tack för alla idol bilder


denna bild är gjord av http://sofisfoto.blogg.se/

denna bild är gjort av http://sosrebeckah.blogg.se/

Gomorgon, mina läsare och besökare ♥
Hoppas ni har sovit gott och mår super bra. Idag har jag äntligen tid att fixa dom här bilderna jag fått av två underbara läsare, tusen tack för dom. orden värmer, kolla in deras bloggar. Idag blir det att vara med Elin, vi ska göra lite saker på stan. Berättar mer senare, just nu hade jag tänkt fixa frukost.

Tusen tack för dom här bilderna, blir alltid lika glad av att se att jag fått frågor eller underbara ord eller bilder. Det värmer verkligen jätte mycket, tack alla underbara besökare och läsare. Vill du med skicka bilder, kan du göra det min adess står i min meny om du skulle vilja skicka bilderna, eller bilden. Tack ännu en gång till er alla.

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

Haha jag fattar inte grejen med idolbilder :)

Sv: Japp :)

Tack för länkningen! :D

Jo, det förstås :) Skulle va awsome att få en likosm :D

Sv: Japp, vet du jag ska till gotland i sommar :D

Sv: Tack så mycket :)

åh va sött :)<3

Aw tack :D

Sv: Menare :D

Hoppas du får det bra på stan, shoppa ? Själv ska jag åka norrut till mellerud och spela handbollsmatch ! :D

Sv: Tack =)



Perfekt att jag halkade in hos en fotograf - Jag la precis bud på en Nikon D60 - nyskick - kan troligen få loss den för 3000:- inkl ett 18-55mm f/3,5-5,6 + väska



Vad tror du om det?

Kanske det kanske :) <3

Sv: Det kanske blir så då...

Jag behöver verkligen en kamera.

Sv: Japp vart i gotland bor du? :)

Sv; ja det är jättekul :) vad händer idag då? :)

Ha så kul på stan! :)

hihi :)

Sv: Vi ska till Slite jag ska åka på ett konståknigs läger som heter Skate Island :D♥

vad händer idag då? :D

Hej händer idag?

kram

sv oh yes<3

allt bra m dig?

Allt br idag då? :)

- slappa, hehe :)

allt bra med dig iallafall? <3

Sv: Japp känner du till Skate Island?

Sv; kul :D jag ska bara ta det lugnt :)

Sv: Okeej, bor du på två olika ställen, visby och hemse?

Det ör asbra med mig :D <3

- det är bra! :D

idag blir det nog bara plugga o.O

va roligt :D nja blir träna idag ;d

Sv: Okeej, det kanske är lite otrevligt att fårga vrf du inte bor hos din mamma? Men du måste inte svara om det är privat :)

Jätte fin blogg du har!!:) Och du är bra på att ta kort:D

Åh vad vacker du är!:o



Haft en bra morgon?:)

Sv: Okeej :)

sv: bara bra (:

Händer idag?

Sv: Har din kompis kommit än? :)

sv: samma här:) <3

Vad ska ni göra ?

Jag ska nog inte göra så mycket, va med nån kompis kanske och fota med min syster :)

Sv: Okeej :)

sv: ja men det är ju kul:)

Jag och Lejla hade tänkt "plugga" :D

hihi aa :D Du då? :)

Skojjigt :)

Sv: Okeej :)

godmorgon igen ;)

Sv: :) vad gör du? :)

sv: tack så mycket!:)

sv helt okej<3

Svar:

hihi..tack så mkt ^^



Ang om ditt inlägg..

Det blir att ta det lugnt idag + greja lite med annat för att det är söndag och söngar suger :P

sv: hehe :)

sv: vad härligt tjejen :)

sv: jag ska vara med kompisar:)

Allt bra? :)

Svar:

Yes! Men såna dagar måste man ju också ha ibland ^^

sv : (: Händer nu då?

NU ÄR TÄVLINGEN AVSLUTAD!:D

jag antagligen, men jag fattar de inte:S<3

tack så mkt! :)

sv: musik och facebook :) <3

hihi :D<3

sv: VARSÅGOD! Din blogg är jätte bra!:)

Men du ska väl vara glad att du är kvar snuttan:D

jaa<3 asså jag tycker vissa bloggar som ligger där SUGER FETT!

Härligtt att höra, det är bra här med, lite trött bara :)

sv: jepp ^^

Sv: Japp allt är bra!:) är allt bra med dig??=)

Du får så himla många kommentarer :p

ska snart käka frulle, själv? :)

allt bra idag? :)

Jaaa de är sant , så jävla mkt sant !

jag påstår inte att min blogg är bra, men fan bättre än dem som skriver om ointressanta saker<3

Haha precis, redan skola imorgon.. helgerna går så fort. :o:o!

idag så ska jag inte göra så mycket, mest ta det lungt och ladda upp inför i morgon då det är skola :) <3

sv: TACK SÅ MYCKET!=)

Sv: Lyssnar på musik, fb osv :)

Halloj bruden , läget idag? :)

Sv: Okeej!!:) bra:D

sv: hehe..okej!:D tack=)

sv va ska du göra idag då? :)<3

Skönt! här känns det som att det har gått skit fort..

Goood morning :) <3

kul med idolbilder, har själv fått två st :D

btw, ska nog göra en till dig, älskar ju din blogg :D

sv härligt :) jo jag mår toppen!

Jo det förstås :)

Sv: Japp :D

sv: thihi :) <3

sv ska städa lite idag :)<3

svar: tack så mkt! ;) ha en bra söndagskväll och vila upp tills imorron, buhu. det är skola! :(

ja jag håller faktist med dej:D

Sv: det var verkligen jätte skönt, kände mig på mycket bättre humör efter. Hoppas din kväll också va bra. Kram :)

Sv: Japp fast det var inte så många läsare hihi :D

SV: Allt är bra med mig. Hur är det med dig? :-)

sv :D<3

va gör du ?

ja hpon som ville gästblogga?<3

svar: hihi ja :D hade tänk göra det för längesen, men jävla internet ville inte funka -.-



vill du göra idolbild till mig eller andra, ta dig tid på dig, stressa inte :D

god morgon! allt väl?

ja men jag skiter i henne !Lixom hon gör bra så för att skaffa nya besökare + hon har inte 2000 läsare

Sv: Aa :)

helt okej :D

jo det funkar än så länge...känner ångest på väg men försöker att blockera det. den ska inte nå mig! :P

Pallar inte sådant ! och speciellt när hon har skickat samma till flera stycken:O snacka om att va beroende

Sv: Vet har fåt hjäp av en annan :D

sv inget <33

SV: Njaa. Det är väl sådär. .Har världens huvudvärk.. Sj då ?

sv: haha okej,hoppas det smakar gott!

Ja, hur är det med dig? :)♥

har du för dej då?:)

svar: ska göra en idag, jag har en massa tid :D

heh jo.. :P

den första idolbilden är verkligen superfin. :) den andra med så klart men gillar färgvalen i den första..xD

jaaaa... åhh<3

sv (:<3

händer ikv?

Sv: AA :D

svar: sen har man plugget med :(<3 måste fixa recept till provmiddag och skriva engelska uppgift, fy vad tråkigt! men är glad att vi inte haft prov än haha ;)

SV: Härligt att höra.

Hittar du på då ?

vet inte om det är så haha-kul men ok..xD

Hur är det med dig idag då gumman?:)

svar: nä, tyvärr är det inte kul, menmen, det är nog lätt, haah ;)

åhh min dator är helt och hållet seg:S

Vad gör du? (:<3

svar: yes, jag säger till när du kan kolla din mail :D

Men åååååååååååååååh , gud vad snällt ! :D tack så hemskt mycket <333!!!

härlig blogg! :)

Fan vad kul att få idolbilder :D























Follow my on Bloglovin







Trackback