smycken, jag blir helt galen

Godmorgon, mina läsare och besökare ♥ jag har just vaknat och ska ta och fixa mig sen dra iväg till skolan, idag blir det något roligt hoppas jag. Men som sagt jag hör av mig när jag kommer hem. hoppas ni får en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

den här bilden gjorde jag bara lita snabbt igår efter som jag skulle gå och lägga mig i tid. nu behöver jag redan hjälp, skicka så många bra hemsidor som man kan hitta snygga navelsmycken, färgade klockor, dubbelringar, enkla ringar. jag kan verkligen inte släppa smycken det är så snyggt. skicka alla sidor ni vet, och tänk på att jag vill inte ha dom dyraste som finns. och helst vill man beställa allt från samma ställe.

har ni någon bra hemsida, skicka dom ♥
ni kanske kan få en länk.

Kommentarer

sv: ingen fara alls :)! allt bra med dig?

Gomorron

Vad fina färger på smycken

inte mycke :) ååh, jag älskar sånna där "färgade" klockor haha ;) du vet va jag menar :) <3

Sv: =)

Hittar du på idag då ?

haha, de är bra ;)

älskar särskilt ringen :P

sv; haha jaa det vore ju ett plus :)

sv; haha allt bra med dej då??



jättefin blogg förresten :)

SV: Ok ok .. :)

Hoppas du får en bra skoldag.

haha jahaja :)

yes :)

jofan det är bra här! sitter och dricker kaffe och kollar runt

sv; det är bra :)

ett tips från mig, vill du tjäna pengar på din blogg? läs då mer på http://emmababy.se/?p=1920#comments .



annars kan du registrera dig direkt och få 50kr!

http://ads.frossle.com/click/20334-10000-10122/



det funkar, och jag har redan fått pengar in på mitt konto. Beklagar om du inte gillar sånhär reklam!



// www.emmababy.se

okej, är på skolan just nu:)

sv: om jag tar bort komentaren ? självklart om du vill det ! <3

så vad har du för dej en sån trevlig onsdags morgon ? :)

om jag skrev onsdag så menade jag torsdag ;)

SVAR okej, nja idag ska jag bara ta det lugnt i sängen tills klockan 4 då jag drar ner på stan för att käka med en riktigt söt pojke :)

Den ringen är dösnygg!

http://www.Cocoo.se

http://www.beccadesign.se/

http://www.barbarella.se/



:)

snygga piercingar ! :D

sv: tack sötnos :)

hehe tackar :P

Detsamma du! :)

Godmorgon. Såg att du är från Gotland. jag var där när jag var 12 år och kommer fortfarande ihåg hur vackert där är. Tyvärr har jag inga länkar på smycken till dej.

Eva

Klockorna är asfina!

Den där ringen är sjukt snygg!

Hej, allt bra? :)

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

Snygga klockor. har en likadan fast ljusrosa ^^<3

sv: jaa det var gott också :) <3

(ursäkta för sent svar)



ÄLSKAR SMYCKERNA!

tycker om klockorna :D

SNYGGA!

ja verkligen :D

fin blogg du har!

Snygga smycken =)

Sv: Ska inte göra mkt alls. Vara hemma o fixa lite.

Jaha okej :) Mina föräldrar vill flytta dit.

Vi har hus i Ala. Lite dött där. :)

Nu vet jag vad de kan ha och göra med:O JAG HAR JU ALDRIG PUBLICERAT MINA KOMMENTARER de 2 senaste dagarna.. Tror du de kan ha med de att göra? Nu är dem ialf publicerade

Sv; Yeeehaw (:

hehe oki, jag gjorde inte mycket.. det var min matdag igår så åkte hem tidigt efter skolan för att laga mat sedan tog jag bara lugnt hela kvällen :) planer i helgen? =)

Varsegod :)

Hoppas du får en bra torsdag! ;D

sv (:<3

görs?

Snygg rosa kl. :D Vill med ha en sån. :P

Åhh taack ska du ha. Visst är hon söt. :D

Vad gör du?

jag har varit i skolan :) vad gör du nu?<3

Veckans blogg har jag dragit igång. Den avslutas på söndag så passa på att gå in på bloggen och kolla efter den! Klicka på kategorin; TÄVLINGAR så hittar du den och samt veckans design som avslutas ikväll, sen är den fortfarande igång så man kan rösta till lördag.

Söndag avslutas då båda tävlingarna!



kika in :)

just nu sitter jag i skolan :)

kram

Ja :)



allt bra? :)

Sv: Ja jag skulle aldrig ta på mig en sån dress ;)

Snygga smycken

Coola navelpicercingar! :)

hejhej:)!

kika gärna in på min blogg & kommentera! :)

Kram

så mycket fint :)

Hejsan!:)

Allt bra me dig denna torsdag?

jätte fin ring verkligen vart kan man hitta den ?:)

navlesmyckena var grymt snygga! vart har du hittat dom? :d

Klockorna är underbara! :D

Snygga:)

Tack:)

sv: men vilken tur då :)

hehe =) Vad gör du? snart helg =)

Fin blogg :)

dom klockorna är snygga :D

Vi har varit i skolan allt bra?

Åh va snygg ringen var! var finns den att köpa? :)

sv: Tack så mycket du! :) kram

Har en helt nystartad blogg, kolla in, följ och läs! :)

Hej nu har jag en tävling om en ir-kontroll på min blogg.

passar till, Canon, Nikon, Olympus, Pentax eller Sony



du kanske redan har en?

varför inte ha en i reserv eller ge bort den?

kika in om du vill va med



Mvh

David Andreasson ,

photosbydavid.blogg.se



http://photosbydavid.blogg.se/2011/january/fototavling-1.html#comment

sv: heheh hann komma hit en stund idag:D

Ja jag har fått svar på vad jag gjort för fel, jag har ju glömt publicera kommentarerna:O så det är därför tyvärr :S<3

så snyggt :D

Sv: Jao, hur mår du idag? :)

snygga klockor

(y)

SV:jag ska snart äta lite:)hur ser din fredag ut då:)

okejee :)

Vart kommer ringen ifrån? :)

Fjäderringen i ''SMYCKEN, JAG BLIR HELT GALEN'' ?! :)

Snygga klockor! älskar allt färgglatt :D

Älskar spelkorten!























Follow my on Bloglovin







Trackback