om mig, lite snabb fakta


två bilder på mig

Dag 1 – Beräta lite om dig själv.

Det är jag som är Beatrice Jakobsson som är 17 år, fyller år den 9 sepetmber och bor på Gotland. Jag går första året på media och började skolan ett år senare.. (på grunskolan) Min mamma och pappa är skillda och jag bor oftast hemma hos pappa eller hos min bror. Jag älskar att ta kort som ni kanske ser i min blogg, driver även den här bloggen själv.

Mina mellan namn är Eva och Simone, jag har fyra riktiga syskon och 8 halvsyskon. Jag har en egen kamera om jag ska vara ärlig ligger den alltid i min väska. Jag bär på den hela tiden och min dröm är att öppna efter företag. Jag har spelat fotboll och dansat men gör inget av det längre. (något jag saknar) Annars så förklarar jag mig som en snäll och omtänksam person.

Kommentarer

Sjukt söta bilder <3

ja, men nu är det rent och fint! :D

sv: de är bra med mig också :D

va händer då ? :D<3

Ska äta tacos nu :) <3

SV: jag svarar på kommentarer.

Okej, jag går ifotboll. (bäst) <3

SV: okej, jag svarar på ngra kommentarer. Och städar <3

söt du är :D

sv; såliteså, gör du gratis designer? :)

oj, det var många syskon! :)

sv: Aa :) Bilderna på dig, är det någon annan som tar dom åt dig eller är det självutlösare? :)

sv: inte så mycke :D

sv: adå:D

sv: okej ^^ duktig hon med :) har du något bra photoshop tips? när man redigerar bilder?

sv; Varsågod!



Hur är det med dig då? :)

sv; aha!

Har du hittat något att göra nu då? :P

just nu är det inget vidare

sv; ;D

sv: jadå :)

tack så mkt sötnos :)

GILLA DIN SNYGGA DESIGN! <3

japp :)

allt bra ?

ja (:

fin blogg :D

allt bra med dig sötis? :D

sv. varsågod (;

Haft en bra dag? <3

Oj så många syskon du har! ÄR det härligt med stor familj? :)

hur mår du idag då ? :) vad ska du hitta på imorgon då ? :)

SV; Härligt! Jodå, jag mår bra :)

Roligt att fota i skolan ju :o inget speciellt.

Hej! Fredag idag, hur har dagen varit?

kram :*

Kul o veta lite mer om dig! =)

ha en bra fredagskväll=))!

SV: jaa :D<3

går du media?! roligt? de ville jag också gå först

Varsåååågod! :D

sv; Härligt att höra!

Jag är sjuk ;/

jättebra hihih

fredag ju ;)

händer ikväll? :D

Har du några planer för helgen då?

sv: ingen fara :)

hihihi, längtar du till våren? :D

alltid lika vacker<3

Fina bilder! Vart kommer kjolen ifrån? :D

svar: jag äter pizza och kollar på tv :)

sv: Det gäller alltså en kille? :P Som du inte gillar att han nu skriver kram? Jag förstår den känslan, gillar det egentligen inte heller när jag tänker på det.. speciellt inte när de ändrar sig från puss till kram. bättre tvärt om!

ta dt lugnt tror jag, blogga lite, kolla lets dance med familjen och bara mysa hihihi :D

sen sova ut länge imorgon :D



händer i helgen? :)

Så vad händer ikväll då??

hihi,

träffa kompisar och lite så :)



sig en fin färg? :P

Allt bra denna fredags kväll? :)

sv: det är tråkigt :(



Många syskon du har, om man räknar med dina halvsyskon! Hur är det? :)

allt bra? =)

sv; hihi ja :D va fina bilder!

sv :)<3

haft en bra dag sötis ?<3

Ska mysa med killen :)



Blir det ingen film eller så?

svar: yes :D men jag ska snart hämta dippen och chipsen, kollar på Let's Dance nu :D

sv: Vad bra! :)

Nja med mig är det väl inte så bra, har en ganska dum huvudvärk men den går väl över sen..

sv ja hihi<3

så har du varit i skolan idag lr? :D

söt kjol!

Btw... gå in och kolla på min första videoblogg där jag visar upp mina muskler?! :D

fina bilder :)



händer ikväll?

Åh Gotland! Då har du en härlig dialekt ;D

snyggt!

söta bilder :D<3

Söta bilder på dig!























Follow my on Bloglovin







Trackback