett tips? =) Skulle varit jätte snällt!



Dina bilder är jätte fina!

Fina bilder :)

SV; Haha okej, nä, vet inte heller :)!

Bilderna var jättefina! Verkligen :)



Vad har du hittat på för kul idag då? :)

fin blogg o bilder:)

sv inget <3 lyssnar på musik hihi :*

ska du göra ngt kul imorn då +

Gillar bilderna :)

Bilderna är asm!(L)

Sv:

<3

jo tack det är bra. Vad har du gjrt idag d? :)

sv: najs, yeah ;)

SV: vad jag menar är att jag skriver alltid ngt om dina inlägg.. typ fina bilder.. blablabal, eller åh så kul... blblabla, du skriver alltid sv: visst, Sv. ja... sv sv sv sv sv



Man kan ju kommentera det andra skriver med :)



PUSS NATTI

Jättefina! :) Jag ska fan också skaffa mig en kamera, det ser ju så roligt ut!!

sov ¨så gott

Görs ?

händer till helgen då:)?

Åh jag vann dagens blogg :D

Ta dig och checka in min blogg, har kommit igång och alla projekt börjar närma sig. So watch out!

sv: hehe :D:D

härliga bilder!

riktigt söt blogg, gå gärna in och tyck till om klippet jag har lagt upp på min blogg!:) hoppas allt är bra med dig?

hejsan =)

nu har jag utsett tre vinnare avb dagens blogg :D

kom in och kolla om du vann om inte var med i den nya dagens blogg :D

kram =)

Hello! :D Älskar din header ^^ Görs? :D

Fiiin blogg :)

Sv: Händer idag då ?

Sv: Ska iväg på ett möte.. annars inge spec.

Va vacker du är på din header! :)

Vilka härlia bilder de va! :)

fina!:D























Follow my on Bloglovin







Trackback