snö storm, jag taggar!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu taggar jag om på nytt nu taggar jag tills att gå med flera kilo till bussen för att ta mig hem. Den tar iaf minst 30 min att gå till bussen, dom dom här väskorna lär det ta två timmar. Men vill man hem vad gör man inte, plus att det är snö storm ute. Kommer bli en bra start på dagen, tagga, tagga!

Nej, men jag får packa om och se om jag behöver ta med mig allt. Sen går jag till bussen, så vi lär ju inte höras förän vid fem. Men jag hör av mig då, så får vi se om jag kom fram till bussen eller inte.

Hoppas ni slipper ta er ut i snö storm, med fler kilo väskor.

Kommentarer

gott med chips!!

usch för snöstorm, här regnade det igår kväll :P

sv inget (:<3

Hej, jätte fin blogg!

Undrar vad du tycker om min blogg?

Kolla gärna in den och svara i kommentar?

Tack!

Sv: Lycko! Jag har inte hängt med här, men vart är du eftersom du ska hem? :)

SV: Nice :) lycka till

Sv: Jaha =) vart bor du?

Åh, vad gott det där ser ut :D <3

sv :d<3

va göru ?

=) vad ska du göra idag, förutom att ta dig hem

Hej, jätte fin blogg!

Undrar vad du tycker om min blogg?

Kolla gärna in den och svara i kommentar?

Tack!

- fin bild!

Den bilden ser inte lite lockande ut!

Gott Nytt år på dig, hoppas du hade en grym kväll! :)

SV: har du långt hem dÅ? :)

sv: heeh ÅÅÅH SÅ GOTT!! hade du en bra nyårsafton då?:D<3

Gott nytt år !

svar: här varken regnar eller snöar det längre.

SV: Händer idag då ?

oj :P

Jaha kul! =)

:D

SV: kan tänka mig det :P

- ahh det var det verkligen ;).

jag vill också ha chips :o<3

videoblogg..hoppet börjar komma tillbaka.. Charlotte börjar komma tillbaka..



gott nytt år

inga planer.. vi får se;)

Vi har fått plusgrader :o.

GOTT NYTT ÅR! :D

Sv. Självklart ! :)



Är du trött då ? :D

GOTT NYTT ÅR!

Och GRYMT FIN din nya design och header är! :D <3

Hur var din nyår?

sv; Ja det har jag:)!!

har du för dej då?:)

- joo tack de hade jag med! :)

jag fattar inte hur du till och med kan få chips att bli bra på bild! :P

svarar på kommentarer :)

göra idag?

vad gör du? :)

sv typ inget musik oså <3

älskar din design alltså!

Ska käka ikväll ;D

- Jadå :)

sv: Tack detsamma hörrudu, och typ älskar din ny header! :D ♥

Fin blogg:)!!!<3<3<3

så jobbigt när det är långt till bussen!

fin blogg är jätte fin!

Toppen! :)

Din nya design är stört snygg!!

mums med chips :D

haha ^^

jag har nu publicerat vilken outfit ni gillade bäst! Var det den du tyckte?:) http://liborius.blogg.se/2011/january/forra-arets-favoritoutfit.html#comment

Mums med chips! :)

Svar: Tack :)

TACK DESAMMA ;)

jag har nyss vaknat sj?

Vad är dit besökar rekord?

Snöstorm är inte kul :/

sv: hehe ja de e roligt :D

sv: ska åka och köpa sen ;) haha

bara bra.

händer ikvällld å?:D<3

sv: förlåtför sent svar! är de svårt att lära sig då? :)

Fin blogg! ^^

Allt bra idag? ^^



Kram<3

Nu har jag kört igång dagens blogg, gå in och anmäl dig kanske just du blir dagens blogg och bli länkad inför några tusen läsare! Lycka till! :)

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/lordag-dagens-blogg.html#comment

usch, snöstorm!

Kasnke lite sent, men gott nytt år på dig med :D

mums! :D

jag kan inte komma in på min blogg anledning att någon har hackat in och uppdatera fula saker och det är int ejag som skriver det.

sv; DU är söt! :)

- Tack! :D

GOTT NYTT ÅR :D

Skulle vara jättegulligt av dig om du ville svara på dagens fråga i bloggen. (:

Nu blev man sugen på chips också haha =)

- Ahh!:D

GOTT MED CHIPS!!

Hejsan!



Kolla gärna in min blogg =)

Kram!



Gott :D























Follow my on Bloglovin







Trackback